شناسه خبر : 57200
یکشنبه 03 دي 1396 , 15:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهارات محسن هاشمی درباره 9دی

محسن هاشمی رفسنجانی: حماسه ۹ دی «نه» به فتنه ۸۸ بود.

خبرگزاری فارس: حماسه ۹ دی «نه» به فتنه ۸۸ بود

محسن هاشمی درباره حضور مردم در حماسه 9 دی،‌ گفت: هوشیاری و موقع‌سنجی مردم باعث شد که اختلافات و فتنه صدمه‌ای به انقلاب نزند.

به گزارش  خبرگزاری فارس،‌ محسن هاشمی درباره 9 دی و حماسه حضور مردم اظهار داشت: تظاهرات 9 دی با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست آیت‌الله جنتی و در واکنش به اعتراضات ناشی از انتخابات 88 انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در عاشورا و تاسوعا به مقام امام حسین (ع) توهین‌هایی شده بود، وقتی که تظاهرات 9 دی شکل گرفت نه به ادامه اختلافات بود و دوستداران انقلاب به میدان آمدند و پایان تظاهرات بود.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز تعریفی داشتند از موضوع فتنه که خیلی مهم است ایشان فرمودند عده‌ای می‌آیند با لباس دوست کارهایی انجام می‌دهند ولی در باطن دشمن هستند و بعضی‌ها هم دشمن هستند و با لباس دوست اقداماتی را انجام می‌دهند بنابراین ما باید کاملاً‌ مراقب باشیم و با بصیرتی که داریم بتوانیم آن غباری که روی این موضوعات می‌افتد کنار بزنیم و دشمن را از دوست جدا کنیم.

وی بیان داشت: بعضی از کشورهای فتنه‌گر نیز روی این موضوع سوار شدند و عملاً اختلافات را به سمتی می‌بردند که انقلاب زیر سؤال برود و مشکلاتی پیش بیاید.

هاشمی گفت: می‌توانیم نسبت به فتنه‌ای که ایجاد شده بود با بصیرت کامل نظر بدهیم و هوشیاری مردم باعث شد این اختلافات صدمه‌ای به انقلاب نزند.

اینستاگرام
ایشان دربرنامه زنده جهان ارا که از شبکه افق پخش می شد در مورد فتنه 88 چنان موضع صریح وروشنی گرفت که بنده واقعاً خوشحال شدم که این موضع محکم از خاندان هاشمی خیلی بعید به نظر می اومد و این جای خوشحالی فراوانی داشت که ایشان ضمن محکوم کردن عوامل اصلی فتنه به تعریف و تمجید از مردم و صلابت و موضع آگاهانه رهبری پرداخت./. ولی در کمال تعجب روز بعد در یه مصاحبه با یکی از روزنامه های همفکرشون گفتند که منظورایشون از عامل اصلی احمدی نژاد بوده است!!!! خب مردم چطور به این گونه مسئولان باید اعتماد کنند!! چرا درهمون برنامه نظر واقعیشون نگفتن؟ الله اعلم./.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi