شناسه خبر : 57113
شنبه 25 آذر 1396 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاشیه های جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی/تصاویر

نخستین جشنواره فرهنکی ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر علاوه بر اینکه محلی برای رقابت های سالم ورزشی است، حاشیه های جالبی نیز به همراه دارد.

فاش نیوز - نخستین جشنواره فرهنکی ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر علاوه بر اینکه محلی برای رقابت های سالم ورزشی است، حاشیه های جالبی نیز به همراه دارد.


دور همی جانبازان در کنار ساحل دریا
جانبازان ویلچری شرکت کنده در مسابقات فرهنگی ورزشی رامسر هر شب پس از سپری کردن روزی خسته کننده در کار ساحل دریای مازندران در ساحل رامسر دورهمی برگزار و هر کدام به فراخور وسع و توان خود با بیان خاطراتی از دوران رزمندگی و سرودن اشعاری در مدح ادمه اظهار و انقلاب حاضران را به فیض می رسانند.
ساحل دریا در رامسر نیز همانند بوم نقاشی محلی برای نقش تصاویری از زیبایی های اندیشه طبیعت و دل نازکی آنان بود.

 

اقامه نماز جماعت
اقامه نماز جماعت از برنامه های یومیه جانبازان شرکت کننده در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی است که حضور گسترده آنان در نماز دشمن شکن، شاهدی بر استقامت و استواری بر عهد و پیمان با معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

همچنین جای جای مسابقات  محلی برای آشنایی و گشودن باب دوستی برای جانبازان قطع نخاعی، بصیر و... است تا آنان بار دیگر دوران دفاع مقدس را برای خود زتده نگه دارند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi