شناسه خبر : 56999
جمعه 17 آذر 1396 , 15:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح سایت آموزشی شهید آوینی

افتتاح سایت آموزشی شهید آوینی بنیاد شهرستان‌های استان تهران

افتتاح سایت آموزشی شهید آوینی بنیاد شهرستان‌های استان تهران

خبرگزاری آریا- سایت آموزشی شهید آوینی شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

 به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی ریاحی کیا در مراسم افتتاح «سایت آموزشی شهید آوینی» اداره کل بنیاد شهرستان‌های استان تهران که با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و سایر مسئولان در محل این اداره کل برگزار شد با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی اظهار داشت: کارمندان، بدنه و پایه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

 وی افزود: شرط موفقیت هر سازمان، دستیابی به دانش و فهم عمیقی است که لازمه آن رویکرد اثربخش منابع انسانی مداوم و مستمر در تمام سطوح سازمان است. به همین دلیل آموزش کارکنان باید رأس امور باشد تا آمادگی پذیرش مسئولیت فراهم شود.

 مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه مدیریت منابع انسانی و توسعه آن می‌تواند سطح خودآگاهی افراد را بهبود بخشیده و مهارت‌ها یا انگیزش افراد در کار را افزایش دهد، افزود: هر اندازه که فعالیت‌های سازمانی دانش‌محورتر می‌شوند، آموزش و توسعه نیز نقش پررنگ‌تری در پاسخگویی به نیازهای یادگیری افراد و هم ضرورت‌های راهبردی سازمان ایفا می‌کند.

 ریاحی کیا با تأکید بر اینکه منابع انسانی، ارزشمندترین سرمایه و دارایی سازمان‌ها در مقایسه با ماشین‌آلات، مواد و حتی پول است، عنوان کرد: منابع انسانی بسیار مهم هستند و درواقع سرمایه‌ها و دارایی‌های هر سازمان وابسته به منابع انسانی نه به ساختمان و پول است.

 وی بیان کرد: اثربخشی و موفقیت سازمان متکی به افرادی است که در درون سازمان مشغول به کار هستند، به همین دلیل کارکنان سازمان باید توانایی انجام وظایف و همکاری‌های مناسب با سایر کارکنان برای پیشبرد اهداف سازمانی را داشته باشند که این امر نیازمند کسب دانش و مهارت‌های مرتبط با شغل افراد است و این نیاز در بنیاد شهید بیشتر وجود دارد.

 مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات کارکنان بنیاد اظهار داشت: در راستای تکریم کارمندان موضوع بهداشت و درمان کارکنان و کسری سنوات بیمه آن‌ها پیگیری شده و به‌موقع انجام‌ شده است.
ریاحی کیا در پایان با اشاره به افتتاح «سایت آموزشی شهید آوینی» اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: این اداره کل اولین جایی است که سایت آموزشی افتتاح کرده که امید است الگو و سرمشقی برای سایر ادارات باشد و این روند ادامه پیدا کند.

افزایش انگیزش کارکنان زمینه پیشرفت و تسریع امور سازمان را فراهم می‌کند
همچنین نصیری در مراسم افتتاح «سایت آموزشی شهید آوینی» اداره کل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران که با حضور مهدی ریاحی کیا مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید وامورایثارگران و سایر مسئولان در محل این اداره کل برگزار شد، با اشاره عملکرد این اداره کل اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران قدم‌های جدی در راستای اجرای مناسب طرح سپاس برداشته است.

وی ادامه داد: طرح سپاس در راستای تکریم و پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در 15 شهرستان استان تهران اجرایی شده و دور دوم آن نیز در برخی شهرستان‌ها انجام‌ شده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به نقش نیروی انسانی تصریح کرد: موفقیت هر سازمانی بستگی به تخصیص و به‌کارگیری مناسب ابزار، تجهیزات، پول، مواد خام و منابع انسانی سازمان در برنامه‌های آن دارد که در
این میان منابع انسانی، دارایی ارزشمند هر سازمانی است.

نصیری با بیان اینکه منابع انسانی ارزشمندترین منبع سازمان‌های امروزی به شمار می‌آیند، عنوان کرد: منابع انسانی به تصمیمات سازمانی شکل داده، مسائل و مشکلات سازمان را حل کرده و بهره‌وری را عینیت می‌بخشند. البته افزایش بهره‌وری سازمان‌ها و توسعه روزافزون آن‌ها، مستلزم رشد و بهره‌وری کارکنان و نیز تقویت نیروی انگیزش آنان است.

وی با اشاره به لزوم تأمین معیشت کارکنان تأکید کرد: معیشت مؤلفه‌های زیادی دارد و اگرچند مؤلفه در کنار هم قرار گیرند معیشت را شکل می‌دهند؛ مؤلفه‌های اصلی آن، شامل حقوق و مزایا، مسکن‌سازمانی، مسکن شخصی، خدمات بیمه‌ای، خدمات درمانی و خدمات تفریحی و رفاهی است که در کنار یکدیگر معیشت را شکل می‌دهند و سبب می‌شوند مسئولان بتوانند یک رفاه نسبی برای کارکنان خود به وجود بیاورند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi