شناسه خبر : 57117
شنبه 25 آذر 1396 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه به رئیس جمهور درباره خیانت تقسیم قدس

نامه انتقاد آمیز ۲۰ بسیج دانشجویی به رئیس جمهور درباره خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی

خبرگزاری فارس: نامه انتقاد آمیز ۲۰ بسیج دانشجویی به رئیس جمهور درباره خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی

۲۰ بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور درباره خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، 20 بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور درباره خیانت تقسیم قدس در سازمان همکاری‌های اسلامی گلایه کردند.

 

در این نامه آمده است: این چه دستگاه دیپلماسی ای است که فهم خیانت قدس غربی ـ شرقی را ندارد؟  دستگاه دیپلماسی شما در این چندسال هیچ اقدام رو به جلو و مثبتی را در راستای رهایی قدس انجام نداده است.

در بخشی دیگر از این نامه عنوان شد: جمهوری اسلامی ایران در همه ادوار گذشته تنها راه حل مسأله قدس و فلسطین را مبارزه همه جانبه دائمی و خستگی ناپذیر دانسته و برحق بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری انتخابات آزاد به عنوان حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین تأکید کرده است که نمونه آن در کلام مقام معظم رهبری، توجه ویژه به مسلح سازی کرانه باختری و مبارزه برای «آزادی نهر تا بحر و نه حتی یک وجب کم تر» است.

دانشجویان بسیجی اعلام کردند: حضور جنابعالی و وزیر امور خارجه در کنفرانس اخیر سازمان همکاری‌های اسلامی و سخنان دیپلمات مأبانه و غیرانقلابی حضرت عالی و عدم شفافیت و تبیین گری دیدگاه جمهوری اسلامی که توأم با سکوتتان در خصوص بیانه پایانی این اجلاس صورت گرفت، اندک امیدهای ملت ایران نسبت به دولت شما را رو به تباهی برد.

پر واضح است که از منظر جمهوری اسلامی ایران تقسیم قدس به بخش شرقی و غربی از اساس مردود بوده و شهر قدس پایتخت کشور و دولت فلسطین خواهد بود.

در این نامه اعلام شد: خیانتی که در هفته گذشته در سازمان همکاری‌های اسلامی صورت پذیرفت زمینه نابودی فلسطین و رسمیت بخشیدن به رژیم منحوس صهیونیستی بود. قدس غربی ـ شرقی شروع پروژه ای جدید برای برهم زدن معادلات منطقه ای و ورود رژیم صهیونسیتی به عرصه‌های دیگر است. عجب آنجایی بیشتر شد که شما و وزیر خارجه تان را در اجلاسی مشاهده کردیم که نتیجه آن رای به قدس شرقی برای فلسطینیان شد!

در ادامه این نامه آمده است: متاسفانه مطرح نکردن ایده «همه قدس از برای همه فلسطینیان» از سوی شما و دستگاه دیپلماسی اتان در این چند ماه و چند روز و بدتر از آن سکوت در سازمان و عدم حمایت قاطع و صریح، باعث مطرح شدن و برجسته شدن این طرح کثیف شد. هرچند دستگاهی که پنج سال از عمر خود را مشغول برجام و مذاکره با کدخدا کرده است، طبیعی است که جایی برای آرمان قدس و پرداختن به آن و آمادگی لازم برای مقابله با حیله‌های مختلف از سوی مستکبران را نداشته باشد.

در ادامه این نامه عنوان شد: رفتارهای غیرانقلابی و محافظه کارانه حضرتعالی در چنین محافل بین‌المللی، نه تنها موجب تضعیف جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی می‌شود، بلکه آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به دستاوردهای رزمندگان جبهه مقاومت وارد می‌سازد. همه قدس برای همه فلسطینیان است و اگر آن را با صدای بلند فریاد نکردید در خیانت تجزیه قدس و به رسمیت شناختن اسرائیل سهیم هستید.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی

بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید شمسی پور

بسیج دانشجویی دانشگاه صدرا

بسیج دانشجویی دانشگاه مدرسه عالی شهید مطهری

بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال

بسیج دانشجویی دانشکده صنعت هوایی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi