شناسه خبر : 57141
سه شنبه 28 آذر 1396 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان قطع عضو در رامسر به مصاف هم میروند

مسابقات ورزشی کشوری، رشته وزنه برداری و فوتسال

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری و فوتسال جانبازان قطع عضو کشور از دوشنبه با ورود ورزشکاران استانهای مختلف در رامسر آغاز شد.

فاش نیوز - پنجمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری و فوتسال جانبازان قطع عضو کشور از روز گذشته (دوشنبه) با ورود ورزشکاران استانهای مختلف و تعیین رده بندی تیم ها در رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، مستجاد حسینی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش و اهمیت برگزاری مسابقات ورزشی در سلامتی و شادابی جانبازان تاکید کرد: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی وزنه برداری و سومین دوره مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو کشور از امروز دوشنبه 27 آذر با حضور 350 جانباز در رامسر آغاز و این رقابت ها 4 روز ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: بسیاری از جانبازان در استان های مختلف کشور از این دوره از مسابقات استقبال کرده و پیش بینی ما این است که حدود350 نفر از جانبازان از 28 استان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید یادآور شد: در این دوره از مسابقات، رقابت ها در دو کلاس پزشکی قطع عضو و سالم تن برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در رشته فوتسالِ قطع عضو فقط جانبازان قطع پا حضور دارند و این ورزشکاران حتما باید یک پا قطع باشند و به صورت دو گروه برگزار و سپس تیم های صعود کننده به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

 

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi