شناسه خبر : 57046
سه شنبه 21 آذر 1396 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن خادمان شهدای مدافع حرم درباره اقدام اخیر ترامپ

جانباز عباس طایفه، رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم، طی بیانیه‌ای، اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول اسراییل را محکوم نمود.

فاش نیوز - جانباز عباس طایفه، رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم، طی بیانیه‌ای، اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول اسراییل را محکوم نمود.


 متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:


بسمه‌تعالی
دولت و کنگره آمریکا بار دیگر مشترکا پیمانهای بین‌المللی را نقض کردند. رییس جمهور آمریکا دستور انتقال سفارت استکباری خویش از تل‌آویو به بیت‌المقدس را صادر نمود و با این بی‌احترامی، خشم ملل عرب و مسلمانان جهان را به جان خرید. انجمن خادمان شهدای حرم، نشر فرهنگ دفاع از حرمین شریفین را در دستور کار خود قرار داده است. و دفاع از حریم قبله اول مسلمین، قدس را وظیفه ذاتی خود می‌داند. این سازمان به عنوان یک مجموعه مردم نهاد؛ از همه آزادی‌خواهان در سراسر جهان و سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی می‌خواهد به عنوان یک مطالبه انسانی از دولت‌های خود بخواهند تا به آمریکا فشار آوردند که از این تصمیم ظالمانه که صلح جهانی را به خطر می‌اندازد، عقب‌نشینی نماید. ما خادمان شهدای حرم با ملت مظلوم فلسطین همراه بوده و تا احقاق حق برادران خود بر سرزمین فلسطین، در کنارشان خواهیم ایستاد. ما مطمئن هستیم با اراده جمعی مسلمین و تبلور آن در کنفرانس سازمان همکاری کشورهای اسلامی طی روزهای آتی، قدس به عنوان پایتخت فلسطین برای همیشه باقی خواهد ماند.


روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi