شناسه خبر : 57128
دوشنبه 27 آذر 1396 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام 30 هزار ایثارگر به مشهد مقدس

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از 30 هزار نفر از خانواده بزرگ ایثار به مشهد مقدس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

فاش نیوز - مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از 30 هزار نفر از خانواده بزرگ ایثار به مشهد مقدس از ابتدای  سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، "سید مستجاد حسینی" در حاشیه ی برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان در رامسر در تشریح فعالیت های اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید یادآور شد: در سال جاری حدود 30 هزار سهمیه اعزام به مشهد مقدس در بین استان ها توزیع شده است و این چیزی است که در حد و توان ما بوده و توانسته ایم تمهید کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز برای سال آینده بودجه و اعتباراتی برای ما در نظر گرفته نشده است اضافه کرد: در سال آینده متناسب با بودجه و امکاناتی که در اختیار ما قرار خواهد گرفت تمامی امکانات را بسیج و بر مبنای آن برنامه ریزی و تصمیم گیری خواهیم کرد.

حسینی یادآور شد: بر این مبنا در سال آینده همه امکانات بنیاد و نهادهای دیگر را  در جهت رفاه و ارتقای سلامت معنوی ایثارگران بسیج و سفرهای زیارتی مشهد ، قم و سایر اماکن تفریحی در سرلوحه برنامه های ما قرار خواهد گرفت.

وی در مورد سفر عتبات عالیات اظهار داشت: در حال حاضر برنانمه ای برای اعزام به عتبات نداریم اما اگر به این نتیجه برسیم که به آن ورود کنیم آمادگی این کار را داریم.

حسینی با بیان اینکه البته ما دوست داریم که خود ایثارگران به سطحی از توانمدی برسند که بتوانند خودشان مستقل از بنیاد اوقات فراغت خود را مدیریت و به بحث سلامت معنوی خود بپردازند تصریح کرد: بنیادشهید امکانات محدودی دارد و به طور مثال اگر بخواهد تمامی ایثارگران را در یک دوره زمانی به اماکن زیارتی اعزام کند؛ این موضوع خارج از توان است و به همین خاطر در حال حاضر امکانات مالی آن وجود ندارد.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید تاکید کرد: با این حال ما موظفیم این خدمت را به ایثارگران و خانواده های آنان ارائه بدهیم و به ترتیب اولویت هایی که برای والدین شهدا و جانبازان (که سنی از آنها گذشته و در معرض سالمندی هستند) تشخیص داده شده است آنها را در اولویت قرار دهیم.

 حسینی در پایان متذکر شد: تمامی امکانات بنیاد شهید در خدمت ایثارگران عزیز است تا حداقل به نوعی تقدیر و سپاسگذاری از ایثار و فداکاری آنها که در موقع خطر در دفاع از میهن اسلامی از خود نشان دادند باشد.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
سلام خسته نباشید
ما از سال 62جانباز شدیم تا به امروز هیچ جا توسط بیاد نرفتیم حالا کی می خواهد نویان ما بشه خدا داند فکر اون دنیا
بنام خدا
حتی زیارت آقا ومولایم علی ابن موسی الرضا در بنیاد گزینشی شده یا بهتر بهم دعوتی وپسر خاله پسر عمو شده . متاسفم از سال 1365 مجروحشدم یک بار هم از بنده برای جایی دعوت نشده یک بار به منزل ما اومدن ویه صینی چای خوریاوردن من فکر کنم همون صینی بائس ورشکستگی ونداشتن بودجه در بنیاد شد .. جانباز 50 درصد
ایکاش آقای حسینی می فرمودند این 30 هزار ایثارگر چه کسانی بودند که به مشهد مشرف شدند .
سلام واقعا خجالت دارد اي كاش دروغ نمي گفتيد / /شعارهاييكه براي ايثارگران وخانواده انها مي دهيدبا عملكردتان مقايسه كنيد وبا يك استعفا اخرتتان را مفت نفروشيد
البته سو تفاهم نشه شاید هم رفتند آخه در هر برنامه ای که بنیاد ترتیب میده 10 نفر ایثارگر دعوت میکنه و 1000 نفر هم پرسنل و نیروهای خدماتی بنیاد را با خانواده هاشون مهمان میکنه و این امر مهم را به نام ایثارگران و به کام پرسنل خود تمام میکنه پس با احتساب این تعداد در حالت ایده آل نباید بیشتر از 30 نفر از ایثارگران به مشهد اعزام شده باشند
دروغگو دشمن خداست ،خجالت کشیدن هم مرد کهن می خواهد ،نه مرد نزک و نارنجی ......من جانباز 70درصد از سال 72 به بعد هیچ اردویی نرفته ام ،کارکنان بنیاد شهید! !!نه بنیاد جانبازان ،در این مورد چیزی به من نگفته اند .
باسلام انقدر ایثارگران گرفتار زندگی شدند که فقط مشهدشون کم بود خواهش میکنم دیگه اسم ایثارگرارو نیارین
یکی به بنیاد انجمنها بگویند بیایند از چهل سال قبل هرکس مشهد نرفته انتخاب کنند دعوت کنند از آنها هرکس رفته ولو متقاضیست حذف کنند سه ساله میبینم از شهرمان افرادی تا سهمیه ای دادند پیشتاز بودن نظارتی نیست خدا مسِِیولین مارا در اجرای عدالت در همه زمینه هاهوشیار وبیدار نماید
سلام خوشا به حال مسولین بنیاد جانبازان که مستقیم درروبروی جانبازان دروغ می گویند تابحال من که یک جانباز 20درصد هستم هروقت به بنیاد مراجعه کردم گفتند هیچ اردوی شامل جانبازان زیر25درصد نمی شود بروید دنبال کارتون ما که هیچ شما نمیدانم
در اين مملکت براي همه چيز و همه جا بودجه هست اما براي جانبازان جنگ کفگيرشان به ته ديگ خورده .... اگر بودجه نيست تعطيلش کنيد تا حداقل دزدي ها کمتر بشود ...
با سلام دورودمحصرکلیه جانبازان ایثارگران رزمندگان و خانواده آنها واقعامردانگی کردید و صدام لعنتی تادنداندانمسلح راازمملکت بیرون کردید درودبروان پاک شهدا انشاالله که امورهمگی رسیدگی می‌شود مارزمندگان ایثارگران ازمردانگی وغیرت سرمان بالاست وضع هم درست می‌شود ای کاش بعضی کلمات رانمی نوشتیم اگر کسی کوتاهی میکند به امور اینها اشتباه می‌کند همه مردم قدرشهداایثارگران رزمندگان رادارنندانشالله به کمک خدا همه چیزروبراه می‌شود.
آیا اغزام جنبازان ۲۰ درصد هم اغزام میشوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi