شناسه خبر : 57007
شنبه 18 آذر 1396 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعا" 8 کلمه !

فاش نیوز- کمیسیون پزشکی باید وقت بیشتری برای متقاضیان جانبازی بگذارد چرا که با عجله کار کردن باعث تضیع حقوق جانبازان می شود.

در آبان ماه امسال برای نخستین بار برای تعیین درصد به کمیسیون پزشکی مراجعه کردم. چرا که یک هفته قبل از آن بنیاد شهید به من اطلاع داده بود که فلان تاریخ برای شرکت در کمیسیون حضور داشته باشم. بنابر این راس ساعت تعیین شده حاضر شدم  و بعد از دو ساعت انتظار بالاخره پزشکانی که از تهران آمده بودند در محل کمیسیون حضور یافتند.

برخی مراجعین که شیمیایی بودند آنقدر سرفه می کردند که خود من به جای آنها اذیت شدم، بیچاره خانواده های شان چه می کشند. نوبت بنده که رسید سلام کردم، پزشک جوانی که در مقابلم بود بدون اینکه سرش را بالا بیاورد برگه های پرونده را ورق زد و پرسید کدام قسمت پای شما مشکل دارد؟ در جواب گفتم روی غلاف تاندون.

عکس را کمی نگاه کرد و گفت پای راست ؟گفتم بله .به وی گفتم آنرا نشان دهم ؟ جوابی نداد کمی بهم برخورد.گفت به سلامت و چیز دیگری نگفت.
کلا هشت کلمه گفت وتمام. بعد از یکماه 5درصد برایم منظور کردند.

 ملاحظه : اگر چه با صحبت هایی و سخت گیری هایی را که شنیده بودم انتظار همین مقدار جانبازی را داشتم لیکن اگر پزشک، محل مجروحیتم را که برجستگی بزرگی را روی پایم ایجاد کرده می دید و مشکلات ناشی از این آسیب را می شنید شاید نظرش تغییر می کرد وواقعی تر درصد می داد. متاسفانه تلگرافی سئوال کرد و رفت و شاید چهاردقیقه بیشتر طول نکشید که آنهم بیشتر پرونده را ورق می زد.

 

 اگر پزشک مربوطه می دانست برخی روزها که به آن قسمت حساس پایم فشار وارد می شد ویا یک چیزکوچک زیرش می رفت چقدر اذیت می شوم و لنگ می زنم .اگر می دانست مدت 33 سال ناچارم تنها از دمپایی های خاص که زیرشان باید سفت باشد، استفاده می کنم .اگر می دانست در بیست سالگی ودوران جوانی به دلیل شکستگی قسمت حساس پا نمی توانستم بازی هایی مانند فوتبال وبرخی تفریحات کنم و اگر می دانست هم اکنون در سن 54 سالگی که دکتربه دلیل بیماری گوارشی ناشی از اعصاب خردی تاکید کرده روزی یک ساعت پیاده روی تند کنم و فقط می توانم به دلیل فرار از درد آرام راه بروم و...شاید این طور نظر نمی داد.

به اعتقاد بنده کمیسیون پزشکی باید مدت بیشتری وقت برای متقاضیان جانبازی بگذارد . این طور عجله کار کردن باعث تضیع حقوق جانبازان می شود.موفق باشید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بانام ویادخدا/خداقوت خسته نباشید/مابچه های جبهه وجنگ نیروهای عملیاتی خودبه اندازه کافی متحمل افسردگی .اسنراس واظطراب هستیم پس می طلبدآقایان دکترکمیسیون باصرف وقت بیشترایثارگرانه تربه الام وبدبختیهای ماتوجه داشته باشند/بااحترام بسیجی اعصاب وروان وگوشها/فاقدازهرچیز
سلام . اين رويه سي سال است تکرار ميشود و تغييري هم نکرده و نخواهد کرد علتش هم دبيران و روساي کمسيون پزشکي است که سي سال است هر طور دلشان ميخواهد عمل ميکنند و کسي به کسي نيست .
چرا با وجود اين همه نارضايتي جانبازان از کمسيون پزشکي بازهم انها سي سال است مثل کوه سر جايشان ايستاده اند خدا وکيلي اينها بازنشست نميشوند ... ما هيچکس را نداريم و تنها اميدمان خداوند يگانه است و او خيلي عادل است شک نکنيد .
مگر ميشود جانبازي با ترکش 20درصد بشود بعد موج بياورد بازهم 20 دوسال دوندگي کند تا ارتش شيميايش را تاييد کند بازهم بنياد قبول نکرده و 20 درصد داده اند يعني چهار بار در کمسيون شرکت کرده ام فقط 20 درصد در بيست سالگي 20درصد در 52سالگي بازهم 20درصد ...
بقران قسم اصلا و ابدا اين انصاف و عدالت نيست ...

ياحق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi