شناسه خبر : 57097
سه شنبه 21 آذر 1396 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هم اندیشی هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی / تصاویر

نشست هم اندیشی هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی کشور با دبیران و نمایندگان انجمن دز استان های کشور در رامسر برگزار شد.

فاش نیوز - نشست هم اندیشی هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی کشور با دبیران و نمایندگان انجمن دز استان های کشور در رامسر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، در این نشست که رییس و اعضای هییت مدیره حضور داشتند حسین اسرافیلی طی سخنان کوتاهی گزارشی از عملکرد اقدامات انجام شده ارایه کرد.
در ادامه این نشست گزارش عملکرد فعالیت های انجمن جانبازان نحاعی و اقدامات کمیته های مختلف انجمن از جمله کمیته بهداشت و درمان، قرائت و به سمع ناظران رسید تا از طریق مجاری قانونی از جمله بنیاد شهید و سایر دستگاه های دولتی ذیربط پیگیری شود.
همچنین در این نشست از سوی برخی از جانبازان حاضر در نشست از بی توجهی برخی از نهادها و دستگاه ها نسبت به مطالبات قانونی و رفاهی جانبازان نخاعی انتقاد شد.
در ادامه این نشست رییس و اعصای هیئت مدیره به سوالات و موضوعات مطرح شده از سوی جانبازان پاسخ دادند.
لازم به ذکر است که انجمن جانبازان نخاعی یک انجمن صنفی(سازمان مردم نهاد) است که در سال 1387 در معاونت اجتماعی وزارت کشور به تبت رسید و سالانه گزارش کار ارائه و هر دو سال  یکبار نیز انتخابات برای تعیین اعضای هیئت مدیره برگزار می کند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام حاج آقا خوبی ؟ بچه ها خوبن ؟
اگه گریه کنم حق دارم ......چرا ؟
یادته چند بار گفتم این تازه رسیده رو کجای دلم بزارم ؟ یادته .
حالا می خوام بگم اینو باید بزارم رو سرم . اینو خدا فرستاده تا من یه چیزهایی را جدی تر بگیرم . چشممو باز کنه .
حاج آقا دیدی هر چشمی یه برقی داره ؟
من برق چشمشو چند بار دیدم . پر از مظلومیته وقتی از درد تو خودش می پیچه ولی به روی خودش نمی اره . وقتی به احترامت لبخند می زنه در حالی که من اونو اینبار تو بیمارستان دیدم . حاجی دیدی گفتم اون یکی پیشم آرام آرام اشک می ریخت که رفت پیش خدا ... حالا منم و کابوس اون گریه ها ! انصاف بود منو بی پناه و یاور بفرستی پیش اینا ؟
چی می دونم ! قاطی کردم . اینو که خودم رفتم پیشش با چه فکر و خیالی ؟ اما حالا دیگه برام دل نمونده .
آدم چه دلی باید داشته باشه که این چیزها رو ببینه و باز دنبال کار خودش باشه . چکار کنم حاجی . چه غلطی کردم آمدم پیش شما . شماها یکی یکی دارید آماده پرواز می شید ؟ حاجی من آدم نیستما . نمی گم نباشید می میرم. من دیونه می شم یه تار مو از سر شما کم بشه . وقتی بشنوم حالتون بده و نتونم کاری براتون انجام بدم الان فقط گریه می کنم و دعا . الان دیگه کسی نیست که بهش بگم تو هم یه دور تسبیح امن یجیب بخوان . چه غلطی کردم گفتم برام دعا کن .
این از را رسیده ، اومده به من بگه حواست باشه ، حاجی هم همین وضع رو داره ، اون کدخدا بداخلاقه که از لجش تا اینجا آمدی هم همین وضع رو داره ... اینا که همه چی رو برات کون فیکون کردند همشون همین وضع را دارن خدا رو شکر کن که هر بار برق چشم حاجی رو نمی بینی والا چکار می کردی ؟ تو هم که قربونش برم اصلا مواظب خودت نیستی راه به راه می ری زیر سرم و دست دکترا ؟ حاجی درسته که جای شما خاصه ولی من همتونو دوست دارم . همه کسانی که شناختم و دیدم . این روزا خو می بینی استرس زیادی داره بهم میاد .
حاجی چکار کنم ؟ من بازم به کمکت احتیاج دارم . حاجی پس اون قول فرهنگی که دادی چی شد ؟ روم نشد به خودت بگم . اون فقط وسیله حرکت منه در سطح بیشتر . اونو بدستم برسون جان عزیزت ، اینجوری هر کاری کنم موجه و توجیه شده است . منم که قول دادم مراقب باشم حرمتت را زیر سوال نبرم ، کمک کن حاجی !

آهان . یه چیز بگم !
ببین به اون می خوای بفهم می خوای نفهمم بگو قربون کلامت که خیلی شهدایی بود . می خوای بفهم می خوای نفهم اما گفته باشم درد دل کردن با شهید با درد رو دل شهید شدن دو چیز جداست . اون ادعادارایی که درد رو دل شهید شدن دارن با اشتباهاتشون منو که تمام عمرم با شهدا درد دل می کردم و جلو می آمدم از دین در میارن ... از دین دربیام گناهش گردن شماست ...من با این همه درد و رنج که دورمو گرفته . بریدم دیگه . داریم از کسایی ضربه می خوریم که خیلی ..........!!!
حال ندارم بیشتر توضیح بدم. می خوای بفهم می خوای نفهم . بریدم بریدم بریدم . والسلام !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi