شناسه خبر : 57177
چهارشنبه 13 دي 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوشی زده زیر دلش!

ناشناس - بنده از جانبازان 70 درصد جنگ هستم.

  گویا پس از فوت شهید محسوب می شویم که بی ریا بگویم که از اینکه در قیامت با همرزمان شهیدمان محشور می شویم، احساس مسرت دارم اما چه بر سر خانواده ام می آید؟
حال که وضعیت فرزندان شهدا را می بینم مانند بیکاری و بی خانمانی از آینده خودم ترسی ندارم اما از آینده خانواده ام احساس نگرانی می کنم .

 هم اکنون فرزندم دانشجو بوده و در دانشگاه هویت پدرش را مخفی می کند، گویا ما جنایت کرده ایم در حالیکه باید سینه سپر کند و با افتخار بگویند من فرزند یک جانبازم.
  حالا چه کسی مقصر است؟ نسلی که انقلاب کرد و جنگید، یا نسلی که ما را به این شرایط رسانده.
وضعیت به گونه ای شده که در بنیاد هم جانبازان درصد پائین فکر می کنند باعث و بانی کمبودهای بودجه بنیاد و دولت اقشار ما جانبازان 70 درصد هستیم.

 ما جانبازان 70 درصد خیلی مظلوم واقع شده ایم، همین الان هستند کسانی که با خواندن مطلب من می گویند بابا خوشی زده زیر دلش. آنقدر گرفته که تا آخر عمر بی نیاز است.
  فقط کافی ست هر کس که این فکر را می کند یک روز با یک جانباز 70 درصد زندگی کند و به عینیت شاهد درد و رنج ما باشد.
ما با افتخار رفتیم جنگیدیم، اگر امثال ما نبودند ایران از عراق و سوریه بدتر بود، منت نمی گذارم اما شما هم به اندازه یک ارزن انصاف داشته باشید و اینقدر به زخم ما سوزن نزنید .
اگر خیلی نا راضی هستید راه باز است بروید سوریه و در راه مدافعان حرم جانباز شوید.
آیا توقع امثال من زیاد است؟
بنده هم راضی به نوشتن نام خودم نیستم تا شما ...

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
برادر عزیز جانباز سلام علیکم
بنده جانباز 5 درصد هستم .هیچگاه این طور که فرمودید فکر نمی کنم . شما افتخار مملکت هستید و دولت باید به وضع شما و خانواده گرامیتان توجه ویژه کند. اراتمند شما .علی .جیم
ای دردت بخوره سر من که اینطور با مظلومیت نوشتی ؟ بخدا قصد جسارت نداشتیم. وقتی جمله ای را بد می نویسید قبول کنید دیگه والا من یکی که خوب می دونم شما چه دردی دارید. امروز یه جانباز نخاعی آمده بود راهپیمایی درد توصورتش دیده میشد . معلوم بود جاش ناراحته اما داره تحمل می کنه. منم مقابلش ایستاده بودم. یه چیز بگم. بچه ها تون یه کفنم به من دادن کردم تنم . تو دلم گفتم الان وقتشه که ادبتو نشون بدی همه ببینن . تمام قد جلوی همه تک تک اکنا یی که می شد دولا می شدم و بلند می گفتم ممنونم این امنیت رو بخاطر شما دارم . اصرار داشتم فعل را مفرد بکار ببرم که بقیه هم یاد بگیرند . دست خیلی ها رو بوسیدم . می دونی بچه های مثلا ارزشی ما هم در مظلومیت شما دخیل هستند. من می گم اونا که می دونستن شما امروز هستید باید سر تا پاتونو جلو همه گلباران می کردن تا مسئولین یاد بگیرن اگه یادشون رفته از خواب غفلت بیدار بشن . الان وقت تجلیل از شما بود. حالا ما علیلیم نمی تونیم یه کیلو بار اضافه برداریم اونا چشونه ؟ خدا نبخششون هنه دست به دست همه دادند تا شما اینطور مظلوم شدید. غلط کرده هر کی میگه به شما زیاد دادن . خدا نبخشه اونو که کاری کرد منم مثل اول زیاد از شما تعریف نکنم . اصلا حسابی دمغم کرد . اما امروز که دیدم و این نوشته تو رو که خوندم بهت قول می دم خودم تنهایی هم که شده نذارم بیشتر از این مظلوم بشید. تقصیر این حاجی هم هست . قولی داد ولی نمی دونم حالا کجا رفته ؟ نکنه داره تو خلوت خودش درد می کشه ؟ چه کار کنم خدا !
سلام به عزیزان فاش نیوز
من محمد فرزند جانباز ۳۵ درصد هستم تنها دلخوشیه من سهمیه کنکور ۲۵ درصد به بالا بود که متوجه شدم شورای عاای انقلاب فرهنگی می خواد به ضرر جانبازان بالا۲۵ و شاهد سهمیهارو تغییر بده و تراز ۷۰ درصدو بکنه ۸۰ یا ظرفیتو کم بکنه جز شما جایی نیس صدای اعتراض مارو کسی بشنوه من تاکنون نه خودم نه بابام به اونصورت چیز خاصی دریافت نکرده ایم فقط و فقط دلخوشیمون همین سهمیه کنکور بود که می خوان نابودش کنم خواهش می کنم نزارید اینن اتفاق بیوفته چرا حق مارو می خوان بگیرن؟؟پدرمن چشمانشو تو جنگ تحمیلی ازدست داده ومشکلات خاص خودشو داره اهای مسئولی که می خوای حق منو بخوری راضی نیستم نیستم .باتشکر
اخوی سلام خوبی . حاجی جواب ندادی دیگه ! نکه خندیدی بهم . یعنی شما می گی همه خبرنگارن ؟ حاجی یهو می بینی یکی ایستاده کنارت ؟ این یعنی چی ؟ حالا درسته خیلی خوشتیپم اما نه تا این حد رضایت بدم . وای خدا چه روزی بود . من که می دونستم تو دیدم دیگه نباید خودمم کاری می کردم که بدتر بشه . آدم چه می دونه کی هستن برای کجا هستن چه نیت دارن ؟ خو منم و هزار فکر ! بهمین دلیل برات گفتم . حالا اینا رو ولش کن .
حاجی یه رو بزنم نه نگو . می خوام ببرمت اونجا که خودم هستم . دیدی اون یکی رو هم رو زدم بردم بعد به جای اینکه طرفم بشه دین و دیانت خودمو زیر سوال برد . می دونم فضا را برات اونقدر دلنشین می کنم که خوشت میاد بعد اگه بدترین توهین به من بشه طرفمو نمی گیری ! اشکال نداره لابد خیری دارم که این راه را پیشنهاد می دم .منتظر باش در چند روز آینده خودم خبرت می کنم . یا علی
دولت سازندگی در دوران جنگ همین فلاکت و افلاس را رواج داد و بهانه اش جنگ بود سال 92 فریاد کردیم که اینها دنباله همان سازندگی هستند در فاش نیوز چند مرتبه هشدار دادیم که نسل ما دوران فلاکت و افلاس سازندگی را بیاد دارین و کاری نکنند دوباره همان دوران تکرار شود اما بوق های تبلیغاتی اشراف و دنیا پرستان نگذاشت فریادمان به گوش مردم برسد . امروز تحریم و برجام را بهانه کردند و آمارهای صد تا یک غاز را به خورد مردم میدهند که رشد اقتصاد از تمام دنیا بیشتر شده اما نردم صبر کنند تا سیب و گلابی در باغ برجام برسد و خرابه دولت قبل جمع شود.
هیچگونه لیبرالیسم و سکولاریسم و ایسم دیگری نمتواند جای عشق و شور حسینی را در ایران اسلامی بگیرد و درعین اقتدار و عظمتی که مدافعان و سلحشوران حرم آفریدند و اسلام و نسلمین را رو سفید کردند تا دنیا یکبار دیگر به عظمت رهبری و شوکت و کرامت ولایتمداران اعتراف کنند اگرچه عده ای قادر به فهم این عظمت و اقتدار نیستند و مدام به دنبال آمار سازی یا وعده های دروغ مانع از پیشرفت و تعال انقلاب شدند لیکن تاوان بسیار سنگین و کمر شکنی در انتظارشان کمین کرده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi