شناسه خبر : 56972
پنجشنبه 16 آذر 1396 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای گمنام و مدافع حرم در دانشگاه آزاد اهواز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز سومین یادواره شهدای مدافع حرم و هشتمین گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام را برگزار کرد.

فاش نیوز - دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز سومین یادواره شهدای مدافع حرم و هشتمین گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام را برگزار کرد.

این یادواره در فضایی معنوی و با حضور خانواده‌های معزز شهدا، حجت‌الاسلام‌ سید نبی موسوی فرد امام‌ جمعه خرمشهر، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی، دکتر شهرام لک دبیر هیات امنأ و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنأ استان خوزستان و جمعی از مقامات و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

در این مراسم شهدایی حجت‌الاسلام‌ سید نبی موسوی فرد امام‌ جمعه خرمشهر، مجتبی رمضانی و محمد احمدیان و همسر شهید کچباف سخنرانی کردند.

همسر شهید در بخشی از سخنانش گفت: شهدای مدافع حرم، کسانی بودند که نقشه های شوم دشمن را نقش برآب کردند. امروز حقیقت اقدام شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) بر کسی پوشیده نمانده است. الا آنهایی که بیمارانی هستند، که فکر نمی کنم دیگر شفا پیدا کنند!

راوی توانای هشت سال دفاع مقدس نیز در خصوص عظمت حماسه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: نمی دانم چه کار کردید که الان در این مراسم شهدایی حضور پیدا کردید اما بدانید به هر دلی یه چیز می دهند. به یک دل، روحیه ایستادگی و مردانگی می دهند و به یک دل هم مهر می زنند و مصداق "صم بکم عمی فهم لایعقلون" می شوند.

در پایان این برنامه به رسم قدردانی و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ، به ویژه شهدای مدافع حرم استان به خانواده‌های معزز این شهدا هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi