شناسه خبر : 57286
شنبه 09 دي 1396 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دام حرف های قشنگ

معلم جانباز- ( درباره فتنه ) بعد از گذشت زمانی زیاد و جوسازی ها و اتهام ها و بگیر و ببندهای فراوان، مقام معظم رهبری به صورت اشاره ای تذکرات قابل توجهی را ایراد فرمودند و مرز انقلابی گری و انقلاب ستیزی را گوشزد نمودند و فرمودند که کسانی یک دهه امکانات کشور دستشان بوده. حق ندارند نقش معترض به مشکلات کشور را بازی کنند که هیچ، باید به مردم جواب کارهایی که انجام داده اند را هم بدهند.

   فکر می کنم بعد از سخنان معظم له تکلیف ما مشخص شد و نباید به دام حرف های قشنگ و خارج از دستورات ولی فقیه دل خوش کنیم و آنها را ناجی کشور بدانیم. مرز حق و باطل و درستی و ناصوابی سخنان معترضین به قوای کشور صرفا" پیام رهبری است که همه الزاما" باید تمکین کنند.

   در نتیجه جناب رئیس جمهوری دولت هشتم و نهم که خود را دلسوز کشور مردم و مطیع فرامین ولی فقیه میدانند، باید هوشیار و این بار مثل گذشته عمل نکنند که برخلاف فرمایشات رهبری پیش بروند، قطعا" منفور مردم و ترد شده از قطار انقلاب می شوند. هرچند هرکسی میتواند اعتراض کند و حرفش را بزند اما فراموش نکنیم سخن آخر و تشخیص مصلحت کشور خط رهبری و اطاعت از فرامین معظم له است.

   از این به بعد ملت ما باید هوشیار شود و بدانند بهتر از رهبری و آگاه تر از ایشان نسبت به مسائل کشور نیستند و این برای ما ایرانیان محرز شده، رهبری با کسی تعارف ندارد. روزی بهترین دوستش را که سال ها با هم مبارزه برعلیه نظام طاغوت فعالیت داشتند در نماز جمعه تفکراتش را در آن برهه زمانی با نظر مبارکشان نزدیک ندانستند و اما آن سخن رهبری که فرمودند نظرم با آقای رئیس جمهور نزدیک است صرفا برای آن زمان و امر انتخابات بود که نباید مورد سوء تفاهم عده ای قرار گیرد.

  طبق فرمایش امام راحل ملاک حال افراد است. پس مواظب باشیم اینها را باهم قاطی نکنیم. به نظر حقیر، سخنان رهبری بسیار روشن و بی پرده بود. تذکرش به جا و حال اگر رعایت نکنند و همچنان ادامه دهند، مطمئن باشند مردم همراهی نخواهند کرد و به سرنوشت پیاده شدگان قبلی از قطار انقلاب خواهند پیوست.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi