شناسه خبر : 57038
دوشنبه 20 آذر 1396 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئوفِ فاطمیون به‌روایت تصاویر

رئوف جانشین تیپ امام رضا(ع) از لشکر فاطمیون که از چند سال پیش به فاطمیون پیوسته بود، برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود.

«محمد اکرم ابراهیمی» با نام جهادی «رئوف» یکی از فرماندهان لشکر فاطمیون بود که در سوریه به شهادت رسید. رئوف جانشین تیپ امام رضا(ع) از لشکر فاطمیون که از چند سال پیش به فاطمیون پیوسته بود برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود. رئوف جهاد در راه خدا را از سپاه محمد(ص) در افغانستان آغاز کرده بود و تجربه حضور در میادین مبارزه را از افغانستان داشت. او بعداً وارد فاطمیون شد و حضور فعالی در این لشکر داشت تا نهایتاً توسط تروریست‌های تکفیری در پاکسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

رئوف از سال‌ها پیش در سپاه محمد(ص) با سردار شهید سید حسن حسینی (سید حکیم)، فرمانده اطلاعات ــ عملیات و معاون فرمانده تیپ دوم لشکر سرافراز فاطمیون آشنا شده و در میادین مبارزه از افغانستان تا سوریه با او همراه بود. عکس‌هایی از همراهی شهید محمد اکرم ابراهیمی و شهید سید حسن حسینی  در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi