شناسه خبر : 57066
چهارشنبه 22 آذر 1396 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف انبار مهمات داعش توسط رزمندگان فاطمیون

انبار بزرگ مهمات و تسلیحات تروریست‌های داعش توسط رزمندگان لشکر فاطمیون کشف شد.

روز گذشته نیروهای جبهه مقاومت اسلامی (لشکر فاطمیون و حزب‌الله) و ارتش سوریه موفق شدند؛ حدود 2000 کیلومتر مربع از مساحت بیابان‌های جنوبی استان دیرالزور را از لوث تروریست‌های تکفیری آزاد کنند. این موفقیت پس از آن صورت گرفت که نیروهای حاضر در منطقه مرزی تی‌دو (T2) به سمت شمال و سد معیزله پیشروی کرده و نیروهای دیگر از محور شمالی با پیشروی به سمت معیزله به یکدیگر رسیدند و با پاکسازی مناطق محاصره شده حدود 2000 کیلومتر مربع را آزاد کردند.

پیش از این با آزادسازی مناطق الغبره و الحریه در شمال البوکمال توسط رزمندگان مقاومت، مسیر البوکمال-المیادین بطور کامل پاکسازی و آزاد شده بود و تروریست‌های تکفیری در مساحتی نزدیک به 7200 کیلومتر مربع در شرق حمص و جنوب استان دیرالزور در محاصره قرار گرفته بودند.

انبار بزرگ مهمات و تسلیحات تروریست‌های داعش توسط رزمندگان لشکر فاطمیون کشف شد. این مهمات در محور البوکمال-المیادین در اختیار رزمندگان فاطمیون و دیگر نیروهای مقاومت قرار گرفت.

ارتش سوریه و رزمندگان فاطمیون در کنار دیگر نیروهای مقاومت، روز یکشنبه 28 آبان شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند. این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ داعش در شرق سوریه بود. عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای تسلط بر شهر البوکمال در چارچوب عملیات «والفجر3» و با هدف پاکسازی تمام مناطق شرقی سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش انجام شد.

المیادین نیز شهری است که ایران 28 خرداد امسال مراکز فرماندهی و لجستیک داعش در آن را هدف دو موشک بالستیک قرار داد.

فاطمیون در سال 1390 شمسی با تلاش‌های شهید توسلی(ابوحامد) با گردآوری 22 نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد. تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی(لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص می‌باشد که به تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) می‌باشد، تا جائیکه در جریان تصرف بلندی‌های اطراف لاذقیه شخص سید حسن نصرالله به رزمندگان فاطمیون تبریک گفت، مناطقی که مدت‌ها در دست تروریست‌ها بود و کاری از جانب ارتش و نیروهای حزب‌الله بر نمی‌آمد.

فیلم انبار بزرگ مهمات داعش توسط رزمندگان فاطمیون در ادامه قابل مشاهده است:

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi