شناسه خبر : 57111
یکشنبه 26 آذر 1396 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توجه به ورزش هزینه سرانه سلامت جانبازان را کاهش می دهد

مسئول امور تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی، رویکرد ورزشی جانبازان را موجب کاهش هزینه سرانه 13 میلیون تومانی سلامت و درمان آنان دانست.

فاش نیوز - مسئول امور تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی، رویکرد ورزشی جانبازان را موجب کاهش هزینه سرانه 13 میلیون تومانی سلامت و درمان آنان دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، مصطفی مسعودی جانباز 70 درصد و مسئول امور تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی کشور پس از دو سال تلاش و پیگیری های مستمر در هفته جاری برگزار و بیش از 250 تن از جانبازان از سراسر کشور در آن شرکت داشته اند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات جانبازان نخاعی در چهار رشته بسکتبال با ویلچر، دارت،فوتبال دستی و شطرنج به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مسعودی هدف از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی سراسر کشور را ایجاد تحرک و نشاط در این قشر دانست و افزود: هدف از این جشنواره ایجاد تحرک و نشاط و جنب و جوش در بین جانبازان نخاعی است، که مسلماً این تحرک و نشاط تاثیر مثبت خود را بر روی خانواده این عزیزان خواهد داشت و در جامعه نیز موجب سرافرازی آنها خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی خاطر نشان کرد: بر اساس آمارهای بدست آمده، جانبازانی که در عرصه ورزش حضور دارند، از سرانه سلامت آنها کاسته شده است و بسیاری از آنها به دلیل ورزش کردن بندرت از دفترچه درمان خود استفاده می کنند.

مسعودی ادامه داد: سرانه بین المللی سلامت هر جانباز نخاعی 13 میلیون تومان در ماه در صورت داشتن بیماری است، که در این چارچوب رویکرد ورزشی آنها توانسته است، بطور چشمگیر از این هزینه ها بکاهد.

مسئول امور تربیت بدنی انجمن جانبازان نخاعی یادآور شد: این موضوع فقط متعلق به کشور ما نیست و بر اساس برآورد آماری بین المللی احصاء و به ثبت رسیده است، هر چند که نمی توان تاثیر ورزش را از نظر سلامت جسمانی و روانی افراد سالم و به خصوص جانبازان قطع نخاعی کتمان کرد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
- قبله عالم به سلامت، رعیت گرسنه اند امر ملوکانه چیست؟
- مالیات را افزایش دهید گرسنگی یادشان می رود!

-بنزین و گازوئیل را پنجاه درصد افزایش دهید یادشان میرود !

- کشور به دو دسته اکثریت بی چیز متوسط و اقلیت اشراف متمول تقسیم شده است امر ملوکانه چیست ؟

- وعده به آنها بدهید !!! اگر نشد میان وعده !!! ساکت می شوند .

-قبله عالم به سلامت ، آقازاده ها و ژنهای خوب حق واردات اجناس بنجل چینی و صادرات زعفران و اجناس درجه یک را به اروپا دارند ، دستور چیست ؟

-همان که بود !!!

- نظر اکثر رعیت دو به شک شده است قبله عالم دستور چیست ؟

- کلید را نشانشان بدهید و بگویید ما کلید دار اعظم هستیم و درب همه مشکلات را با آن باز خواهیم کرد صبر داشته باشند !!!

یا ایهاالمسولین لطفا با خدا کشتی نگیردید !!!


امضا بزازی برادران هالو ، بجز مملی تیزه ، راننده نیسان آبی .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi