شناسه خبر : 57214
یکشنبه 10 دي 1396 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زلزله های 8 ریشتری یک جانباز!

ناصر- خدایا شکر به بزرگی ات. با زلزله  ۵ ریشتری کرج عده ای از مسئولین فهمیدن جان چقدر عزیز است. بدون سند خانه هایشان، بدون سند خودرو هایشان، بدون سند کارخانه ها و بدون سند از.‌‌‌‌‌..و ....  بیرون زدن و تا ۸ صبح جرات آمدن خانه را نداشتن.

 وقتی داروهای جانبازموج گرفته وشیمیایی جنگ تحمیلی دیر میشود یا توان خرید دارو ندارد از زور درد باعث لرزه های ۸ ریشتری منزل اجاره ای اش میشود. تمام شیشه ها زمین میریزن. سر وکله خودش، همسرش و اهل خانواده سالی ده ها بار خونی و بیهوش می شوند. حتی همسایه اش هم از درد و حال جانباز موجی زیر۲۵  خبرندارد!

شما مسئولین وجدانا" یک ثانیه خودتان را جای این عزیزان قرار بدید. ۲۸ساله وضع وحال ماموج گرفته ها اینه. بیاید به این زجرها مرهم بگذارید. شاید خدا عاقبت بخیرمان کند.

ناصر جانباز موجی

و من الله التوفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام برادر ناصر عزیز ، ما با هم همدرد هستیم یعنی زلزله 8 ریشدری هزاران مرتبه خانه و جان عیال و فرزند را بشدت تکان داده اما مجبورند تحمل کنند.
البته زلزله هشت ریشدری دادگستری در نظام اسلامی است که زیر مجموعه دولت قرار دارد لذا مسولان مصونیت قضایی دارند و بجز آن چند نفر که گرفتار بازی سیاسب شدند تا حالا هیچ مسولی محاکمه و مجازات نشده بلکه مفسدان در پناه دادگستری ذخیره نظام هستند.
وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش و آموزش عالی نمیدانند بچه های ایران از اول ابتدایی تا دانشگاه روی میز و صندلی نشستند که باعث انواع بیماریهای مفصلی و کمر و گردن و شانه هستند. کافیست میز و صندلی مدارس و دانشگاهها را با میز و صندلی مسولان مقایسه کنیم تا بدانیم مردم کجای نظام هستند. اگر بعد از فلاکتهای گوناگون مردم جایی بود از جانبازان موجی بگویید که در دادگاه کافیست بدانند موجی هستی آنوقت تمام حق و حقوق اثبات شده را براحتی پامال میکنند. اینها را دیدیم که میگیم ....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi