شناسه خبر : 57032
یکشنبه 26 آذر 1396 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وضعیت ایثارگران در بودجه 97 تفاوتی با گذشته ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از انحراف دولت از برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان ملت در بهارستان شد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار جلوگیری از انحراف دولت از برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان ملت در بهارستان شد.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی جلسه علنی مجلس در خصوص وضعیت ایثارگران در لایحه ی بودجه ی 97 اظهار داشت: هر چند که به طور دقیق لایحه ی بودجه ی 97 را بررسی نکردم، تفاوت چندانی بین لایحه بودجه ی ارائه شده توسط رئیس جمهور به مجلس با سال 96 وجود ندارد. بر اساس مکاتباتی که در دولت پیگیری  کردیم، آن چنان تفاوتی در بودجه امسال و سال آینده وجود ندارد.

نماینده ی دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در خصوص موضوع بازنشستگان و ایثارگران و افراد کم درآمد جامعه، در فرصت 40 روزه ای که مجلس برای بررسی لایحه بودجه ی سال 97 در اختیار دارد و با رایزنی هایی که با نمایندگان ملت که درد این قشر را احساس می کنند داریم، امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسیم.

نماینده ایثارگر مردم قم ادامه داد: ما نیاز به یک نگرش و اقدام جدی در مورد قشر محروم و ایثارگر جامعه در لایحه ی بودجه ی سال 97 داریم که ان شاالله در روند بررسی آن در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس توجه بیشتری شود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم یادآور شد: ما این موضوع را به طور جد در این بازه زمانی پیگیری خواهیم کرد. فراکسیون ایثارگران هم نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای دارد و چون عضو فراکسیون ایثارگران هستم قطعا آن را پیگیری خواهم کرد، تا خانواده ی بزرگ ایثارگران حداقل از لحاظ معیشتی در سال آینده تقویت شوند.

عضو کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سووال که آیا دولت به تعهدات گذشته ی خود در مورد ایثارگران عمل کرده است، تاکید کرد: متاسفانه دولت به این موضوع توجه زیادی نداشته است اما مجلس در لایحه ی برنامه ششم با لحاظ کردن مطالبات و قوانین ایثارگری از انحراف دولت جلوگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام ذوالنوری متذکر شد: دولت به تعهداتی که داشته عمل نکرده و از آن انحراف داشته است، الان نیز باید تلاش کنیم که دولت حداقل به تعهدات خود عمل کند؛ اگر چه متاسفانه انحراف دولت از برنامه ششم توسعه بسیار زیاد است و به طور مثال در سال 94 دولت 63 درصد از برنامه انحراف داشته و خلاف آن کار کرده است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان مجلس در این خصوص حساسیت لازم را از خود نشان دهند، اگر چه در این مورد تحرکی دیده نمی شود.

گفتنی است رئیس جمهور لایحه ی بودجه ی سال 97 را روز یکشنبه 19 آذر برای بررسی  و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد. بر اساس آئین نامه ی داخلی مجلس نمایندگان، مدت 40 روز فرصت رسیدگی به این لایحه را خواهند داشت.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خرید خدمت فرزندان ایثارگران که در بودجه ۹۶ مصوب شده کی اجرا میشود چرا قانون اجرا نمی شود ضامن اجرای قانون کیست قانونی که اجرا نشود به چه دردی میخورد۰
به وا....این حقوقی که نماینگان بابت تصویب قانونهایی که اجرا نمیشه میگیرند حرام است
با سلام و احترام ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بخوبی میداند یکی از عوامل آرامش کشور نتیجه مطلوب عملکرد کمیته امداد امام بوده که محرومین جامعه را طوری پوشش داده که منجر به مشکلات امنیتی نشود لذا تمام این خدمات برای کمیته امداد حدود 3000 میلیارد تومن هزینه در کل کشور بوده اما عملکرد بنیاد علیرغم بودجه 9000 میلیارد تومنی که سه برابر بودجه کمیته امداد و سه برابر جمعیت تحت پوشش کمتر دارد باعث اجتماع جانبازان ویلچری 70 درصد و اعتراض گسترده اکثریت ایثارگران از نحوه عملکرد بنیاد شد.
اگر درآمد بنگاههای اقتصادی بنیاد همچون بانک و شرکت بیمه و شرکت شاهد و سایر بنگاههای اقتصادی را به بودجه 9000 میلیارد تومنی اضافه کنیم میتوانیم تمام محرومین و مستضعفین کشورهای مسلمان را رفع کنیم در حالیکه بنیاد با چنین درآمدها و بودجه هنگفت از بیت المال هنوز نتوانسته بخش کوچکی از وظایف و خدمات مورد انتظار که در قوانین مصوب شده و بر آن اساس بودجه دریافت کرده ارائه نماید و از طرفی هزاران میلیارد تومن به ایثارگران بدهکار است.
دولت بی تفاوت و بی خیال در مقابل حقوق ایثار گران در برنامه ششم
سلام خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیز خواستم سوال داشته باشم در مورد هدیه ازدواج برای فرزندان جانبازان 25درصد به بالا بند یکی از فرزندانم در سال 93ازدواج کردن ولی مسول بنیاد شهید جنبوب شهرقدس تهران میگن هدیه ازدواج فقط از سال 95 قابل اجراء است ولی قبل از این تاریخ قابل اجرا نیست ولی قانون خدمات رسانی به ایثارگران در سال 92تصویب شد مگر هر قانونی در مجلس تصویب بشه در شورای نگهبان تأیید بشه قابل اجرا نیست لطفاً برای روشن شدن موضوع اطلاع رسانی بفرمایید باتشکر از شما
وام مسکن سال 96 کی قرار است داده شود سال دارد تمام می شود ولی هیج خبری نیست
سلام يك عمر. گذشت ولي هيج وقت كسي به فكر رزمندكان دفاع مقدس نيست مگركناه كردن كه بعضي مثل پدرمن درپي گرفتن كارت جانبازي نبودن كه وقتي فشاراقتصادي بهش واردبشه بگويدكاش شهيدشده بودم كه شما لا اقل اسايش داشتين خجالت اوره براي مملكت جمهوري اسلامي حالا بازهم نظريه هاي احمقانه گران شدن بنزين بدين تا فقرا فقيرتر شن وپولدارها پولدالتر بول اين همه معدن كه درايران هست كجا ميره بول نفت وبنزين كه اين همه گران كردين كجاميره خوب معلومه همه بدزدين از همديكه خوب مملكت را به گندكشيدين نميتونين اسايش مردم فراهم كنين برا جي برا ي رييس ووزيرشدن باهم دعوا ميكنين ميخواهين جي گيرتون بياد
دربرنامه ششم آمده کلیه جانبازان شاغل،،،حالت اشتغال و.....تا پایان سال۹۷بایدبازنشسته شوندوسنوات وطلب مرخصی های آنان برمبنای آخرین حقوق یعنی جمعا۶۰ماه پرداخت شود!آیادربودجه۹۷آورده شده؟مجلسی هاودولتی هاپیگیرباشند.
ازابتدا تاکنون اندیمشک بودم چند سال به عنوان بسیجی درجبهه ودومرحله درمعرض شیمیایی وچند بار مجروح شدم ولی بخاطر اعتقادات آن زمان واینکه خودم پزشکیار بودم مدارک بالینی ندارم وسوابق هم امحاع شدن ودوسال هم به عنوان سرباز در جبهه باز به عنوان پزشکیار خدمت سربازی انجام دادم کمسیون بدوی وسپاه شیمیایم تاید کرده ولی عالی درصد ندادن الان رنج میبرم چار باید بکنم به کی پناه ببرم کسی جواب گو نیست
...
بودجه ۱۳۹۷ بررسی نشده در مجلس شورای اسلامی تصویب شد ؟!

چرا ؟!

چون حقوق نمایندگان محترم مجلس ۷۰%

اضافه شده است ؟!

بچه های جبهه و جنگ رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس ؛

حقوق و معیشت نداشته باشند ،

اصلاً برای کسی مهم نیست ؟!
باید به این نکته توجه کنیم که حق گرفتنیه مشکل وایراد اساسی اینجاست که رزمندگان وجانبازان درصد پایین متولی برایه پیگیری حق وحقوقشان ندارند ومسولین هم از این ضعف ما کمال سؤاستفاده رامیکنند لذا باید فراخوان داد وتشکل یا انجمنی تاسیس کردکه به فکر امثال ما باشد
اساسا دولت وخاص جناب روحانی هیچگاه منزلت ایثارگران را قدر ندانسته فقط به اندازه ریا سرکشی میکند،
وذاتا مخالف برقراری حقوق بازی جانبازان زیر25درصد بوده و هست وقانون هم برای این شخص موضوعیت ندارد طبقه تفکرات اظهارشده خود این شخص در زمان نمایندگی مجلس ومخالفت شدید این آقا بر پرداخت حقوق نظامیان که با مخالفت شدیدتر شهید چمران روبرو شد،
ایشان نیات درستی ندارندظاهراین بنده خدا با باطنش فرق دارد هرچند ظاهرا هم بیشتر مواقع باطنش را برملا کرده میکند
جانبازان خود با حضور در مجلس در همین ایام بستن بودجه 97تکلیفشان را روشن کنند،
سالهای قبل هم گفتم همتی نشد
امسال هم میگم دولت همتی بر اجرای قوانین زیر 25،درصد ندارد
طبق گفته نماینده مردم زاهدان،
جانبازان اگر نیاز دارند خودشون آستین همت بالا زده و پیگیر حق قانونی و شرعی باشند
با نام ویادخدا/توقع وانتظارازنمایدگان محترم جامعه ایثارگران توجه بیشتربه همررمانتان دردفاع مقدس است مخوصادراستانهاپناه وتوکل برخدا
حقوق مجلسی هاقراره ۷۰٪ اضافه بشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!چه خبره؟مگه مملکت صاحب نداره؟!کورش بخواب...ما بیداریم.
باسلام.نزدیک چهارماه است که حق پرستاری والدین شهدای صعب العلاج وبیمارقطع شده وهیج جوابی ندارندبدهند!آیادربنیادشهیدمسوول رسیدگی به این کارهاکیست؟آیافریادرسی نیست!؟.
غلامعلی مریخ هستم، کارشناس خبره تعاون، شاغل در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن، دارای بیش از 21سال سابقه کار در بخش تعاون، فوق لیسانس مدیریت، و از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس. در اداره ما پست کارشناس مسئولی تعاون(با بده بستان های نامردانه) در اختیار همکاری است که از بدو استخدام در حوزه کار و در بخش بیمه بیکاری بوده و بالتبع هیچگونه اطلاعی از مباحث تعاون نداشته و ندارد. آقایان مدعی عدالت! آیا این عدالت هست؟ از بحث ایثارگری که بگذیریم، من حدود21سال سابقه در بخش تعاون دارم ولی پست کارشناس مسئولی تعاون را به همکاری دادند که یک ساعت هم در بخش تعاون کار نکرده!!! پس چرا می گویند همه امکانات برای ایثارگران هست؟آیا فریادرسی هست؟ آیا کسی هست که به داد ما برسد در کشوری که مدعی خیلی چیزها هستیم؟
سلام.سوالم ازفاش نیوزکه رسانه ی ایثارگران وخانواده شهداءودردمندان است.چرادرخصوص قطع حق نگهداری یاحق پرستاری والدین صعب العلاج که الان چهارماهه قطع شده تاحال هم پاسخ مناسبی داده نشده ازسوی مسوولین بنیادشهید.چرااطلاع رسانی نمیکنید؟چراپیگیری نمیشود.این درخواست وسوال ماازفاش نیوزیهامیباشد.امیدواریم تحقیق وبررسی گرددوعلت ونتیجه رادراین سایت اعلام فرمایید.باتشکرازشما.خانواده شهید.
زلزله امدولی مادر.وپدرموج گرفته جانباز ده درصد ازجایشان هم بلند نشدن.ازسروصدای کوچه ولرزش پنجره خانه یمان خیلی ترسیده بودم دراین فکر بودم همه همسایه هابابچه هایشان باان سروصداوترس فرار کردن چرا پدرومادرمن نشستن وهردو ذکردعامی کنند..نتوانستم تحمل ترس از زلزله کنم رفتم طرف مادرم او گریه کرد وپدر هم گریه میکرد مادردرهمان حال ذکروگریه گفت خدایا سالی حداقل ۱۰باردرخانه ما زلزله ۸ریشتری میادکه شیشه هاوتلوزیون ویخچال غیره میشکندند وپدرموجی ات ازشدت درد روحی روانی غش میکند کسی هم ازدرد حالمان خبرندارد اگربرافاش نیوز بنویسی که شاید مسولین چقدراز زلزله ۵ریشتری کرج ترسیدن این مطا لب رابخوانند وذر ای احساس مسولیت کنند لززله خانه ما دراثر امراض روحی روانی است که صدام وصدامیان باعث بانی شدن وزلزله کرج کار قضب خدا به ادامهایی است که حق وناحق میخورند وباید هزاران خانواده جانبازان موجی تحمل ترس زلزله۸ ریشتری همیشه تحمل کنند د....فرزند جانباز۱۰درصد موجی ناصر
دولت اقای روحانی هیچ اهتمامی به برنامه ششم ندارد نمایندگان محترم مجلس باید واردعمل شوند
با سلام به آن نمایندگانی که فریاد خود را می زنند تا شاید فریاد رسی گوش به فریاد آنها برسد سی سال هست لایه می نویسند به آرا می گذارند ولی هیچ کس نیست که اجرا کند همش وعده سر خرمن اینها مثل درخت هستند وقتی آب به آنها نرسد خود به خشک می شوند هم بعضی نمایندگان وهم دولت از دست اینها راحت می شوند الان که توی آخر عمر با یک دنیا گرفتاری به گریبان هستیم فقط بزرگترین جرم ما این است که همان اول جنگ برایمان اتفاقی می افتاد واز خط مقدم به مدت 7،خلاص می شدیم که حالا با دهها بیماری که سوات جنگ است دست به گریبان نبودیم واز همه مزایای که عده ای به حق نا حق برخوردار بودیم
باسلام.چرانزدیک۵ماه است حق پرستاری پرداخت نمیشه؟چرابه دادمانمیرسند. بنیادبرای اینکه خیال خودراچندماه راحت کنه ومارومشغول... دستورداده مدارک پزشکی خدمتشون بدیم تاتهران بفرستند تاچندماهی هم مارومشغول نگه دارن.... این دولت اضلا به فکرمردم مستضف وخانواده شهید نیست و شعارکمبودبودجه راسرمیدهد، درحالکه توهمین دولت میلیاردهاتومان بیت المال دزدی میشه راحت بگم بیشتر مسئولین دولت مادزدتشریف دارند... وهیچکس هم جرأت ندارد آنهاروقصاص کند حتی آقایون قوهٔ قضائیه. دلیلشو خدامیداند.الله اعلم.خدابه دادمان برسد .ایکاش میشدگردن آقایون دزد را زد تاعبرت دیگرون بشن...
سلام
یا زهرا آیا بسیجیان جوزایثارگرا هستند
درسال 97 ایا حقوق و مزایای جانبازان زیر 25/ که فاقد درامد هستند تغیر خواهد کرد وبه انها عیدی تعلق خواهد گرفت یا نه ؟
باسلام . چراهیچکس بفکر رزمندگان بالای 9 ماه جبهه کاری نمی کنند.سرهرکارساده هم میروی بایدبیمه باشی .ولی بچه های جنک هنوزحدود.... حرفی ازبیمه کردن رزمندگان نیست چرا..کمک معشیت که ۶16 حدود سه سال دادن .یک ریال هم بیشترنشد.باوجودی مجلس تصوب کر ده نبایدحقوق کمتراز880 باشد..ولی افسوس همه دستندارکاران انجام نمیدن .تاکسی حرفی میزندمیگویند شمابرای خدارفتین .انکارفقط رزمندگان بچه فرزندندارن وازجای دیکرحقوق میکیرند
رزمندگان بی کس ما توی ایران جای ندریم چرا
ما در دنیای دیگه حق مون از شماها میگیریم شما ها را
به خدا سپردیم
با سلام تکلیف فرزندان جانبازان هفتاد درصد چی شد قرار بود که جزء خانواده شاهد قرار بگیرد چرا مسعولین اینقدر بی تفاوت با این قضیه رفتار میکنن فرزندان شهدا و فرزندان حانبازان هفتاد درصد را چرا دریک مجموعه میبینید چرا با فرزندان جانبازان پایین درصد حساب میکنید جانباز ۲۵ درصد با جانباز ۷۰ درصد یکیست؟؟؟لطفا رسیدگی کنید
اگرحرف بدبزنیم که حڌف میکنید اگر خدایی بگوییم اهمیت نمی دهید شکایت بکنیم جواب نمی دهید ار این ماده ۷۰جامعخدمت رسانی به ایثارگران اجرا می شود یا نه اگر نه حواله شما به حضرت عباس
با سلام وعرض ادب ترا بخدا دروغ دیگر بس است تا کی میخواهید وعده های دروغ بدهید من ازسال 67ککه بدرجه جانبازرسیدم هرسال از مسوولان وعدههای دروغ درباره پرداخت معوقاد درسال جدید به جدید راشنیده ام ولی دریغ از یک ریال تا به حالا که اول ستل 97 است دیگر خودتان از ایم همه وعده های دروغ خسته نشده اید یک کم به این سربازان زجر کشیده این مزز وبوم احترام بگذارید
با سلام -بنده یک کارمند هستم،باید باصداقت بگویم در دولت آقای روحانی خانواده های شهدا،جانبازان ورزمندگان هیج جایگاهی ندارند چون اگر داشتند بخشنامه های مجلس شورای اسلامی را(طرح توسعه برنامه ششم) را در مورد جانبازان،خانواده شهدا ورزمندگان اجرای می کردند که نکردند!!!
سلام خواستم بدونم چرا حق ایثار گری مرا قطع کردید لطفا جواب بدهید
سلام جناب ذوالنور هم لباس پیامبر به تن داری هم رزمنده ای وهم بسیجی هستی وهم پاسدار از آن مهم تر نماینده ملت ایران هستی که بار مسئولیت حضرتعالی بسیار سنگین است خاصه در مورد ایثارگران که جان برکف نظام و ولایت هستند در این نظام ولایی قریب 30 سال از پایان جنگ فیزیکی میگذرد واگر چه جنگ با کفر و نفاق و دشمنان این مرز و بوم و خاصه اینکه جنگ با دشمنان ولایت پایانی ندارد ایا سزاوار است رزمندگان و ایثارگرانی باشد که برای دارو ودرمان خویش وامانده باشند تا کی ما جانبازان بالینی باید امروز و فردا، و امسال و سال بعد شویم شما را به همان لباس مقدس قسم میدهم زندگی ما رو به تباهی است تکلیف مارا مشخص کنید ما یک عمر شرمنده زن و فرزندانمان هستیم امیدوارم برای حد اقل انتظار ما و ارزوی دیرینه ما که داشتن دفترچه دارو ودرمان است برآورده شود. این حق هر شهروند ایرانی است تا برسد به کسی که همیشه جان به کف بوده واماده جانفشانی است. دعا میکنم و امیدوارم که هیچ کس شرمنده زن و فرزندانش نباشد اما امیدمان به خداست که مارا شرمنده ائمه بزرگواران علیهم صلوات الله نکند
باسلام جانباز زیر ۲۵ درصد هستم با داشتن ۵ فرزند وبیکار به خدا قسم با همان به گفته خودتان کمک معشیت دارم زندگی میکنم و همیشه شرمنده همسرو فرزندانم بودم به والله بچه هایم بخاطر اینکه وضع مالیم خوب نبودهمه بجه هایم با معدل بالا از دانشگاه قبول شدند ولی بخاطر کرایه منزل بالا ومشکلات شرمنده فرزندانم شدم حالا از نمایندگان محترم ملت تقاضا داریم فکری به حال این جانبازان زیر ۲۵ درصد بکند بلکه شرمندگی پیش فرزندانمان کمتر شود
دولت توجه به ما ندارد
با عرض سلام هر موقع معوقات ابثارگران را دولت پرداخت کرد که هرسال با وعده های توخالی که به جانبازان این قشرایثارگر ومقاومت وحتی مظلوم جامعه که فقط وعده توخالی داده میشود اجرایی وپرداخت شد بعد مبشود اخبار مربوط به ایثارگران میشود باور کرد ریاست محترم جمهوری قبل انتخابات قول پرداخت معوقات جانبازان داد منه جانباز میدونم این نظراترا منتشر نمیکنید ولی اینها درد دل است شما مسوولان آیا میدانید پرداخت معوقات 80% مشگلات ما جانبازان را حل میکند ای کاس کاندیدای ریاست جمهور برای گرفتن رای مردم انقدر وعده های توخالی ندهند
متاسفانه همه دروغ میگن وهیچکارهم برای ایثارگران نمیکنن وسلام
آقایان جانبازی که درسر او ۸ترکش درکمر۳ترکش شیمیایی ضربه به کمرکه دچارتنگی نخاع گردیده ام باخمپاره ایی رؤی ماشین خورده ودوهمراه من شهید شده اند خوب۲۷سال به همه گفتم به گفته مقتدایم عمل نمودم دو فرزند یکی قبل ازدنیای این زمان ببیند رفت فرزند دؤم قبل ازگفتن باباهردو فرزند من به دلیل شیمیایی بودن من داغی بر جگرم گذاشتند که امیدوارم خداوند داغ فرزند برای کسی نیاورد بخاطرفرزند سوم لابدم کردند بروم بدنبال پرونده ام اهوازکه تمام مدارک موجوده فقط یکمرتبه کمیسیون ودیگرهیچ آقای سردبیرمحترم شما به چنین شخصی چند درصد دخترنازنینم فرشته ام رابه من برگردانید تمام مدال درصدافتخارمال شماخداوند جواب همه شمارادرهمین دنیابدهد زنده ام اما مرگ نمیایدچرا
باسلام دردوران دفاع مقدس کسانی بودند که با جعل شناسنامه به جبهه رفتند ولی الان نمیتوانند جزء سابقه بیارن باید چکار کنیم سابقه کم نوشتد کاشکی صداقت ایمان رشادت وشهادت راحساب میکردن
تراخداچرامعوقات مامستمری بگیران معسروبیچاره راکه کسی رانداریم وبرایم مدت۱۳ماه بدون هیچ دلیل قطع شده بودرابامعوقات قبل ازسال۹۳که مرتب میگویدبزودی پرداخت میشود ترتیب اثری داده نمیشود مگرشمامسئولین کدام وزارت خانه ونهادرااینگونه میتوانید حقوق مصوبش راقطع وپرداخت نکنیدوایشان خدمت وکاربکندمگرماحتمابایستی همگی تجمع واعتراض بکنیم وبعداترتیب اثرداده شود تراخدامعوقات مشخص وبی دلیل قطع شده امثال مرادربرنامه پرداخت قراردهید تاجبران گذشته که بدهکاری داریم عودت بدهیم ومرتب توهین وفحاشی میشنویم، بدقولی وتعویق هم چقدربایستی به وجهه مالطمه واردکندنه وام ازدواج فرزندصندوق کوثرمیدهدنه تسهیلات جانبی وکمک معیشت اینهم ازمعوقات مشخص،،واقعا میخواهیم خودکشی کنیم ولی ازوضع کنونی مملکت ونظرمسئولین بی خردمیترسیم که تمام کاسه هاراسرامثال مااخرش بشکنند،،،منتظریم تاقبل ازاتمام مهرفکری بکنید،بازهم روستای بدبخت وبیچاره فدایه که حالا بابی تدبیری اختلاس کننده گان نوبت به احقاق حق مصوب امثال ما پرداخت نمیشود،،،اخه تاکی،،چقدرصبروتحمل هم حدی دارد،،،اگریکشب یک مسئول بادست خالی وبدون نان خونه رفت ورویه خوش دید،،،ماهم بعدی هستیم که سالهاست چشم گریان دیده ایم،،
تراخدابه وضع معیشت ماجانبازان زیر۲۰درصدودارای سابقه جبهه وجنگ بیش ازیکسال چراکمک معیشت ووام وتسهیلات مثل لااقل دیگربازنشسته گان لحاظ ومدنظرنداریدوجدانارئیس جمهور وستادمشترک ووزیردفاع با۴۰۰هزاربمادرماه که۵عائله داریم کمترازکمیته امدادپرداخت میشوداخه تاکی بی عدالتی وبی توجهی به امثال مامستمری بگیران معسروازکارافتاده بایستی توجه نشود اگرنرفتن امثال مابه جنگ نبودحالا اینقدربه چهل ساله شدن نظام نمی بالیدید امیدوارم فکری ومساعدتی به این قشردراین ایام که واقعامرتب شرمنده زن وبچه میشویم بکنیدوخون تازه دررگهایمان بجوش اید،روستای معسرازکارافتاده بدون خانه وبدون درامد ،،رمضانی،،،
چرا بیمه درمانی کارمندان زیر ۲۵ درصد را قطع کردید این کار چرا از اول نبوده
سلام من همسر جانباز 15درصدهستم 53سال دارد وقاد به هیچ کاری نیست او 3 بار ازدواج نموده وبه خاطر بیماری اعصاب و روان وی را ترک کردند و4 فرزند دارد ولی هیچ درصدی از موج گرفتگی ندارد در حالی که او شنوایی یک گوشش رااز دست داده .یک دختر.ر عقد کرده دارد به دلیل نداشتن جهاز دو سال بلا تکلیف مانده .خواهش میکنم فکری به حال این قشر بکنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi