شناسه خبر : 57167
پنجشنبه 30 آذر 1396 , 13:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در همه زمینه‌ها مقاومت کنید

در همه زمینه‌ها مقاومت کنید که خدا با شما است
 
شهیدخبر: شهید «احمد زکی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته‌ است: مواظب باشید که خصلت‌های زذیله «کبر» و «غرور» به شما نزدیک نشود، همیشه و همه جا به یاد خدا باشید و فقط به او توکل کنید و در همه زمینه‌ها باز هم مقاومت و پایداری کنید که خداوند با شما است.
  

شهید «احمد زکی» در سال ۱۳۴۳ در شهرستان اراک دیده به جهان گشود و در ۴ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه «بوارین» به فیض شهادت نائل گشت.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام می‌خوانیم:‌

ای امت حزب‌الله همیشه در صحنه، من کوچک‌تر از آن هستم که به شما پیامی بدهم، چون همه شما در میدان عمل آزمایش شده‌اید و سرافزاز از امتحان بیرون آمده‌اید و لیکن مواظب باشید که خصلت‌های زذیله «کبر» و «غرور» به شما نزدیک نشود، همیشه و همه جا به یاد خدا باشید و فقط به او توکل کنید و در همه زمینه‌ها باز هم مقاومت و پایداری کنید که خداوند با شما است.

همیشه هوشیار باشید که دشمنان اسلام علیه انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند و از راه‌های گوناگون وارد میدان می‌شوند که تا به حال موفق نبوده‌اند.‌

ای فرهنگیان، روحانیون، کارگران، برزگران، صنعت‌گران، در هر زمینه‌ای که کار به شما محول می‌شود به نحو احسن انجام دهید که شهدا ناظر اعمال شما هستند.

خداوند ما را از رهروان واقعی امام زمان (عج) و امام حسین (ع) قرار بده و ما را در اخرت از شفاعت آنان محروم مگردان.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi