شناسه خبر : 57039
دوشنبه 20 آذر 1396 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات تغییر بودجه بنیاد شهید در دولت‌های یازدهم و دوازدهم+جدول

مبلغ پیشنهادی دولت برای سال ۹۷ در مقایسه با بودجه پیشنهادی سال ۹۶ ، بیش از هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

شهیدی و روحانی

یکشنبه 19 آذر 96 لایحه بودجه سال 1397 کل کشور توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و متن کامل لایحه بودجه 97 کل کشور با جمع منابع 1میلیون و 194هزار میلیارد تومان و بودجه عمومی 424هزار میلیارد تومانی منتشر شد.

اولین لایحه بودجه پیشنهادی دولت یازدهم مربوط به سال 93 بود که در نخستین سال آغاز به کار دولت یعنی سال 92 تقدیم مجلس شورای اسلامی شد و آخرین لایحه بودجه پیشنهادی دولت یازدهم نیز مربوط به سال 96 است. اولین لایحه بودجه پیشنهادی دولت دوازدهم هم مربوط به سال 97 است که امروز تقدیم مجلس شد. دولت برای بنیاد شهید و امور ایثارگران رقم بودجه پیشنهادی را افزایش داده است.

بودجه پیشنهادی دولت برای امورات جاری سال 97 مبلغ 377 میلیارد و 774 میلیون و 500 هزار تومان است. و پیشنهاد دولت برای اعتبارات انتقالی بنیاد شهید به استان‌ها در سال آینده 11 هزار و 480 میلیارد و 126 میلیون تومان است. که در مجموع بودجه پیشنهادی دولت دوازدهم برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 97 مبلغ 11 هزار و 857 میلیارد و 900 میلیون و 500 هزار تومان است.

جدول بودجه پیشنهادی دولت برای امورات جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 97:

جدول بودجه پیشنهادی دولت برای اعتبارات انتقالیبنیاد شهید و امور ایثارگران به استان‌ها در سال 97:

بودجه پیشنهادی دولت برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 96 مبلغ 10هزار و 840 میلیارد تومان بوده و مبلغ پیشنهادی دولت برای سال 97 در مقایسه با بودجه پیشنهادی سال 96 ، بیش از هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

بودجه مصوب بنیاد شهید در سال 95 مبلغ 9هزار و 233 میلیارد تومان، در سال 94 نیز 8هزار میلیارد تومان و بودجه مصوب بنیاد شهید در سال 93 نیز 6هزار میلیارد تومان بوده است.  به این ترتیب پیشنهاد دولت برای بنیاد شهید نسبت به مبلغ مصوب سال 95  بیش از دو هزار میلیارد تومان است. این مبلغ به‌نسبت بودجه مصوب برای بنیاد در سال 94 بیش از 3هزار میلیارد تومان و به‌ نسبت سال 93 بیش از 5 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

بودجه مصوب سال 93 دولت یازدهم برای بنیاد شهید بودجه مصوب سال 94 دولت یازدهم برای بنیاد شهید بودجه مصوب سال 95 دولت یازدهم برای بنیاد شهید بودجه پیشنهادی سال 96 دولت یازدهم برای بنیاد شهید بودجه پیشنهادی سال 97 دولت دوازدهم برای بنیاد شهید
6 هزار میلیارد تومان 8 هزار میلیارد تومان 9 هزار میلیارد تومان 10 هزار میلیارد تومان 11هزار میلیارد تومان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
چه سودی برای من و خانواده من جانباز بیست درصد دارد؟حقوق خودشان بالاتر می رود و ریخت پاشها زیادتر می شود ولی ما در افسوس 30درصد تخفیف شهریه دانشگاه ازاد می سوزیم و پرداخت می کنیم خدایا خودت ما را یاری کن
اگر بنیاد شهید تبدیل به وزارتخانه ای با مدیران متخصص شود در ان صورت میزان تخلفات کاهش خواهد یافت .
میزان تبعیض و بی عدالتی هم تعدیل می شود
هم اکنون اکثر تصمیمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران سلیقه ای گرفته می شود.
ایثارگرانی که ضعیف تر و بی زبان تر هستند مظلوم واقع می شوند و حق قانونی اشان تضییع می شود.
ایثارگرانی که از نظر جسمی و روحی توانا تر و با سواد تر هستند می توانند با این قانون های نادرست بی ضابطه و بی ایین نامه ، کاملا سوء استفاده کنند و از چندین حقوق بصورت همزمان بهره مند باشند.
نباید از حق گذشت ولی این بودجه بنیاد خیلی زیاد شده و بار مالی زیادی بردوش دولت است بار مالی که خود بنیاد هیچ درآوری خاص و مطمئنی برای آن ندارد و همیشه چشمش به بودجه دولت است فکر نمی کنم زمانی که بنیاد مستضعفان و جانبازان در هم ادغام بوده این طوری بوده باشد البته تقصیر دولت ها هم بود که برای این که بگویند فلان قدر کار و اشتغال ایجاد کردیم کارمندان زیاد و اضافه ای را به استخدام بنیاد درآوردند که هر یک کارمند اضافه خودش بار اضافه ای بر دوش بنیاد گذاشته است تنها راه این مشکل این است که رئیس و مدیران تراز اول بنیاد از طرف ایثارگران انتخاب شوند تا حداقل در آینده قسمت اداری را کوچک تر ، منسجم تر و کارآمدتر کنند و خدمات دهی به ایثارگران و جامعه هدف بیشتر شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi