شناسه خبر : 57171
پنجشنبه 30 آذر 1396 , 13:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجموعه وصیت نامه شهدای استان زنجان

کتاب مجموعه وصیت نامه شهدای استان زنجان آماده چاپ است
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی مجموعه وصیت نامه شهدای استان زنجان آماده چاپ است.

علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار کرد: در صد روز نخست آغاز به کار دولت تدبیر و امید با 1503 خانواده شهید و ایثارگر دیدار شد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیسیون پزشکی برای 400 نفر، حق پرستاری، حالت اشتغال با استفاده از خدمات درمانی ارائه شده به جامعه ایثارگران از دیگر اقدامات انجام شده در این بنیاد است، گفت: بیش از یک هزار ویزیت در منزل برای ایثارگران در معرض خطر انجام شده است.

این مقام مسوول به اعزام جمعی از خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان به اردوی رامسر اشاره کرد و گفت: در همین راستا 12 کالای مختلف در امر توانبخشی برای جانبازان خریداری شده است.

کاظمی به اقدامات فرهنگی انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اشاره کرد و گفت: در همین راستا 666 مورد ختم قرآن کریم با حضور 1600 شرکت کننده در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 126 نفر در مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم خاطرنشان کرد: در نهایت 22 نفر برای حضور در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزاری مسابقه مفاهیم جزء 14 با حضور 886 شرکت کننده و در نهایت برنده شدن 46 نفر از اقدامات بنیاد استان در عملکرد صد روزه دولت تدبیر و امید است.

کاظمی به برگزاری مسابقه نامه های آسمانی با حضور 791 نفر شرکت کننده اشاره کرد و ادامه داد: برگزیده شدن 38 نفر از شرکت کنندگان در حوزه فرهنگی حرکتی اثر گذار محسوب می‌شود.

وی با یادآوری برگزاری مسابقه فضیلت فراموش شده با 589 شرکت کننده  و 31 برنده، اجرای 2 نمایش شامل نمایش خاک سبز و نمایش دوباره خرمشهر، اظهار کرد: 10 هزار سند از شهدا و ایثارگران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دستگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج و افراد حقیقی و حقوقی ارسال شد.

وی به تالیف دو جلد کتاب با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامل "حنای جنگ" و "برای حوا چاپ" اشاره کرد و گفت:هفت دفتر از کتاب مجموعه وصیت نامه شهدای استان زنجان آماده چاپ است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi