شناسه خبر : 57078
چهارشنبه 22 آذر 1396 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعیین نحوه پرداخت حقوق جانبازان بسیجی و سپاهی

نمایندگان مجلس مقرر کردند نحوه پرداخت حقوق جانبازان بسیجی و سربازان سپاهی بر اساس قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تعیین شود.

صحن مجلس

وکلای ملت در نشست امروز سه شنبه (22 آذرماه 96) پارلمان با حذف ماده واحده طرح الحاق یک تبصره به ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان مرتبط با پرداخت حقوق افراد این مجموعه برای تکرار قانونی موافقت کردند.

این موافقت با 162 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 218 رای، صورت گرفت.

طرح الحاق یک تبصره «ب» ماده 190 قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع پرداخت حقوق جانبازان بسیجی، داوطلب و سرباز سپاه پاسداران و وظایف دولت در این زمینه اشاره کرده است اما نمایندگان به علت مفاد تبصره ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که مفاد طرح مذکور عینا در آن دیده شده با حذف ماده واحده طرح مذکور موافقت کردند.

منبع: فارس
اینستاگرام
هااااا...ایی یی یی که بگفتی ی یعنی ی چه ه ه ه؟؟!!!
سلام مطلب مفهوم نیست لطفا یکی روشنمان بفرمایند.باسپاس
ارتش از سال ۱۳۶۶ به سربازان خودش حقوق پرداخت میکرده بعد در سال ۱۳۹۱ یه تبصره به ماده ۱۹۰ سپاه اضافه میکنن که به بسیجیان و سربازان سپاه هم حقوق پرداخت بشه که سپاه از سال ۱۳۹۲ چنین کاری را دارد انجام میدهد که به ماده ۳۸ معروف شده است الان گفتن این تبصره که الحاق شده به ماده ۱۹۰ سپاه اضافه هست و آنرا حذف کرده اند درست هم هست چون در اصل داشتن ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران رو انجام میدادند.
سلام یک قانون. یک سر کاری دیگر مانند بازنشستگی مجروحان جنگ که سی سال از زمان مجروحیتشان می گذرد که بعد گفتند اگر حقوق نمی دهید یک پاداش به مجروحان بدهند.
چه کسی گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام عجب هنرمندانی خودشان میگن خودشان می خندند ۹ماه این قانون تصویب شده به چه جانبازی دادن حالاهم می خندند
این هم مثل قانون دیگر دروغ وو وو باز هم دروغ بیچاره بسیجیها
چرا با مردم شفاف صحبت نمی کنید؟ به خاطر همینه که مردم به شما اعتماد نمی کنند. من که از سالها پیش شمارو شناختم و اعتمادی به شما ندارم. شما فقط به دنبال حقوق مادام العمر خودتون هستین. حسن حسین شما هم برای خودتونه. اگه در بحث ایثارگران منافعی برای شما بود، صددرصد پیگیر بودید. اما شما که اینقدر ....نبودید که در مقابل دشمن بمونید.
باسلام چراکمیسون های سپاه علی رغم تاییدمجروحیت بسیجیان که درجوانی دوشادوش انان درمیادین رزم شرکت نمود ه واکنون درمیانسالی حداقل درصد جانبازی برای خدمات درمانی ودارویی رانداده وچندین سال باانواع بیماری شب وروز میگذرانند وسرگردان درپیچ خم کمیسون های پزشکی مانده اند.
سلام هنوز ماده ۳۸کامل نشده و تعداد زیادی هنوز از جانبازان حالت اشتغال بنیاد و بسیج ی موندم که لایحه رو حذف میکنن پس این نمایندگان مگه قبل لایحه بحث و گفتگو ندارن؟
انشاالله خیر هست توکل بر خدا
ماده 38ظلمی آشکار وتعریف شده بر حذف حق و حقوق شرعی بسیجیان داوطلب جنگ هست حقوق به همه رزمندگان داوطلب بسیجی فاقد شغل براساس پرداختی اشل سپاه تعلق میگیرد اما ب مرور زمان بعضی قوانین که به نفع بچه ها بود مخفی شدند کما اینکه برای عده ای توسط ایثارگران سپاه حکم صادر شده ماده175،،وبنده شاهد عینی این قضیه بودم،
حتی برای بنده نامه اجرای ماده 175رو زدند،
اون شخص مسوول اجرا پشت پرده هائی داشت که حتی طی جلسه ای با معاونت نیروی منطقه برملا شد ولی بخاطر مسائلی قضیه خوابید،بنده خودم پیگیر بودم،
برای اشخاصی اعمال شده که حتی پرونده ای وحضوری در جبهه نداشتند
داد کشیدیم گفتیم سپاه مواظب تخلف بعضی افراد باشد،متاسفانه نگذاشتند به بالا تربرسد
بعدازمدتی طرف درجه بالاتر هم گرفت،
دوستان با من بودند ولی خوابند،باوعده همین آقا سرخورده شدند و قضیه خوابید،
سلام منجانباز بسیجی سپاه 20درصد فاقد شغل درآمد مدرک تحصیلی کارشناسی معماری در مستعمری من تاثیری دارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi