شناسه خبر : 57077
چهارشنبه 22 آذر 1396 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زجر یک ازکارافتاده!

مجیدرضا شایسته - من جانباز ده درصد هستم و چون ۲۶ سال بعد مجروحیت مراجعه کردم، درصد کم دادند و پرونده بالینی نداشتم. تقاضای کمیسیون ماده ۱۶ کردم و حکم برگشت به کار گرفتم ولی شرکت به دیوان عدالت اداری اعتراض کرد و در نهایت پس از چند سال حکم بازگشت را لغو و رای به نفع کارفرما صادر شد.

 واقعا همه چیز در حد شعار و تبلیغ است. از کارافتاده هستم و متاسفانه دو‌ سال است که کمیسیون در کرج برگزار نشده .هیچ حقوقی ندارم و زن و بچه ترکم کردند و چون خانه به نام همسرم بود به من هیچ ندادند.

  پس از ۳۵ سال عشق اولین خودم را دیدم و عید امسال ازدواج کردم ولی باز چون توانایی کار ندارم و حقوق ندارم خانواده او مخالفت کردند و او را یک هفته است از من جدا کردند. به علی خسته شدم و امیدی ندارم به آینده. مشتی پول پرست که به من جانباز می گویند.

شرم بر کسانی که قدر رشادت های جوانان را ندارند آن زمان جنگ تحمیلی و حالا که آینده هم مدافعان حرم مثل ما خواهند شد .الان فقط آرزوی رفتن دارم و بس. مشکلی نبوده که این مسئولین حل کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام همدرد همه ایثارگران در رنج هستند بجز تعداد انگشت شماری که درصد مفت گرفتند و متاسفانه مردم هم باور دارند که ایثارگران حقوق بگیرند. اما صدای شکستن استخوانهای ما ایثارگران را نمیشوند گویی ما پله ای بیش برای اوج گرفتن مسئولین نبودیم.
ای خدا بداد ما برس
کمربسته اند فرهنگ ایثاروشهادت را استحاله کنند
ازکتاب درسی حذف شد. تارفته رفته هشت سال دفاع مقدس وقهرمانان وطن ازیادهابروند.
جانبازان وایثارگران رابه درس عبرتی برای مردم تبدیل کردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi