شناسه خبر : 57002
شنبه 18 آذر 1396 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای رئیس جمهور! به حرف این معلم گوش کنید!

آموزش وپرورش بنیان های فرهنگی واجتماعی را مستحکم و ایثارگران فرهنگ شهادت طلبی و امنیت مرزهای جغرافیای و دینی را بیمه می کند.

معلم جانباز- آموزش و پرورش بنیان های فرهنگی و اجتماعی را مستحکم و ایثارگران فرهنگ شهادت طلبی و امنیت مرزهای جغرافیای و دینی را بیمه می کند.

 در آستانه ارائه بودجه سال 1397 به مجلس شورای اسلامی لازم است مطالبی عنوان شود تا مسئولین سازمان برنامه و بودجه از خواب بیدار شده و برای واقعیت های موجود جامعه از آموزش و پرورش گرفته تا معیشت ایثارگران و دلاوران 8سال دفاع مقدس بیندیشند، چرا که این حوزه ها در کشور مهم و اثرگذارند.

 آموزش وپرورش بنیان های فرهنگی و اجتماعی را مستحکم و ایثارگران فرهنگ شهادت طلبی و به قولی امنیت و دلاوری ومرزهای جغرافیای ودینی را بیمه می کند.

 چند روز دیگر بودجه دولت به مجلس ارائه می شود و ما یک میلیون معلم هزار نامه نوشته ایم که آقای رئیس جمهور اگر نخوردی نان گندم، دیده ای در دست مردم؟ اگر ترکیه همسایه آموزش و پرورش خود را با تعداد کمتری دانش آموز با 22.2 میلیارد یورو اداره می‌کند، چرا ما باید با 6.5 میلیارد یورو اداره کنیم؟

 اگر سال 1356 بودجه آموزش و پرورش 6 درصد تولید ناخالص ملی بوده است و پوشش تحصیلی 66 درصد چگونه می توان امروز با حدود 1 درصد تولید ناخالص ملی سهم آموزش و پروش و 95 درصد پوشش تحصیلی آموزش و پرورش زنده ای داشت؟

 ما سراغ این کشورها نمی رویم که با تعداد کمتری دانش آموز نسبت به ایران این مبالغ را صرف آموزش و پرورش خود می کنند: 1- ژاپن 165 میلیارد یورو 2- آلمان 129 میلیارد یورو 3- انگلیس 79.5 میلیارد یورو 4- فرانسه 78.9 میلیارد یورو 5- ایتالیا 48.5 میلیارد یورو.

 آقای رئیس جمهور هزینه های معلمان در ژاپن حداکثر سه برابر ایران است چرا باید بودجه آموزش و پرورش ژاپن 25 برابر ایران و حقوق معلمان آن 27 برابر ایران باشد؟ مگر هزینه های معلمان انگلیس چند برابر ایران است که بودجه آموزش و پرورش آن 12 برابر ایران و حقوق معلمان آن حدود 40 برابر ایران است؟

 کشور دانمارک 5.5 میلیون جمعیت دارد و 560 هزار دانش آموز، آیا می دانید که بودجه آموزش و پرورش دانمارک 10.9 میلیارد یورو در سال جاری است؟ یعنی نسبت دانش آموزی بودجه دانمارک 42 برابر ایران است؟ کشوری که زندانی ندارد و برای عدم تعطیلی زندان ها به خاطر بیکاری زندانبان ها از کشورهای دیگر زندانی قرض می کند؟

  مگر دولت محترم رسما اعلام نکرده است که برای هر دانش آموز سالی 2 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته است و برای هر زندانی 18 میلیون تومان؟ آیا اگر برای هر دانش آموز 18 میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید، دیگر زندانی در ایران معنایی خواهد داشت؟ اگر شک دارید نگاهی به بودجه آموزش و پرورش دانمارک و تعداد زندانیان آن بیندازید!!!

 آقای رئیس جمهور آیا می دانید که بودجه آموزش و پرورش فنلاند نزدیک به ایران است ( 6.7 میلیارد یورو) ولی جمعیت دانش آموزی فنلاند 532 هزار است. اگر چه دانش آموزان ایرانی بیش از 25 برابر دانش آموزان فنلاندی هستند ولی کمی کمتر از فنلاند بودجه تخصیصی دارند؟

 آقای رئیس جمهور ما اگر بخواهیم از طلا بودن پشیمان شویم و شما مرحمت فرموده ما را مس کنید و بودجه آموزش و پرورش ما را به همان سطح 40 سال پیش برسانید، باید چه کار کنیم؟

 در رابطه با معیشت رزمندگان و جانبازان هم آمار و ارقام در کشورهای دیگر حکایت از این موضوع دارد که به ایثارگران خود توجه ویژه ای دارند، اما چرا باید یک رزمنده داوطلب بسیجی با چندین ماه سابقه جنگ از امرار معاش باز مانده و جانبازان در سختی و هزاران مشکل دیگر بسر ببیرند.

 کشور ما این همه ثروت خدادادی دارد تا جای که حتی خاک کشور را صادر می کنند، چرا برنامه مدونی وجود ندارد تا بر اساس آن مردم در رفاه باشند. از دولت محترم درخواست توجه لازم را داریم تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با تشکر
به علت تدریجی واجرای دیر هنگام قانون خدمات کشوری بسیاری از حقوق بگیران من جمله معلمان بازنشسته شده واز مزایایی محروم شدند .فوق العاده شغل /رتبه تخصصی / ماده 51 ایثارگری /مضاف بران انتعدای از معلمان کار افتاده تبصره 6 که با بند هایی مانند حق شغل وشاغل /وعایله مندی وحق ایثار گری که از تطبیق کسر شد
با دریافتی کاهشی بازنشسته شدند .
همسان سازی حقوق ها طبق سنوات ومدرک وسایر امتیازات باسایر ادارات دولتی ,که همگی از یک خزانه مملکت مستمری می گیرند ا ختلاف دریافتی را تعدیل ومورد توجه وعنایت قرا دهید .
در بین همه وزارتخانه ها هم وزارت اموزش و پرورش ضعیف نگه داشته شده است ، زیرا دشمنان از نادانی مردم بیشتر سود می برند .
بنابراین هرجا عدم اعتدال در قانون هست ، رد پای دشمنان را باید جستجو کرد .
دشمنان در مراکز قانون گذاری قطعا نفوذ دارند .
و به قول شاعر : رنگ رخساره می دهد خبر از سر درون
سلام معلم جانباز حرف دل ماجانبازان زیر وبالا۲۵یابقول لغت محلی بالاودامن رازدیدبالاودامنی که این چوپانان دوروغ گو برای جانباز دلاوربهانه تراشیدن دلاورانی که ازجوانی وغیره دل گندن ودجهبه ها ایثارها کردن حالابه جای دلجویی وجبران صدمات وارده درجهبه های جنگ جانباز معسر وجانبار بالاودامن ۲۵رابهانه کردن وحرف مفت ووعده دوروغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه کسی جوابگوی این وضیعت هست االلو والم خدایا عاقبت بخیرمان کن که دیر نشود ناصر جانباز موج گرفته
سلام ریس جمهور شما را به فاطمه زهرا قسم به زجر ۲۸ساله زیر۲۵جانبازان خاتمه دهید
با عرض سلام خدمت معلم عزیز جانباز.
برادر من چرا در آمارها، کشورهای درجه یک را مقایسه می کنید؟
در ضمن این شرایط مربوط به 12 دوره ریاست جمهوری است و صرف دوران دولت فعلی نیست.
چرا وقتی نفت ما بالای 100 دلار فروش داشت ، قسمت اعظم آن صرف هزینه زندگی فرهنگیان نشد؟
آن موقع توان چنین کاری را داشتیم ، اما اسیر غفلت ها شدیم و روز مرگی ها فرصت ها را از ما گرفت.
ما قبل و پس از انقلاب شاهد افت چشگیر در حیطه امور آموزش و پروش بودیم که یکی از دلایل اصلی آن رشد چشگیر جمیعت در دهه چهل و پنجاه بود.
با همین شرایط زمانی ، کشور ما از پزشکان هندی پذیرایی میکرد و این از شرایط کاهش پزشک ایرانی حکایت میکرد.
با این حال اخذ مدارج بالای تحصیلی در ایران را با کشورهای دیگر مقایسه شود ، برای مثال کمیت و کیفیت تسهیلات پزشک و پزشکی کشورمان را امروز مد نظر قرار دهیم.
معلم عزیز ، حرفهای شما همه متین و آمارها همه مستند ، اما برای نسل های آینده سیاه نمایی نشود و هر فردی که در امورات فرهنگی ، آموزش و پروش در تحصیل موفق بودند در امورات دیگر هم برازنده متجلی شدند و افراد موفقی به شمار می روند .
فرهنگیان بعنوان پشتوانه ها و ستون آموزش کشورند ، اما هیچگاه به انداز شان و منزلت خود مورد توجه قرار نگرفتند و چون شمع سوختند و فضای آموزش و پرورش را روشن نگاه داشتند.
به هر حال باید به این شرایط تغییر وضعیت داد تا نام مقدس نظام جمهوری اسلامی به همراه ارزش های کودکان و نوجوانان ایرانی در خور جایگاه جهانی خود ظاهر شود.
جای شک نیست که کودک ایرانی سرشار از نبوغ است و باید با رشد و هدایت آن به یک کشور پیشرفته تبدیل شویم .
معلم عزیز، در حدود بیست و هفت سال پیش یک روز شنبه روزنامه ها تیتری زده بودند از رییس جمهور آن زمان آقای هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه به این عبارت :
(ایران یک کشور جهان سومی نیست)
اصلاح طلب ها و اصول گراها هر دو انقدر خرابکاری کرده اند که هیچ کدام قابل دفاع نیستند .
حالا باید یک جریا جدید تاسیس بشه با عنوان جریان نوگرا ویا ..... ، بعدش همه مدیران بالای 65سال بازنشسته بشوند و کارهای جدید و عاقلانه تری انجام بدهند
...

کارها را درست انجام نمی دهیم .

پلاویکس داروی قلب است .

امروز به داروخانه دکتر اعتمادی میدان هفت تیر رفتم .
و نسخه را دادم و گفتم همه داروها را و پلاویکس را اگر دارد داروهای نسخه ام را بدهد .

کامپیوتر را نگاه کرد و گفت با ۳۰ عدد پلاویکس برایم موافقت شده که بمن می دهند .

و حتی گفتند که ۲۸ عدد قرص پلاویکس بیشتر ندارند و در کامپیوتر می نویسند که ۲۸ عدد بمن تحویل دادند .

و اما بعد از اینکه خواستند داروها را تحویلم بدهند گفتند که کامپیوتر با پلاویکس من مخالفت و صفر زده اند ؟!

و داروهای دیگر بدون پلاویکس بمن دادند ؟!

حالا من مانده ام با قرص گرانقیت پلاویکس ؟!

و اینکه داروخانه دیگر هر ماه فقط ۳۰عدد پلاویکس بمن تحویل می دادند ؟!

قرص این ماه پلاویکس من کجا رفته است خدا می داند ؟!

هم باید رسیدگی شود و هم

بهتر است برای این نوع قرص ها کارت مصرف بدهند که هر کس به اندازه مصرفش بگیرد .
...


...

فاش نیوز عزیز .

رفتم بیمه دی و از داروخانه دیگر پلاویکسم را داد .

البته با محبت فراوان .

متشکرم .

...
سلام اقای خاکپور دکتر قلب خوب و با انصاف اگر می شناسی معرفی کن برای انژیوگرافی طرف قرارداد با دی هم باشه

...

دکتر قلب آقا در بیمارستان ساسان دارو و درمان رایگان است .
و خوب هستند .
ولی دکتر قلب من دکتر صادقی بیمارستان بقیه الله که ویزیت آزاد و پولی است ولی بیمه دی پول ویزیت را می دهد .

درمان بیمارستان بقیه الله هم رایگان است .

موفق باشید .

ولی بیماری قلب انسان را نیمه سالم نگاه می دارد .

خدا نصیب هیچ کس نکند .

...
درودبر شمامعلم وهمه معلمان چراکه خودرئیس جمهور چنانچه درک کند بواسطه شمامعلمین گرام به این مقام رسیده ودرود به روح پاک شهداءکه برای اعتلای ایران اسلامی ازجان مایه گذاشتندودرودبه جانبازان که همرزم شهداءی والامقام در دفاع از کیان این مرزوبوم سلامتیشان را از دست داده اند واما ای معلم وجانباز عزیز من وشما این ارقامی را که بیان داشته میدانیم فکر میکنید حضرات یعنی دولتیان نمیدانند چرا خوب هم میدانندولی چنانچه بخواهند به فکر آحادملت باشندچطور میتوانند هزاران هزار میلیارد تومان پول بیت والمال را بیت والجیب کنندخوب راهش همینست که این به اصطلاح دولتمردان که واقعا روی هرچه نامردیه سفید کرده اندکه از حق وحقوق ملت بیچاره زده وبه دلار و یورو وپوند واریزکنندبه حساب های خود یا فرزندانشان ،مثال قدیمی رو معلم عزیز وجانباز گرانقدر فراموش کرده ای که ایرانی را بایستی گرسنه نگهداشت تابتوانی ازش سواری بگیری خوب انصافا از اول انقلاب تا سال 92رئیس هیچ دولتی کاری که این دولت (روحانی)مکر وحیله فریب ونیرنگ به ملت زد ،دولت های گذشته نکردند،ولی جناب روحانی اولا به شما ثانیا به وزراءومعاونانشان ومدیران کل از مکروفریب وحیله ونیرنگ دست بردارید که اگرغیرازین باشدتاوان سختی خواهید داد ،دل براین دنیامبندید همچون که شاه عباس رفت،جامه زرین گذاشت وباتن کرباس رفت البته این بیت را تا بحال چندصدباربرای شماها تایپ کرده ام ولی همیشه از باب یادآوری شایدبخودتان بیائیدولی ظاهرا آب در هاون کوبیدن است ،ثروت وقدرت از آن شما آقای روحانی ومتملقان وجاپلوسانتان ولی یکی هست که شماها فراموشش کرده اید بلاخره دلی شکسته وسیم اتصال پیدا میشه بین مخلوق وخالق بترسید از روزیکه نفرین مردم دامنتان را بگیردهنوزفرصت دارید از راه دغل ونیرنگ برگشته وباملت صادق باشید وحق وحقوق قانونیشان را بدهید،نمیدانم شماها به رستاخیز وحق الناس ایمان واعتقاد دارید که بعیدمیدانم چراکه اگر داشتید به رای ملت خیانت نمیکردیدولی ما معلمین وجانبازان ایمان واعتقاد داریم ودر دنیای جاویدان یقه اتان را میگیریم ولی اندکی به این باندیشیدکه تاریخ درباره اتان چه خواهدنوشت وآیندگان چگونه قضاوتتان خواهند کرد،مخلص همه معلمین وخاک پای جانبازان واقعی نه اون به اصطلاح جانبازانیکه با دادن رشوه وپیداکردن پارتی درصدی گرفته ومثل زالو به جان جانبازان واقعی افتاده اند ،خداوندقادر وتوانا عاقبتمان راختم بخیر کند ان شاءا...
هرگز نرود در سنگ میخ فولادی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi