شناسه خبر : 57235
سه شنبه 05 دي 1396 , 16:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

53 کشور برعلیه نظام اسلامی!

ظرفیت فرهنگ ایثار و شهادت آنقدر وسیع است که هرگونه فساد، رانت و آلودگی در نظام اسلامی را در خود هضم و مضمحل می کند.

ناشناس - هرچه فاصله طبقاتی با افزایش فساد اداری همراه شود باعث دوری از حقیقت اسلام یعنی فرهنگ ایثار و شهادت یا شهادت طلبی و آرمان خواهی خواهد شد.
 با توجه به اهمیت موضوع تاکید مستمر در خصوص نشر فرهنگ ایثار و شهادت، کلید پیروزی انقلاب اسلامی و موجب حیرت ابرقدرت ها شده است.

  علیرغم اتحاد 53 کشور برعلیه نظام اسلامی و تلاش تمام مجامع نظامی، اقتصادی، رسانه ای، استفاده از سلاح های شیمیایی،  پشتیبانی حقوقی، مالی و تسهیلاتی دشمنان ایران، فرهنگ ایثار و شهادت مانند حصاری امن تمامیت کشور اسلامی را حفظ کرده است.

 ظرفیت فرهنگ ایثار و شهادت آنقدر وسیع است که هرگونه فساد، رانت و آلودگی در نظام اسلامی را در خود هضم و مضمحل می کند.

  با این وجود شاهد این موضوع هستیم که با وجود رشد بی سابقه فساد اداری و نفوذ برخی مفسدان، نظام اسلامی همچنان پاک و مطهر بر صراط استقامت و تعالی پیش می رود، امیدواریم روزی فرا برسد که استعدادهای فرهنگ ایثار و شهادت بتواند برای همیشه فساد و ریاکاری را ریشه کن کنند.



  بالاخره یک جایی ترمز فساد عمل خواهد کرد و همچون، دریا فساد و زباله اش را به بیرون می اندازد آنوقت نظام اسلامی نیز مفسدان اقتصادی و افراد آلوده را از خود دور خواهد کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi