شناسه خبر : 57161
چهارشنبه 29 آذر 1396 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استخر جانبازان اهواز، درخدمت کیست؟

ناشناس- اگر دوستان دسترسی به مسئولین بنیاد جانبازان استان خوزستان دسترسی دارند بپرسند که چرا باید استخری که با هزینه بنیاد جانبازان در کیان شهر اهواز احداث شده است، بطور رایگان در اختیار جانباز قرار نمی گیرد و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است؟ و استفاده از استخر فوق برای جانبازان نیم بها اعلام شده! این ظلم به جانبازان نیست؟ 

چرا باید برای استفاده مبلغ 7000 تومان توسط جانباز پرداخت شود، ضمن اینکه از فرزندان جانباز هم هزینه گرفته می شود.

ضمنا" در سایر استان ها استفاده از استخر بنیاد در هفته سه نوبت بطور رایگان برای جانبازان و خانواده محترم آنها تخصیص داده شده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام و عرض ادب در خدمت جناب آقای مهرداد شیروانی هستیم ،تا نظر ایشان را در خصوص این مطلب که در تاریخ 29/9/96 در سایت فاش نیوز در قسمت "بدون ویرایش از شما " منتشر شده بود را جویا شویم ،لطفا در خصوص اعتراض ایشان که ظاهرا از عزیزان جانباز جنگ تحمیلی میباشند نظر خود را بفرمائید ؟
------------------------
سلام علیکم
در خصوص نحوه خدمات دهی به عزیزان جامعه هدف در بخش ورزشی به پیوست بخشنامه ارسالی از سوی موسسه مرکزی در زمینه ایجاد وحدت رویه در نحوه خدمات رسانی به منظور استفاده بهینه و مطلوب از فضاهای موجود با عنایت به برون سپاری کلیه مراکز در راستای دستور ریاست عالیه بنیاد جهت استحضار موارد زیر را خدمتتان بصورت مصداقی عرض می نمایم ،شایان ذکر است به منظور افزایش خدمات دهی در این بخش اقدامات زیرالذکر علاوه بر بخشنامه موسسه مرکز در این استان انجام می پذیرد.
1. اختصاص 6 جلسه سالن ورزشی به صورت رایگان جهت استفاده جانبازان ،پرسنل ،فرزندان شاهد و ایثارگر
2. اختصاص 1 جلسه در طول هفته سالن چند منظوره جهت برگزاری مسابقات .
3. اختصاص 4 جلسه استخر در طول هفته جهت جانبازان 70% جانبازان مونث ، پرسنل ایثارگر شاغل در بنیاد و سایر پرسنل براساس قرارداد فی مابین ، توضیح اینکه طبق هماهنگی های بعمل آمده جانبازان 70% به همراه 1 نفر در طول هفته می توانند با تعیین وقت از سهمیه خود استفاده نمایند . (طبق آیین نامه ارسالی از سوی مرکز در رابطه با نحوه ارائه خدمات : جانبازان بالای 50% و خانواده شهدا از تخفیف 50% و جانبازان زیر 50% تخفیف 45% )
4. برگزاری مدرسه فوتسال در تابستان هر سال جهت فرزندان ایثارگران در رده سنی 10 الی 14 سال بصورت رایگان و استعدادیابی نفرات مستعد جهت معرفی به باشگاههای مطرح استان .
5. برگزاری اردوهای مقطعی در رشته فوتسال جانبازان .
6. اختصاص یک سانس استخر در طول هفته در تابستان گذشته برای خانواده های ایثارگر شرکت کننده در کلاسهای کانون فرهنگی
7. بدلیل تعدد گروه های ورزشی ایثارگری در رشته فوتسال ،واگذاری سانس سالن چند منظوره به تیم های فرزندان شهید ،فرزندان جانباز ،جانبازان مناطق دوگانه اهواز و ... بصورت مقطعی .

تهیه شده توسط :
میلاد زالی مسئول روابط عمومی موسسه ایثار استان خوزستان
کل امکانات و اعتبارات دولتی از حساب دولت و بنام خدمات رسانی به ایثارگران برداشت شده ولی بکام شرکتهای صوری تحت عنوان موسسه ایثار و غیره هزینه می شود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi