شناسه خبر : 56984
پنجشنبه 16 آذر 1396 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولتمردان جنجال آفرین!

سئوال اینجاست این مسائل تا کی ادامه دارد و پایان بخش و ختم این سخنان کی و در کجا شکل می گیرد؟

معلم جانباز- با احترام خدمت دوستان همرزمم جانبازان و ایثارگران معزز!

 در ایام خاص، اتفاقاتی دور و برمان می افتد که اگر بصیرت و آگاهی های سیاسی نداشته باشیم، چه بسا در امواج و رویداد های جامعه گیچ و سردرگم شویم. چرا که شاید باشند دوستانی که تحلیل و تجزیه امور جاری برایشان سخت باشد. رسانه ها وسایت های متفاوت در اینترنت و تلگرام و....هرکسی به دید خود و تفکرش مسائلی را بیان وبه خورد جامعه می دهند، بعضی مواقع آدم می ماند چه کسی راست میگوید وچه کسی تهمت میزند!

 اخیرا" رئیس جمهوری دولت 9 و 10 در تلگرام مسائلی را با همفکرانش بیان می کنند و التهابی را به جامعه وارد می کنند و کسانی در طرف دیگر سخنانی بر علیه آنها در کنفرانس های هفتگی اعلام میدارند که تمیز دادن آن واقعا" کار آسانی نیست که بتوان هضمش کرد و جالب است هر طرف هم در حال جذب و همگرائی عده ای از مردم می شوند و این داستان همچنان ادامه دارد و هر روز هم یاران طرفین افزایش و در کوچه وبازار سخت از طرف خودش دفاع می کند وتنها دلیلشان هم همان ویدئو ها ومطالب فضای مجازی است!

 سئوال اینجاست این مسائل تا کی ادامه دارد و پایان بخش و ختم این سخنان کی و در کجا شکل می گیرد؟ آیا از مسئولین بلندپایه نظام بزرگواری ورود پیدا می کند تا هم روشنگری بفرمایند و هم اختلافات فی مابین آنها را حل نمایند؟ آخر این که نمی شود کسی رئیس یک قوه باشد و طرفش 8سال رئیس جمهور یک کشور باشد، یکی به دزدی وبی عدالتی وجاسوسی متهم شود ودیگری به فتنه و اختلاس و.... متهم شود و 80 میلیون نفر هم سرکار که کدام یک راست میگوید! اگر اختلاسی هست و دزدی بوده، چرا راست به راست شهر به شهر می گردد و سخنران است نظام هم حفاظت وهزینه امنیت و... آن را همچنان می پردازد و آن طرف همچنان رئیس قوه است و امر ونهی می کند.

 به نظر حقیر این موضوع اگر تمام نشود دایره طرفداران بسط وگسترش می یابد و شاید روزی برای جمع کردن دیر شود و هزینه داشته باشد. همچنان که رهبری عزیز در 9دی ماه 88با یک سخنرانی مواضع ایران وملت وانقلاب را با فتنه گران روشن واعلام فرمودند نظر کدام شخص جامعه به نظرات معظم له نزدیک است و چشم فتنه را عملا" کور نمودند، الان هم زمان مناسب است تا به این بگو مگو ها پایان داد.

 ایثارگران وجانبازان و خانواده معظم شهدا که وارثان وصاحبان وخون دادگان این انقلاب پرشکوه اسلامی هستند، برنخواهند تافت که هرکسی سلیقه ای و یا باندی و گروهی منافع جامع ایران اسلامی را فدای منافع شخصی و جناحی خودکنند و هر آنچه دلشان بخواهد عنوان کنند!

 ملت هرچند نظرات طرفین را می شنوند و تحلیل می کنند اما مردم انقلابی منتظرند تا با رهنمودها وخطابه رهبری فرزانه اگر لازم شود همانند 9دی 88چشمان پرطمع زیاده خواهان را بار دیگر کور کنند و از تفرقه اندازی ایجاد التهاب بیزارند. دولت مردان به جای جنجال آفرینی به فکر معیشت مردم باشند! جلوی اختلاس های چند صد میلیاردی را بگیرند تا شاهراه تنفس مردم باز شود. مردم از مشکلات اقتصادی به خود می پیچند و جوانان سردرگم بزه های اجتماعی امان خانواده ها را بریده اما شکم سیران بی درد در حال شاخ و شانه کشیدن برای قدرت وثروتند!

خدا به داد ما برسد

حق یارتان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسنت جناب استاد جانباز . عزتت زیاد .
سلام وصلوات برمحمد ورهبرم ای کاش مازجرکشیده گان جانبازان جنگ هشت ساله یک مقداری هم سر.و.جادو بلدبودیم عده ای ازاقایان که اقا بالاسرماشدن ازعلم سروجادو سررشته داشتن زمان جنگ باپول پدرانشان انطرف اب رفتن وحالاهم اینطرف اب باسروجادو اقابالاسری ما جانبازان شدن زملن جنگ مشغول جهادبودیم وبعدجنگ هم مشغول مداوای زخمهای جنگ که بتن داریم انموقه به ریش گردوخاکی مان خندیدن حالاهم به ریش سفیدمان ما جانبازان ورزمندهگان ۲۸ساله زجر میکشیم ازفرماندهی کل قوا درخواست عاجزانه داریم به حق حقومان رسیده گی کند
...شهدا و جانبازان حقیقتا شاهکارهای امام بودند و سلام بر آنان باد و هزاران درود....
اما در کمال تاسف افرادی خود را یاور امام جا زدند که نه تنها هیچ شباهتی به صدها هزار شهید و جانباز و خادمان ملت ندارند،، بلکه همچون دشمنانی بدتر از استکبار خارجی..ریشه های انقلاب را هم همچون شاخه های درخت انقلاب می خواستند و می خواهند بشکنند،و شکستند و همینها!! مصیبت و مشکل آفرین انقلابند و فتنه گرانی خبیث تر از داعش که بسیجی و جانباز آتش می زدند..و هم اینک هم بعضی از مشاغل و مسئولیت ها را هم در کمال ناباوری به یاری همراهان و زادگان روباه صفتشان هزاران میلیاردها تومان را تصاحب و غصب کرده اند.. و با سیل ابزار و تکنولوژی رسانه ای انقلابیون را هم هجو و تمسخر می کنند.. اگر آقازاده ای علی الظاهر محکوم شود دوران محکومیتش در هتلها و تفریحگاهها باهزینه بیت المال پرداخت می شود... و کارگری که حقوقش را می خواهدو نویسنده انقلابی منتقد شلاق می خورد....
فرزند انقلاب و ایثارگران به حاشیه رانده شده وبه گوشه هایی!! پرتاب و رها می شوند
جلوی اختلاس های چند صد میلیاردی را بگیرند تا شاهراه تنفس مردم باز شود. مردم از مشکلات اقتصادی به خود می پیچند و جوانان سردرگم بزه های اجتماعی امان خانواده ها را بریده اما شکم سیران بی درد در حال شاخ و شانه کشیدن برای قدرت وثروتند!احسنت احسنت ////سلام به جانبازمعلم عزیزخسته نباشی برادر...دوستانی که دراین سایت خوب متنهارامطالعه می نمایند لطفا کمی بیشتراز گذشته هم مرورکنندوهم مثل جانباز معلم عزیزمان بنویسند ..بنده ازطریق همین سایت گفته های جانباز معلم عزیزرا که باصبروحوصله ودقیق ومنطقی نوشته را قبول دارم چون واقعیت ومشکلات روز رابیان نمودندکه اگر مسولین عالی رتبه ورهبرمعظم وعزیز اگر برای اشتی دیربجنبد صددرصد هزینه جعم وجورکردنش بیش ازاین حرفها باشد ...از مدیرمحترم سایت هم تقاضامندیم این متن را به تمامی مسولین برساند تاخدای ناکرده این ملت عزیزوشهیدپرور بااین وضع موجود دچار سردرگمی وبرهم ریختگی نشوند....رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
خدا رفتگان شما را رحمت کند پدر مرحوم بنده را نیز رحمت کند که همیشه ما را از ورود به عالم سیاست بر حذر می داشت و تیکه کلامشان این بود که "سیاست پدر و مادر ندارد" ولی از یک منظر دیگر عالمان دینی ما مانند مرحوم مدرس تاکید داشت " سیاست ما عین دیانت ماست"، پس حق با کیست؟ معلوم است هر دو .
پس از پیروزی انقلاب و ظهور پر رنگ نسل اول انقلاب همه جوانان پر شور سوار بر این کشتی با هدایت و رهبری حضرت امام(ره) ، هرگز لحظه ای از سیاست جدا نشدند و با حضور پر افتخار در جنگ تحمیلی طلایه داران نسل انقلابی بی بدیل در تاریخ سیاسی قرن خود شدند.
اما در میان مسئولان درجه یک نظام و کشور شاهد کشمش های تلخی شدیم که هر روز جناحی ، باندی طلب قدرت می کرد و یک روز فرمانده کل قوا شد خائن فراری (بنی صدر) و یک روز هم نخست وزیر زمان جنگ ما شد از سران فتنه و آنچه مایه آبروی نظام و کشور شد پیروی بی نقص از ولایت مترقه فقیه بود.
هر کجا که حضرت امام (ره) اشاره نمود نسل آن زمان حضور پیدا کرده و عاملان ضربه به نظام را دچار سرخوردگی و یاس نمودو نشان داد در این حدود چهل سال اطاعت از رهبری رمز پیروزی ماست.
امروز دیگر نباید انتظار داشته باشیم همه جا رهبری اشاره کند حد اقل تجربه بیست سال اخیر خودمان را نظاره گر باشیم می بینیم که بیشترین ضربه به نظام از سوی افرادی است که روزی در مقام و جناحی بودند و اکنون منفعل گشته اند همین جمله که سیاست پدر و مادر ندارد ، در اینجا تجلی پیدا می کند که روزی در مقام قدرت و روز دیگر در مقام اتهام هستی و منافع باند وجناح خود را بر منافع ملی و میهنی مقدم میشماری.
امروز هم مانند نسل اول انقلاب و نسل جنگ ، فقط و فقط پیروی از خط رهبری مشعل هدایت ماست و نسل ما دهه سی ، چهل یا پنجاه با تجربه عینی خود قادر به تشخیص صره از ناصره هستیم و زمانی که نیاز به حضور است خودمان خط رهبری و ولایت فقیه را تشخیص می دهیم و حضور پر رنگ خواهیم داشت مانند شهید حججی که خودش انتخاب کرد و به عرش اعلا رسید و حضرت آقا بر تابوت شهید حججی بوسه زد.
این رمز ماندگاری است و از خداوند متعال آرزومندیم این مشعل هدایت همیشه پر فروغ راه هدایت را به ما نشان داده و کمی هم به خلوت حضرت آقا احترام بیشتری بگذاریم تا کمی بیشتر در آرامش و عافیت به سر ببرند.
خداوند به این مملکت آرامش دهد تا با فراغ بال بیشتر انتخاب اصلح بهتری داشته باشیم. یا حق
عجب ایهامی!!!گرچه سعی کردی وسط را بگیری ولی حق را دادی به احمدی نژاد
سلام فکر نکنم همچنین نیتی داشته باشم صرفا یک هشدار است اما چه میشود کرد هرکس مختار هرطوری تجزیه تحلیل کنه وشما بزرگوارید همینکه متن را خوانده اید منت گذاشتید حق یارت
با سلام یک ضرب المثل ایرانی هست که می‌گوید: خود کرده را تدبیر نیست.
با سلام
معلم عزیز حرف دل ما رو زدی .
ممنون از نگارش زیبایت.
امام خمینی:
♦️امام خمینی: خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم!

از ۱۵ خرداد تا حالا که آمدیم، خون دادیم یعنی شما خون دادید، من که نشسته‌ام اینجا. من هم هیچ حقی ندارم. شما خون دادید. شماها به میدان رفتید؛ شماها مبارزه‌ کردید؛ ماها هیچ حقی نداریم. ما باید برای شما #خدمت کنیم. خودمان نباید استفاده کنیم. نه استفاده عنوانی. خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم! خاک بر سر من که بخواهم خون شما ریخته بشود و من استفاده‌اش را ببرم! طبقه‌های بالا، آنهایی که فعالیت هیچ نداشتند و مخالفت هم ندارند، حقی ندارند، و نباید حقی داشته باشند؛ لکن اگر از حالا خدمت بکنند، صاحب حق می‌شوند. و من مأیوسم که خدمت بکنند. آنهایی که نظر انحرافی دارند، آنهایی که نظر خیانت به اسلام و این ملت دارند، آنهایی که اسلام را کافی نمی‌دانند، آنها باید حسابشان را از ملت جدا کنند. جدا هم هست. ما از این به بعد احتیاج به شما داریم. احتیاج به همین طبقه؛ و بی‌نیاز از آن طبقات.

: چقدر این روزها جای خالی امام و این سخنان خالصانه و انقلابی بیشتر احساس می‌شود!
اگر بین مسئولین کسی نیست که مسیر شهدا وراه امام خمینی را ادامه دهد ما عدالتخواهان تحت زعامت رهبری معظم حاضریم با فرمان رهبری ریشه ظلمت و ظلم را از کشور همچون سال ۵۷ قطع کنیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi