شناسه خبر : 57163
چهارشنبه 29 آذر 1396 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داماد که نه دردسر!

م ک- حقیر جانباز شیمیائی تحت درمان با 5 بار مجروحیت از نیشابور می باشم. دارای فرزند قطع نخاع و همسری صعب العلاج هستم. متاسفانه با تمام مشکلات درمانی خود. فرزند و همسر دردمندم مدت 5 سال است که دامادی نصیبم گردیده که بیش از 4 بار دخترم را مورد ضرب و شتم قرار داده و هر بار دخترم با تنی رنجور به خانه ام آمد و من بخاطر آینده اش او را با وساطت به منزلش برگردندام.

 متاسفانه 2 بار استرداد جهیزیه داشتم تا در آخرین مرحله قاضی خانواده 9 کالای خریداری شده دامادم را به خودش عودت داد و باعث شد او در منزلی چیده و تقاضای تمکین نماید. ضرب و جرح ها و محکومیتش و عدم پرداخت نفقه در طول مدتها ملاک عمل نبود اما فقط چیدن چند تکه وسیله مسترد شده از سوی دخترم باعث شد حکم لزوم به تمکین بگیرد.

 در 9 ماهگی بارداری دخترم مورد ضرب و جرح قرار گرفت و پس از به دنیا آمدن فرزندش نوه یک روزه را از بیمارستان ربودند. همه این امور موجب نگردید که بتوانم طلاق دخترم را بگیرم. متاسفانه قانون مهریه را منع کرده و مرد بدون دادن نفقه. با توجه به ضرب و جرح های متعدد و سوء رفتار در زندگی صرفا بخاطر تمکین زن به هر نحو موجب ایجاد مشکلات می شود.

 ایجاد بیش از 20 پرونده در محاکم قضائی کار بجائی نبرده و تقریبا 3 ساله دخترم در خانه من دردمند با فرزندش که با حضانت 7 ساله در ید اوست زندگی می کند. هیچ مرجع پاسخگوئی هم نیست. لذا با توجه به وجود پرونده های مختلف و محکومیت های متعدد در موارد مختلف تقاضا مندم مساعد ت فرمائید و با درج مشکل من شاید مسئولان به فکر چاره ای باشند. من دردمند دیگر توان و تحمل زورگوئی و باج خواهی و ....... را ندارم

باتشکر از شما در صورت نیاز تمامی مدارک مثبت موجود و قابل ارائه می باشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi