شناسه خبر : 57088
چهارشنبه 22 آذر 1396 , 16:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسر خدمت، نصف نصف

رسول- من سرباز مرزبانی هستم. پدر من درکل 24 ماه سابقه جبهه دارند، برادر بزرگم در قانون قبل که 9 روز به ازای هر ماه سابقه جبهه بود  8 ماه کسر خدمت گرفت و از 21 ماه ، 13 ماه خدمت کرد.

 درحال حاضر که قانون تغییر کرده و به ازای هرماه سابقه جبهه 30 روز کسر خدمت اعمال می شود، با توجه به اینکه برادرم از قانون قبل استفاده کرده آیا قانون جدید کسر خدمت شامل حال من می شود؟ منظورم اینه از 30 روز به ازای هر ماه سابقه جبهه در قانون جدید، 9 روزش رو در قانون قبل به برادرم دادن، امکانش هست بقیش رو ( میشه 21 روز به ازای هرماه سابقه جبهه) در قانون جدید به من کسر خدمت بدهند؟
سپاسگزار میشم پاسخ دقیقی رو بهم بدین
 با هرجا تماس گرفتم کسی جوابگو نیست. یا با شک و تردید جوابم رو میدن.
سپاس فراوااااان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

گزارش جلسه ی
مورخ 96/9/6
قابل توجه اعضای محترم کمپیین وانجمن رزمندگان زیر25%
امشب طی جلسه ای که با مدیران ارشد کمپین و انجمن برگزار گردید در خصوص ادامه راه و پیشرفت انجمن و کمپین در باره ی ثبت انجمن در وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران هم مباحثی مطرح شد که بعداز مشورت وایده پردازی وهمفکری مدیران مقرر گردید در اولین فرصت نسبت به ثبت انجمن و دیگر مواردی که به اعضای انجمن کمک خواهد کرد به این مهم هم دست پیدا کنیم لذا از دوستانی که دراین مورد از نظرمباحث حقوقی ،،صنفی،،وایدهایی که قابل اجرا باشد دعوت به همکاری میکنیم همچنین چون دفتر انجمن باید درشهر تهران دایر گردد از اعضای فعال تهرانی دعوت به همکاری میکنیم ،،،،،همه با هم برای هم

زنده باشی آقا رسول خدا قوت.
به نظر من روش محسبه ات اشتباه هست. برادر شما در کل 8 ماه معادل 240 روز کسری خدمت گرفته است.
در صورتی که پدر بزرگوار شما 24 ماه سابقه ی ایثارگری دارند و اگر 24 را ضرب در 9 کنیم می شود 216 روز کسری!
بر فرض محاسبات درست ، شما نمی توانید از 21 روز کسری به ازای هر ماه ایثارگری پدر استفاده کنید.
اما اگر فرضا برادر شما از 21 ماه سابقه ی ایثارگری پدرتان استفاده کرده باشد شما می توانید به ازای 3 ماه باقی مانده از ایثارگری پدرتان معادل 3 ماه کسری برابر قانون بگیرید.
امیدوارم به صورت صحبح پاسخ داده باشم.
سلام نه کسایی که با قانون ماهی ۹ روز کسری استفاده کردن دیگه نمیتونن استفاده کنن
سلام ، با توجه به صحبت های مسئولین من باب کسری خدمت در قانون جدید ، ۲۴ ماه سهمیه شما استفاده شده ایت و چیزی برای تعلق به شما باقی نمی ملند .
درکل 24 کسری خدمت شامل شماهامیشود 8ماه برادرت استفاده کرده 16 شامل کسری خدمت شمامیشود پیگیری کنید
16ماه کسری شامل شمامیشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi