شناسه خبر : 57102
جمعه 24 آذر 1396 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماندگاری عمل مدافعان حرم

امام جمعه رفسنجان:

اقدام مدافعان حرم همچون نهضت عاشورا تا ابد ماندگار خواهد ماند

کرمان - ایرنا - امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام بزرگی که مدافعان حرم انجام دادند قابل توصیف نیست و همچون حرکت اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت عاشورا برای ابد ماندگار خواهند ماند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر و با حضور خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم محسن حججی، علی عظیمی زاده و شهدای شهرستان رفسنجان افزود: با رزم شهدای مدافع حرم شر داعش به عنوان دشمن اسلام ِ ناب محمدی، به خودشان و اربابشان بازگشت.
وی اظهار کرد: مدافعان حرم این شجره ملعونه را که برای نابودی اسلام بوجود آورده بودند از بین بردند.
وی گفت: شهید علی عظیمی زاده نیز از همین دانشگاه در صف مجاهدان حرم بود و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
حجت الاسلام رمضانی پور افزود: شهید حججی بر همه ما حجت و یک شهید جهانی شد و کار اربابش اباعبدالله الحسین (ع) در این زمان را انجام داد و اوج فداکاری و رشادت را به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه همه شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید حججی حجت واقع شد و با ریخته شدن خون این شهید چه زود پیروزی رقم خورد.
پدر شهید محسن حججی نیز در این آیین بیان کرد: شهادت محسن پیام آور بی تأثیری فضاهای مجازی، تبلیغات شوم و مسموم کشورهای بیگانه بر روی جوانان بود.
محمدرضا حججی تصریح کرد: شهید محسن هیچ مقامی نداشت اما یک بسیجی و سرباز مخلص امام زمان (عج) بود.
وی ادامه داد: محسن به من، مادر و خواهرانش توصیه‌ هایی کرد و رفت و ما چهره ‌ای که دیدیم چهره یک شهید بود و 25 روز پس از رفتن محسن به سوریه تصویر اسارت محسن در شبکه‌ های مجازی پخش شد.
محمدرضا حججی اظهار کرد: مادر محسن سر قبر شهدای گمنام رفت و خواست فرزندش شهید شود و از اسارت این گروه تکفیری در آید و چندان طول نکشید که خبر شهادت محسن آمد.
در ادامه راوی دوران دفاع مقدس نیز گفت: زمانی که انقلاب شد دنیا 2 بلوک شرق و غرب بود و جمهوری اسلامی آمد و حرف جدیدی از اسلام ناب محمدی زد و بلوکهای شرق و غرب کمر به سرنگونی انقلاب اسلامی بستند.
حسین کاجی بیان کرد: این بلوک ها دیوانه ‌ای مانند صدام را مأمور بر توقف انقلاب کردند و 2 هزار و 888 شبانه ‌روز آتش، خون، گلوله ‌باران را ایجاد کردند و تلفات زیادی دادیم، در این زمینه 125 عملیات کوچک و 38 عملیات متوسط و بزرگ انجام دادیم.
وی خاطرنشان کرد: ما ایستادیم و پای حرف امام (ره) و رهبرمان ماندیم و وحدت ‌مان را حفظ کردیم، در نبرد جبهه مقاومت زمانی که به سوریه رفتیم دشمن و کفار به در و دیوار خانه بچه شیعه‌ ها نوشته بودند هر چیز که متعلق به شیعه‌ هاست برای ما حلال است.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان جبهه مقاومت جهان اسلام پشت دیوارهای بیت ‌المقدس رژه می‌ روند، 2 هزار کیلومتر از جبهه ایران دشمن عقب ‌نشینی کرد.
راوی دوران دفاع مقدس گفت: اگر در مسیر شهدا برویم و پای رهبرمان باشیم جشن پیروزی را در مسجدالاقصی خواهیم دید و وعده امام (ره) هم که فرمودند ' اگر از صدام بگذرم، اگر مسأله قدس را فراموش کنم از آل سعود نمی‌ گذرم و ان ‌شاالله با بسیجیان جهان اسلام کعبه آزاد خواهد شد و نماز شکر در آنجا خواهیم خواند' محقق می شود.
وی اظهار کرد: همانطور که شهدا رفتند کربلا آزاد شد و تمام مردم ایران توانستند، کربلایی شوند اگر پای در مسیر شهدا برویم وعده آزادی کعبه و مسجدالاقصی هم محقق خواهد شد.
شهیدان حاج حسین بادپا، سردار جمالی، الله دادی، حامد بافنده، حجت الاسلام بیاضی زاده و شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون قاسم نظری، عوض رحمانی، فخر الدین اکبری، محمد حسین حسینی، محمد خلیلی، صاحب نظری، رضا سلطانی، غلام حیدر خلیلی، حسین رحمانی ،غلام سخی رضایی حیدرخلیلی، جواد محمدی و جواد محمد خلیلی شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان و مایه افتخار این خطه هستند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7433/3029

انتهای پیام /*

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi