شناسه خبر : 56961
سه شنبه 14 آذر 1396 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین دیدار رهبری با شهید باکری/فیلم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دست‌اندر کاران کنگره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی, خاطره ای را از اولین دیدارشان با شهید باکری را بیان کردند.

دیدار دست‌اندرکاران کنگره قرآن و علوم انسانی با مقام معظم رهبری

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 12 هزار شهید استان آذربایجان‌غربی که در تاریخ 30 مهر 96 برگزار شده بود، صبح امروز در محل این همایش در ارومیه منتشر شد.

رهبر انقلاب در در این دیدار خاطره ای از اولین دیدارشان با سردار شهید مهدی باکری را بیان کردند. ایشان فرمودند: «مرحوم شهید آقامهدی باکری را من از قبل از انقلاب می‌شناختم، ایشان دانشجوی دانشگاه تبریز بود، با یکی از دوستان ما که ایشان هم دانشجوی دانشگاه تبریز بود آمدند مشهد؛ اتّفاقاً تابستان بود و من در یکی از همین ییلاقات اطراف مشهد بودم؛ آمدند آنجا و دیدم این جوان را. اهل کار بودند، اهل مبارزه بودند، فهیم بودند؛ مسائل کشور را، موقعیّت کشور را می‌فهمیدند. لذا به‌مجرّد‌اینکه انقلاب شد و حوادث بعد از انقلاب پدید آمد، اینها صحنه را حفظ کردند؛ یعنی حضور کامل در صحنه پیدا کردند. [این] بیداری اینها را نشان می‌دهد.»

 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi