شناسه خبر : 57100
پنجشنبه 23 آذر 1396 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز نخستین دوره مسابقات دارت، فوتبال دستی و شطرنج جانبازان نخاعی

نخستین دور از مسابقات سه گانه دارت، شطرنج و فوتبال دستی از صبح امروز با حضور تیم های استانی جانبازان نخاعی سراسر کشور در رامسر برگزار شد.

فاش نیوز - نخستین دور از مسابقات سه گانه دارت، شطرنج و فوتبال دستی از صبح امروز با حضور تیم های استانی جانبازان نخاعی سراسر کشور در رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، علیرضا بغدادی مسئول انجمن دارت بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 50 ورزشکار در رشته دارت در دو کلاس جانبازان کمری و گردنی از 19 استان کشور در قالب 22 تیم در نوبت صبح آغاز و بعدازظهر نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود این مسابقات بصورت انفرادی و دوحذفی در نوبت صبح و بعدازظهر در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت.بغدادی یادآور شد رقابت ها بر اساس جدول دو حذفی در نوبت صبح و بعدازظهر در دو روز برگزار و نفرات برگزیده وارد مرحله نهایی خواهند شد و در روز جمعه طی مراسم اختتامیه پس از کسب عنوان قهرمانی، نفرات برگزیده جوایز نفیس دریافت خواهند کرد.

مسئول انجمن دارت بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد به دلیل اینکه این دوره از مسابقات بصورت مسابقات سراسری برگزار شده است می تواند برای انتخاب نفرات برتر جهت راهیابی به مسابقات تیم ملی و مسابقات بین المللی دارت تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد در این دوره از مسابقات نفرات شاخص رشته دارت از استان ها حضور دارند و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

بغدادی در خصوص تاثیر این رشته ورزشی در سلامت جسمانی جانبازان تاکید کرد این رشته باعث افزایش قدرت تمرکز، کاهش استرس، از بین رفتن لرزش دست، افزایش دقت در تعیین اهداف پرتابی در جانبازان خواهد شد.

سید مصطفی حدادی زحمتکس مسئول هیئت فوتبال روی میز(فوتبال دستی) در مورد نخستین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی کشور اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 40 تن از جانبازان نخاعی ویلچری حضور دارند.

وی گفت: این دوره از مسابقات از صبح امروز به صورت دوره ای یا دو حذفی در نوبت صبح ادامه و در نوبت بعدازظهر بصورت انفرادی و دوبل نشسته برگزار خواهد شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

حدادی یادآور شد پس از انجام مراسم قرعه کشی و انتخاب تیم ها، مسابقات بصورت دوبل از صبح امروز آغاز و ورزشکاران استان ها، رقابت های خود را ادامه دادند و نفرات برتر بصورت حذفی به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

زحمتکش یادآور شد پس از انتخاب افراد برتر، نفرات برگزیده به مسابقات کشوری اعزام و به عضویت تیم ملی فوتبال دستی معلولان و جانبازان درخواهند آمد.

لازم به ذکر است این رشته پیش از این بصورت تفریحی در سطح کشور برگزار میشد اما مدتی است به عنوان یک رشته مستقل ورزشی در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان مانند سایر رشته هامورد توجه قرار گرفته است و نفرات برگزیده به مسابقات جهانی و اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام . ماشالله ورزش کنید تا سلامت بمانید . یه چیز بگم ؟
نگا کن تو رو خدا ؟
یعنی این حاجی های ما هیچ هنری ندارن که تو این مسابقات شرکت کنند و ما عکسشونو ببینیم .
این دکتر ساقی چی ؟
اصن همین جانباز م ر ک که تیر کلماتش تا ما می رسه هم به این مسابقات نرفته ؟
یا نقل این چیزا نیست و موضوع چیز دیگریه ؟
نکنه ناخوش احوال باشن خدای نکرده ...
یا نکنه از بس از این امتیازات استفاده کردن بودنشون تابلویه (⊙_⊙)
ما این چیزا حالیمون نیست یه عکس توپ ازشون می خواهیم کنار دریا ...
بعدم این گزارشها یه جوری سمبل کاریه
اقلا بگید اینا که بازی می کنند کی هستن از کجایند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi