شناسه خبر : 57158
چهارشنبه 29 آذر 1396 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد:

تشکیل کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری

در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی برگزار شد قوانین و مقررات حوزه ایثارگران و موانع اجرایی آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تشکیل کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری در بنیاد و همچنین رفع مشکل و تنقیح قوانین منسوخ مرتبط با ایثارگران مورد توافق و تصویب قرار گرفت.

تشکیل کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری در نشست نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی مورد توافق قرار گرفت.

در نشست حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی که روز یکشنبه 26 آذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران بررسی شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست که معاونان بنیاد نیز حضور داشتند گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد ارائه داد و بر تلاش همه جانبه برای کاهش مشکلات ایثارگران در بخش‌های مختلف و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

در این نشست که با حضور جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی برگزار شد قوانین و مقررات حوزه ایثارگران و موانع اجرایی آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تشکیل کمیته نظارت و پیگیری اجرای قوانین ایثارگری در بنیاد و همچنین رفع مشکل و تنقیح قوانین منسوخ مرتبط با ایثارگران مورد توافق و تصویب قرار گرفت.

اینستاگرام
خسته از قوانین ناعادلانه!!!!!

شما خیال کردید کسانی که به نام نمایندگان مردم قانون تصویب می کنند، به فکر من و تو امثالهم هستند؟
نماینده ای که هفته قبل، نطق قبل از دستور داشت و حتی توان رو خوانی متن نوشته چند خطی را نداشت، از او چه انتظاری داری؟
نماینده ای که ده ها ملیارد هزینه کرد تا رای مردم را به شیوه های مختلف جذب نماید چه انتظاری دارید؟
اینها به دنبال اهداف اقتصادی از قبل برنامه ریزی شده خود هستند!

مگر می شود انسان معنی ظاهری عدالت و ظلم را بداند و مثل آب خوردن قانونی تصویب نمایند که به یه گروه کثیری ظلم آشکار نمایند؟
چطور می شود در یک سنگر، یک دسته از یک گروهان، در شرایط مساوی بجنگند اما امروز برای گروهی امتیاز داشته و گروهی فقط هیچ و هیچ و هیچ؟!
من یک سال و چند ماه جبهه رفتم. نه برای خدمت سربازی خودم استفاده کردم، نه برای معافیت فرزندم ارزش دارد نه وام و نه ۰۰۰۰۰۰۰۰۰
اما همسنگر من با این قوانین، هم خودش از سربازی معاف شد، هم فرزندش معاف گردید، هم هم فرزندش رفته سر کار، هم وام مسکن تا حالا دو بار گرفته، هم دخترش با سهمیه پدرش با متوسط نمره علمی بسیار پایین پزشکی قبول شد و هم و هم و هم و هم ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
نمی دانم این همسنگر من چکار کرد که من نکردم؟ او در چه شرایطی بود که من نبودم؟
برای هر جفت ما فرمانده تایید کرد که در منطقه آلوده شیمیایی بودیم

حالا خودتان قضاوت کنید
قصد دارم در قالب خاطرات جنگ کتابی بنویسم و در آنجا خیلی از مسایل را روشن خواهم کرد.
اگر دوستان دسترسی به مسئولین بنیاد جانبازان استان خوزستان دسترسی دارند بپرسند که چرا باید استخری که با هزینه بنیاد جانبازان در کیان شهر اهواز احداث شده است بطور رایگان در اختیار جانباز قرار نمیگیرد و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است؟ و استفاده از استخر فوق برای جانبازان نیم بها اعلام شده! این ظلم به جانبازان نیست؟ چرا باید برای استفاده مبلغ 7000 تومان توسط جانباز پرداخت شود ضمن اینکه از فرزندان جانباز هم هزینه گرفته میشود.

ضمنا در سایر استانها استفاده از استخر بنیاد در هفته سه نوبت بطور رایگان برای جانبازان و خانواده محترم آنها تخصیص داده شده است.
بنام خدا اینجانب جانباز25درصدوازکارافتاده کلی
این کمیته محترم لطف کند و علت اینکه فرزندان رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد را از قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت نکرده اند چیست.با سپاس
کارعبث وبی فایده ای است باید با جانبازان رو در رو صحبت ومشکل حل شود . آب در هاون کوبیدن.
باید فرصت داد ببینیم این کمیته چگونه عمل می کند. در کل این مسئله بنفع ایثارگران است.
سلام بی عدالتی به سربازان زمان جنگ شده نقض حقوق شان شده
بنیاد شهید خودش قوانین را اجرا نمیکند چرابه احراز شدگان 5درصد اعطا نمیشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi