شناسه خبر : 57076
چهارشنبه 22 آذر 1396 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجوز پاریس برای تجمع منافقین تروریست در پاریس

دولت فرانسه بار دیگر به گروهک تروریستی منافقین مجوز داد تا به بهانه واهی حقوق بشر، علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تجمع برپا کند.
این تجمع در پاریس برپا شد و برای چندمین بار است که دولتمردان فرانسه به منافقین برای برگزاری چنین تجمعاتی مجوز صادر می‌کنند. گروهکی که جنایت‌های بی‌شماری در ایران انجام داد و 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه کشورمان را به منظور دستیابی به خواسته‌های نامشروع سرکرده‌های این گروهک تروریستی به شهادت رساند.دولت فرانسه درحالی به منافقین تروریست مجوز برگزاری تجمع داده که همواره از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دم می‌زند. تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین و افراد اجاره‌ای علیه حقوق بشر در ایران در میدان انولید پاریس در کنار وزارت خارجه فرانسه دست به تجمع زدند. جالب اینجاست ژان پیر میشل سناتور سابق فرانسوی نیز در تجمع گروهک تروریستی منافقین سخنرانی کرد.
تعداد این افراد که حدود 200 تا 300 نفر گزارش شد حین برگزاری این مراسم دائما رو به کاهش رفت چرا که دیده شد افراد اجاره‌ای پس از حضور و غیاب و دریافت وجه خود محل تجمع را ترک می‌کردند. بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در حملات منافقین به شهادت رسیده‌اند. این در حالی است که آمریکا، نام گروهک منافقین را پس از عمری ترور در ایران و عملیات‌های خرابکارانه بر ضد کشورمان از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده است. آمریکا برای سال‌های متوالی منافقین را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده بود.
چند روز پیش نیز پارلمان اتحادیه اروپا در اقدامی وقیحانه با دعوت از مریم رجوی قجرعضدانلو ابریشمچی سرکرده گروهک تروریستی منافقین بار دیگر در موضوع حقوق بشر نقاب از چهره برگشود. مریم رجوی در دیدار با برخی نمایندگان پارلمان اروپا خواستار فشار بر جمهوری اسلامی ایران در موضوع حقوق بشر در کنار موضوع موشکی و دفاعی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi