شناسه خبر : 57189
شنبه 09 دي 1396 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غلامعلی جعفرزاده: «می گویند برای اسلام کارکن؛ تاکی»!

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی عجیب، با فاجعه خواندن حقوق نمایندگان مجلس، به شکوه از کار برای خدا و اسلام پرداخت!

فاش نیوز -  نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی عجیب، با فاجعه خواندن حقوق نمایندگان مجلس، به شکوه از کار برای خدا و اسلام پرداخت!

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجالس نهم و دهم در گفت و گو با خبرآنلاین ضمن اعتراض به کمی حقوق و دستمزد نمایندگان در مجلس گفت: زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است.

جعفرزاده که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و انتخاب روحانی ، خود را اصولگرا و شدیدا" مخالف ریاست جمهور شدن روحانی بود، پس از انتخابات و انتخاب دکتر روحانی به سمت ریاست جمهوری، در چرخشی 180 درجه ای، اصلاح طلب و از حامیان پر و پا قرص وی شد، افزوده است: بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد. مدیر را باید تامین کنید تا فساد ایجاد نشود. می‌گویند برای اسلام کار کن! تا کی؟

download

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام وعرض احترام ،جناب جعفرزاده نماینده مردم رشت که خودت راجانباز مینامی چطورمیشودتامن جانباز وامثالهم در سازمانی اداره ای نه حق جانبازی بلکه حق شهروندیمان راطلب میکنیم درجواب میگویند شمابرای رضای خدا رفته اید اجرتان را از خدا بگیرید ولی اگردبگرنمابندگان چنین افاضاتی میفرمودند دلمان بدرد نمی اومد ولی شماکه به اصطلاح جانبازهستیدکه بندهبا این افًضاتی که بیان داشته اید به جانبازبودنتان هم شک دارم ،شماازمابهترمیدونید تنهاحقوق های چندده میلیونیتان نیست مزایای دیگری هم دارید که مبالغش سربه فلک میزندتازه این بماند موافقت اصولی ها و وام های چندصدمیلیاردی که برای فامیل وخویشان وآشناهایتان گرفته وصدالبته عین جمله خودتان برای رضای خدا که نیست حداقلش پنجاه درصدش از آن شما جانباز نما که به نرخ روز نون میخورید وبه قول معروف به هرسمت که باد بوزد چرخاش شما هم به همان سمت باد میچرخد ،چطور در طول دو دوره نمایندگی یکبارهم نشده از حق وحقوق ضایع شده جانبازان واقعی دفاع نکرده اید البته همان بهترکه شمابرای رضای خدا کارنکنید وفقط وفقط برای مال دنیا وثروت اندوزی کارکنید جانباز70%تقی آبادی
باسلام به تمام خانواده شهدا وجانبازان ورزمندگان جنگ تحمیلی ورزمندگان مدافع حرم برادران بیایید قدمیکه تو این راه گذاشتیم جاپای رهبری بزاریم تااخر درست حرکت کنیم رفیق نیمه راه نباشیم انگار دیروز بود تو جبهه نون خشک می خوردیم السلام علیکم ورحمت الله
ایشان شان جانبازان را زیر سوال برده دیگر بس است
سلام عمو زاده باز که حاشیه درست کردی برای خودت ؟ آخه تو که عمرت به کوتاهی یه گل هست پول برای چیته ؟ خیال کردی با پول مول می تونی سلامتی رو برگردونی برای خودت ؟!
اگه قراره تو با پول کت و کلفت جاه طلب نشی پس من چی بگم که تمام آینده ام تباه شده ولی هنوز به عشق ایثارگری تو قامت خم نکردم ؟ خو اینکارا رو می کنی که دیگه هیچ کسی به ایثارگران توجه نمی کنه ؟
جان من بیا ده تا از اون کاراهایی که بابتش نماینده شدی و با همت تو به سرانجام رسیده قلم کن خودم کمپین راه می اندازم که سه برابر اون هشت میلیونو بهت حقوق بدن ...
همرزمات می دونی چه زجری می کشن ؟از حقوق اولیه ایثارگری محروم هستند . تو بیمارستانا راهشون نمی دن تخت بهشون نمی دن خدمات نمی دن ... نامرد هرکی بگه اینا دروغه ؟ چند تا از این خبرا را با عکس و تصویر تو سایتها مطرح کردند ... تو چه واکنشی نشون دادی ؟ خاک بر سر من که می دونم و جرات نمی کنم بیام بگم ؟ بعد تو حقوق چند میلیونی می خوای چه کنی ؟ اینجوری میای تو فضای مجازی خراب کاری می کنی بعد یکی از همرزمات اومده بهم می گه تو جعفرزاده گیلانی هستی ؟ منم براش نوشتم نه جعفرزاده شیرازی ام پدری ازتون دربیارم که منو با این جعفرزاده مقایسه نکنید ؟ مگه هر پنج تا انگشت یکی میشن ؟
بر مسلمانی و انقلابی بودن اینگونه نمایندگان فاتحه می خوانیم. اینان با تغییر دهک اجتماعی شان دیگر سیر نمی شوند.
متاسفیم که این اقا نماینده ملت غیور رشت است
قاش نیوز عزیز بیایید جای حمله وعداوت با افراد که البته گاهی به مصلحت شما دوست می شوند و گاهی این چنین گاهی سوگلی هستند گاهی هم منفور .به فکر مشکلات اساسی جانبازان و خانواده شهدا باشید این تیترهای گزینشی که اصولا با سر ته زدن آن به دلخواه منتشر می کنید آبی برای ما گرم نمی شود
اقای جعفرزاده کاری کردی مردم فکر می کنند تمامی جانبازان مثل توفکر مکنندبه نظر بنده ازاین به بعدیه اسم دیگری برای جانبازان انتخاب کنند
آقای جعفر زاده عزیز سن و جسم من و شما اجازه نمیده که فریب چرب و شیرین دنیا را بخوریم. از خداوند متعال مسئلت می کنم این چند صباح باقی مانده انشاءا... همه ما عاقبت به خیر و روسفید باشیم.
آقای نماینده که خودراایثارگرمیدانی وباتوجه به اینکه هیج نیازمالی نداری اینجورجانانه ازحقوقت دفاع میکنی.چراازحق حقوق خانواده های شهدا.پدران ومادران شهیدصعب العلاج وبیماردفاع نمیکنید؟چهارماهه حق پرستاری والدین شهداءوووووقطع شده ودریغ ازیک کلمه حرف درمجلس!کجاهستندکسانیکه هرچی دارندازبرکت همین جامعه هدف وخون شهداءدارند.کجایید؟؟؟
لطفا ایشان را به اصول گراها نبندید!!!! جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود. اگرچه ایشان همان اول مواضعش در استان برای همه روشن بوده است تا الان که با شما بود!!! انصاف نیست تا کسی سوتی داد بفرمایید پرتش کنید به جناح مقابل!!!
ولی واقعیت این است که آقایان اصلاح طلب با افکار لیبرالیستی و با اقتصاد غربی و جهانی کردن اقتصاد و شکست در برجام با افتضاحی که بار آوردند کم کم دارند می فهمند که دیگر حتی با در آمد چهار و پنج میلیونی هم نمی شود زندگی کرد. آش چقدر داغ است دهان آشپز را سوزانده!!!1

مردم دارن با حقوق 600 هزار تومن زندگی میکنن تو 8 ملیون میگرفتی الان دارن 6 ملیون میگیری اعتراض داری
سلام.باشنیدن عرائض این نماینده که تاکنون اندکی به وی وچندتن دیگرگوشه نظری داشتم وافکار ورفتارش راهنوزمحترم برمیشماردم.بااین اظهارات متوجه شدم زمانیکه منافع شخصی پیش اید ارزشها زیرپا وبه هیچ قشری نمیاندیشند.مگراینان که مدعی راه مدرس هستندوتمثالی ازاودرمجلس زینت بخش دیوارهای ان است و عنوان نمایندگی مردم رادارند او درپاسخ به سئوال نماینده ای که طرح اضافه شدن حقوق نمایندگان راداشت نگفت اگرراضی به این حقوق نیستیداستعفا دهید.زیراشمابااین حقوق استخدام شدید؟ باچه رویی دم از اضافه شدن حقوق میزنندوخودرادنباله روراه مدرس میدانند؟ درثانی چنان ازحقوق گذشته صحبت بمیان میاوردکه ان کس ازحقوق این قشرمطلع نبود فرض داردکه بامشقت گذران زندگی مینمودند؟ ایااینان خودرانماینده مردمی میدانندکه بسیاری از وکلایشان شب رابا شکم گرسنه برروی متکا می گذارند.یاسقفی که بالای سرشان است مطمئن ازبودنش درروزبعدندارند.واقعا جای خجالت داردان هم اززبان نماینده ای که بانام بزرگ جانباز مزین شده؟
با سلام
متاسفانه همین سایت شما یکی از دلایل پیروزی ایشان در انتخابات شد در صورتی دیگران را رد نمودید و تبلیغ ننمودید
با سلام بعد از گذشت زمانی زیاد وجوسازی ها واتهام ها وبگیر بندهای فراوان مقام معظم رهبری بصورت اشاره ای تذکرات قابل توجه ای را ایراد فرمودند ومرز انقلابی گری وانقلاب ستیزی را گوش زد نمودند وفرمودند که کسانی یک دهه امکانات کشور دستشان بوده حق ندارند نقش معترض به مشکلات کشور را بازی کنند که هیچ باید به مردم جواب کارهای انجام داده اند را هم بدهند فکر میکنم بعد از سخنان معظم له تکلیف ما مشخص شد ونباید به دام حرفهای قشنگ وخارج از دستورات ولی فقیه دل خوش کنیم وانها را ناجی کشور بدانیم مرز حق وباطل ودرستی وناصوابی سخنان معترضین به قوای کشور صرفا پیام رهبری است که همه الزاما باید تمکین کنند در نتیجه جناب رئیس جمهوری دولت هشتم ونهم که خود را دلسوز کشور مردم ومطیع فرامین ولی فقیه میدانند باید هوشیار واین بار مثل گذشته عمل نکنند که برخلاف فرمایشات رهبری پیش بروند قطعا منفور مردم وترد شده از قطار انقلاب میشوند هرچند هرکسی میتواند اعتراض کند وحرفش را بزند اما فراموش نکنیم سخن اخر وتشخیص مصلحت کشور خط رهبری واطاعت از فرامین معظمله است .از این به بعد ملت ما باید هوشیار شود وبدانند بهتر از رهبری واگاه تر از ایشان نسبت به مسائل کشور نیستند واین برای ما ایرانیان محرز شده رهبری با کسی تعارف ندارد روزی بهترین دوستش را که سالها با هم مبارزه برعلیه نظام طاغوت فعالیت داشتند در نماز جمعه تفکراتش را در ان برهه زمانی با نظر مبارکشان نزدیک ندانستند واما ان سخن رهبری که فرمودند نظرم با اقای رئیس جمهور نزدیک است صرفا برای ان زمان وامر انتخابات بود که نباید مورد سوئ تفاهم عده ای قرار گیرد طبق فرمایش امام راحل ملاک حال افراد است پس مواظب باشیم اینها را باهم قاطی نکنیم به نظر حقیر سخنان رهبری بسیار روشن وبی پرده بود تذکرش بجا وحال اگر رعایت نکنند وهمچنان ادامه دهند مطمئن باشند مردم همراهی نخواهند کرد وبه سرنوشت پیاده شدگان قبلی از قطار انقلاب خواهند پیوست
باچه حقی بابت خوابیدن هشت میلیون میگرفتی؟
سلام لطفا زحماتی که این بنده خدا برای ایثارگران کشیده را ببینید و قدرنشناس نباشید و خدارو هم در نظرات خود در نظر بگیرید . ایشون تتمه نیروهایی هستن گه از غافله شهدا جامانده ...!
جناب جعفر زاده ایمن ابادی خیلی ممنون از تمام زحماتی که برای جانبازان در مجلس شورای اسلامی کشیده ای
خدایی اگر شما بعنوان نماینده مردم بزرگ رشت به مجلس نمی رفتی در شهر رشت دیگر کسی قادر نبود جایگزین شخص با کفایت شما شود
بزرگوار حقوق بگیرکمتر از هشت میلیون هم در کشور ثروتمند ایران وجود دارد هشت صد هزارتومان
ایا نمایندگان محترم اصلاح طلب مجلس واقعا وخامت قطره چکانی معیشیت قشر جانباز و ایثارگر را نمیدانند یا خواب هستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi