شناسه خبر : 57118
یکشنبه 03 دي 1396 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرعامل انجمن جانبازان خواستار توجه ویژه به ورزش ایثارگران شد

مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی خواستار در اولویت قرار گرفتن امر ورزش در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

فاش نیوز - مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی خواستار در اولویت قرار گرفتن امر ورزش در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، مهدی اسدزاده مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی در حاشیه مراسم پایانی نخستین جشنواره فرهنگی آموزشی جانبازان نخاعی با اشاره به رهنمودهای مقام مغظم رهبری در خصوص ورزش جانبازان خاطرنشان کرد: عزیزان انجمن جانبازان نخاعی برای برگزاری این جشنواره زحمات زیادی را متحمل شدند تا به نحو شایسته ای در شهرستان رامسر برگزار شود.

وی ادامه داد: موضوع ورزش باید در اولویت های برنامه ریزی تصمیم گیری های بنیاد شهید قرار بگیرد چرا که هر چه در این زمینه وقت گذاشته شود، در واقع در امر سلامت جانبازان و ایثارگران سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به روند برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان نخاعی در رامسر و لزوم توجه به امر ورزش اظهار داشت: ما دوست داشتیم که با توجه به شرایط خاص جانبازان نخاعی در زمان مناسبی این جشنواره برگزار شود اما متاسفانه این روند به دو سال به طول کشید.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان محلی و استانی مازندران یادآور شد: امیدوارم با این اقدامات توانسته باشیم به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه ورزش جانبازان جامعه عمل بپوشانیم.

مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به استقبال بی نظیر جانبازان از نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی برگزاری آن را در اولویت کارها و برنامه های خود قرار دهند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
سلام،لطفا تمامی عکسهای آقای مدیرعامل را از تولد تا امروز درسایت فاش نیوز نشان دهید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi