24 آذر 1396/ 26 ربيع الأول 1439
شناسه خبر : 56987
1396,پنجشنبه 16 آذر12:49
اشتراک گذاری در:
عکس روز

برخی اهل ادعایند نه ایمان و تفکر !


انسانیت و درک و معرفت بشری مهم است نه ادعای اسلامیت و شیعه بودن ! به ایران آمدم همه مسلمان بودند ولی اسلام نبود!!!

برخی اهل ادعایند نه ایمان و تفکر !

صمد مهدی پور فرزند شهید- با درود و احترام خدمت همه انسان های اهل تفکر و اندیشه، همه انسان های آزاده و آزاد اندیش

  درد و رنج و غم و غصه از دست دادن بهترین حامی و تکیه گاه یعنی باباهای آسمانی و عزیزمان سخت و جانکاه بوده، در آن دوران  کودکی و نوجوانی که به شدت نیاز به حضور و مراقبت آنها داشتیم،( بنده تازه داشتم ارزش و وجود پر مهر و محبت بابا را متوجه می شدم که ناگهان با شهادت بابا در خرداد ماه سال 60 در حالی که یازده ساله بودم مواجه شدم، و بعد هم در سالهای 61 و 62 با شهادت دو عموی عزیز و مظلومم که با بی مادری بزرگ شده بودند مواجه گردیدم) اما باعث افتخار بود و ارزش بود.

 اما روز به روز متاسفانه هم بعضی از مسئولان و هم بعضی از مردم آن فداکاری ها و ایثار و شهادت ها را فراموش نمودند، ننگ و نفرین بر جامعه ای که فرزند شهید در دانشگاه( زمان دانشجویی) و در محل اشتغالش و در کل جامعه ایران، فرزند شهید بودن خود را مجبور شد پنهان کند، در صورتی که از افتخارات ملی هر کشوری شهدای عزیز و بزرگوار آن کشورند، ولی افسوس که بعضی از مردم و بعضی از مسئولان لیاقت و کفایت درک شهید و شهادت و فرزند شهید را نداشته و ندارند، و با طعنه ها و کنایه ها و زخم زبان زدن ها دل فرزندان و خانواده شهداء را خون نمودند

( سگ با زبان خود به زخم تنش میزند دوا        

کمتر زسگ کسی است که زخم زبان زند )

آری :سگ حیوانی که انسان آن را به خاطر نجس بودنش از خود دور میکند و او را سنگ میزند اما در پایبندی به عهد با صاحبش استوار است و پایدار .... زخم زبانی که روح را اماج تلاطم افسردگی می کند ...ای انسان چرا؟؟؟؟؟؟؟؟  این افراد بدانند و آگاه باشند که هم در این دنیا و هم در زندگی پس از مرگی اگر وجود داشته باشد(که دارد و از بزرگترین اسرار ، زندگی پس از مرگ است) به عقوبت و سزای گفتار و اعمال خود خواهند رسید.

این جهان کوه است و فعل ما ندا             

سوی ما آید نداها را صدا  

 چند وقت پیش یکی از اساتید دانشگاه اطلاعات و امنیت علمی در محل کارم سمیناری بسیار جالب و مفید ارائه نمود و مسئول محترم لطف نمود حقیر را هم در آن جلسه دعوت نمود. آن استاد بزرگوار مطالب مفید و ارزشمندی مطرح نمود. یکی از خاطراتی که آن بزرگوار مطرح نمود این بود، اول که ایشان بیش از 20 کشور را سفر رفته بود، فرمود در یکی از سفرهایی که به کشور آلمان داشتم یک جایی رفتیم و متوجه شدم در آنجا سگ هایی هستند که از امکانات ویژه ای چون غذا و مکان مناسبی بهره مند هستند، تعجب نمودم که ماجرای این سگ ها چیست و مسئولین آنجا گفتند، این سگ ها از نوادگان همان سگ هایی هستند که در جنگ جهانی دوم به ارتش و سربازان آلمانی و کشور و مردم آلمان خیلی خدمت نمودند، به پاس احترام برای آنها امروز از این بازماندگان آنها اینگونه مراقبت می کنیم.

 بعضی از مسئولان و مردم کلاهشان را بالاتر، بالاترو بالاتر بگذارند، تازه از منظر بعضی از ماها آنها نه مسلمان و نه شیعه هستند و شاید به نظر بعضی ها کافر هم باشند. ببینید انسانیت آنها تا کجاست؟ بی جهت نیست کشور آلمان، امروزه آن کشوری است که همه می دانیم، اما وای به حال بعضی از ماها و مخصوصا بعضی از مسئولان و مردم که ادعای مسلمانی و شیعه بودنشان گوش فلک را کر کرده و تازه می خواستیم انقلاب خود را هم به همه جهان صادر کنیم!

 عزیزان! انسانیت و درک و معرفت بشری مهم است نه ادعای اسلامیت و شیعه بودن، می توانیم انسان باشیم اما ادعای مسلمان بودن و شیعه بودن نکنیم. هر چند که دین اسلام بر اساس فطرت و انسانیت است و اسلام آمد و انسان ها را دعوت نمود که بر اساس همان فطرت در مسیر انسانیت باشیم. ( به خاطر همین بود که آن بزرگوار، سیدجمال الدین اسدآبادی در سفرش به اروپا نوشته: به اروپا رفتم اسلام بود مسلمان نبود، به ایران آمدم همه مسلمان بودند ولی اسلام نبود!!!
((  معرفت در گرانی است      
به هرکس ندهند
((پر طاووس قشنگ است            
به کرکس ندهندش))   

آری! چون معرفت یک مروارید ارزشمند و گرانبهایی هست به هر کسی نمی دهند، معرفت را با تحصیلات آکادمیک امروزی به کسی نمی دهند که بعضی ها ادعا می کنند. من لیسانسه، فوق لیسانسه و دکترا دارم، خوب داشته باش، به درد خودت می خوره، در زندگی پس از مرگ هیچ کدام از این مدارج و مدارک به درد نخواهد خورد و نمی گویند برای شما دارندگان مدارک دانشگاهی امتیاز خاصی قائلیم ، خواهند گفت، چقدر معرفت داری و کسب کردی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    

صمد مهدی پور فرزند شهید همیشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس که از سر درد و رنجی جانکاه می گوید و می نویسد.
التماس تفکر


کد خبرنگار : 20


تفکر     فرزند شهید     مسئولین     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
8
م‌.ر.ک.جانباز.
1396/09/16 - 13:04
آفرین ، سلام خدا بر روح پدر بزرگوارت ، شیر مادرت حلالت باشد .

Reply
no
0
yes
7
سیدعلی تقی آبادی
1396/09/16 - 13:45
درود و هزاران درود به شمایادگار شهیدعزیزوگرانقدرمان،جناب صمدمهدی پور،جانا سخن از دل ما میگوئی ،عزیز دل خیلی ازاین به اصطلاح دولتمردان که میشودگفت نامردی را درحق خانواده معظم شهداء وجانبازان وآزادگان به حداعلای خود رسانده وفقط به شعاربسنده کرده وازعمل خبری نیست وپارافراترگذاشته وکارنکرده راچنان دربوق وکرنا کرده که گوش ملت که هیچ که گوش فلک راهم کر کرده واینان دنباله روان معاویه ویزیدند که صدالبته بایدگفت که روی یزیدومعاویه روسفیدکرده اندوبعضی از مردم هم همچون سروران بدترازیزیدومعاویه صفتانشان دنباله رو و روی اهل کوفه را سفید کرده اند،ولی جناب مهدی پور یادگار همسنگرم به قول فرمایش خودتان معرفت در گرانیست که به هر کس ندهند، پر طاووس قشنگست به کرکس ندهندش،شماازاین بی صفتان وبی معرفت مگرجز این انتظار دیگریداشتی به نام دین سر دین را بریدند،اماعزیزدلم هرچندکه میدانم سخت میگذرد خصوصا شعارهای فریبنده این دولت مکارو حیله گر که صدالبته مکروحیله اشان به خودشان برمیگردد چراکه وعده خداوندقادروتوانا همینست ومیدانم وچشیده ام مزه تلخ نیش وکنایه وزخم وزبان بعضی ازاین ملت ناسپاس که اینان فرزندان ونوادگان همان اهل کوفه هستند که نامه فدایت شوم برای فرزند حضرت زهرا(س)فرستادندولی به طمع مال دنیا حتی راه برگشت را بر امام حسین(ع)بستندوشمشیرازنیام برکشیدندبرای قتل نوه پیامبر،فرزندشهیدعزیز شاید درمحل کار یا درمحل سکونت عده ای شمارابشناسندکه یادگارشهیدوالامقام هستیدولی من جانبازکه قطع عضو هستم وامثال حقیربسیارمن و امثالهم بخاطردیده شدندهرروزشاهد زخم وزبان ونیش وکنایه این نابخردان هستیم ودیری نخواهدگذشت که هم دولتیانیکه بعضی از مردمیکه همانطوریکه قبلا اشاره داشته ازنوادگان اهل کوفه اندتاوان سختی خواهنددادوبه سزای عملشان خواهندرسید،ولی این را هم بدان هستند مردمیکه قدردان هستند،سلامتی وسربلندی شما وتمام خانواده معظم شهداءرا از خداوندمتعال خواهانم قربانت جانباز دفاع مقدس

Reply
no
0
yes
8
صدیقه قنبری
1396/09/16 - 21:30

بسم رب الحسین ع ..
..
نیاز نیست که ایمان خود را فریاد کنیم
این درختان که با هزار زبان گنگ و خاموشند ،
و این خاک پر گل و ریحان ،
و این کوه های محکم و بیابان های وسیع .
خود از هر خطیبی گویاترند -
،
و..شهیدان.................
همان ستارگان نورانی ، با فروغ بی پایانشان.. ،
همه لب فرو بسته اند ،
و تپه ها و دشت ها نیز دم فرو برده اند .
اما همه بی زبان از خدا سخن می گویند .
از قسط و عدل و برابری بی حنجره فریاد می کشند.

عالم زیبا و مبهوت کننده آفرینش.. محضر خداوند عظیم و متعال است. در محضر خداوند.. حماسه دفاع مقدس شهیدان .. و جانبازان و ایثارگران عدالت خواه ومقاوم را پاس بداریم. که همان ها دست جنایتکاران و متجاوزین به این مرز و بوم را شکستند.. درود بر شرف و صبرشان.. .
.السلام علیک یا ابا عبدالله..
......
با احترام - صدیقه قنبری همسر شهید علی اکبر عابدی

Reply
no
0
yes
14
محمدرضا سابقی
1396/09/18 - 09:39
چرا ساکت هستند؟!

بر اساس فرمایش امیرالمومنین علی علیه السلام خداوند از عالمان پیمان گرفته تا در برابر شکمبارگی ثروتمندان و گرسنگی فقیران سکوت نکنند.
با این حال می بینیم که سکوتی مرگبار بسیاری از کسانی را که عالم و فاضل خوانده می شوند فرا گرفته و از آنان سخنی اعتراض آمیز درباره‌ی وضعیت نابسامان جامعه، اختلاس های کلان، نظام بانکداری ربوی، رویه نادرست قوه قضاییه، نفوذ نامحرمان و افتادن بخش های از حاکمیت به دست آنان و ... شنیده نمی‌شود.

علت چیست؟!
پاسخ ساده آن است که: حب الدنیا رأس کل خطییه. او ساکت است چون می‌ترسد که موقعیت و دنیای حقیرش به خطر بیافتد! که او را بازداشت کنند!

اعتراض نمی کند زیرا قصد شرکت در انتخابات مجلسین را دارد و نیاز به تأیید در استعلامات!

سکوت بر او حاکم است؛ چراکه پای خودش هم گیر است و:
گر امر شود که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند!

اما درود خدا بر عالمان و فرزانگان مجاهدی که عطای دنیای مادی را به لقایش بخشیدند و دندان طمع به قدرت و ثروت را در این دنیای پست و گذرا کشیده و انجام تکلیف منجز فعلی را به واسطه توهماتی چند به آینده مبهم موکول ننمودند.
اینهایند عالمان راستین و حقیقی که خداوند آنها را جاودانه خواهد ساخت.
نقل از آقای محمدرضا سابقی

Reply
no
0
yes
0
مرتضی خاکپور
1396/09/20 - 14:53
...

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با تسنیم فاش کرد
بازنشسته‌‌هایی که ۲۰میلیون "مستمری نجومی" می‌گیرند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از پرداختی‌های نجومی به‌عنوان مستمری در صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه اخیراً مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گزارشی از وضعیت این صندوق به نمایندگان ارائه کردند، گفت: متأسفانه با گزارشی که مسئولان این صندوق ارائه کردند مشخص شد نگاه عدالت‌محورانه‌ای در این صندوق وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مستمری‌هایی که در صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت‌ می‌شود، دارای تعادل نیست، ادامه داد: برخی افراد از این صندوق بین 5 تا 20 میلیون مستمری دریافت می کنند ؟!

...


no
0
yes
2
1396/09/21 - 15:30
لبیرالیسم یادگار هاشمی یعنی همین و تفکر لیبرال یعنی سازش و عدم عدالت و توسعه غیرانسانی به هر قیمتی حتی نابودی انقلاب






نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.