شناسه خبر : 57009
شنبه 18 آذر 1396 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استفاده از مازاد سابقه جانبازی و جبهه برای کسر خدمت

س -  من فرزند جانباز 35 درصد از کار افتاده کلی هستم و در مقطع کارشناسی ارشد روزانه رشته مهندسی مکانیک  فارغ التحصیل شده ام. پدر من با حکم رسمی وزارت کشور در شهرداری شهرستان مشغول بکار است. آیا امکان دارد با بازنشستگی پدرم من را جایگزین کنند ؟در صورت امکان راهکار قانونی آن چیست؟
 
ج- سلام در تبصره های ماده 21 قانون جامع به این موضوع اشاره شده است باید به صورت جدی پیگیری کنید ، چون دستگاهها به بهانه های مختلف ازاجرای  این قانون طفره می روند.

 

س - جانباز ۲۵درصد هستم خانم بنده کارمند رسمی فرمانداری است متاسفانه محل زندگی ما شهرستان کلیبر و محل اشتغال خانمم  خدافرین است . خودم جانباز بازنشسته  ناجا و مدیر عامل یک موسسه خیریه در کلیبر هستم.هر کاری کردیم استانداری زیر بار قانون ماده ۱۴ بند ۱۷ نرفت. از شما راهنمایی می خواهم چکار کنم؟
ج- سلام به استناد ماده 17 آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهسیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انتقال شامل همسر شما می شود در صورت عدم تمکین به کمیسیون ماده 16 شکایت کنید . ضمنا"‌دیوان عدالت اداری نیز در این زمینه رای داده است .

 

س -  ما نیروی طرحی دانشگاه علوم پزشکی  هستیم پدر ما جانبازی و آزادگی دارد آیا روی حقوق ومزایای ما تاثیری دارد?
ج - سلام خیر تاثیری ندارد.

 

س - سلام از وام مسکن در سال ۹۶ چه اطلاعی دارید  تکلیف ما کی روشن می شود دفعه قبل جوابی از شما نگرفتم انشالله این بار جواب بگیرم .
ج- سلام مراجعه و پیگیری مستمر خود ار ادامه دهید تا به نتیجه برسید. اگر اطلاع جدیدی به دستمان رسید اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

س -  فرزند جانباز ۳۰درصد هستم ۴ سال پیش برادر بزرگترم معاف شد اگر قانون جدید اجرایی شود آیا بنده هم معاف می شوم؟
ج - در این مرحله بحث معافیت نیست بلکه کسر خدمت است که اگر سقف آن به معافیت برسد معاف خواهید شد،‌لکن آنچه مورد موافقت قرار گرفته است استفاده شما از مازاد سابقه جانبازی و جبهه پدرتان برای کسر خدمت است .  5 درصد باقی مانده و هر آنچه سابقه جبهه داشته باشد می شود کسر خدمت شما.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi