شناسه خبر : 57294
یکشنبه 10 دي 1396 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حماسه 9 دی تولد دوباره انقلاب اسلامی بود

یک جانباز دوران دفاع‌ مقدس با بیان اینکه 9 دی در شرایط و زمان خود یک انقلاب جدید بود، گفت: کسی که فتنه‌گری می‌کند و باعث به هم ریختن اوضاع مملکت می‌شود و خون‌های بسیاری را در این مسیر می‌ریزد، فرقی با داعش و گروه‌های تکفیری ندارد.

خبرگزاری فارس: سردار سلگی: حماسه 9 دی تولد دوباره انقلاب اسلامی بود

سردار میرزا محمد سلگی با بیان اینکه 9 دی به گفته مقام معظم رهبری یکی از روزهای خداست، اظهار کرد: حماسه 9 دی نشان‌دهنده حضور گسترده و چشمگیر مردم در مقابل توطئه و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از روزهای تعیین‌‌کننده و بصیرت‌افزا بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب اسلامی بود، افزود: مردم ایران در همه دوران‌ها در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن از خود ایستادگی به خرج داده و به موقع توطئه‌ها را خنثی کردند.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه ایستادگی مردم در همه دوران‌ها سبب شد تا دشمن دست به طراحی توطئه جدید به نام فتنه‌انگیزی در کشور بزند، مطرح کرد: مردم با حضور به موقع، بابصیرت، بینش و تبعیت از مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی در شرایط و زمان خود یک انقلاب جدید بود که توانست همه توطئه‌های دشمن را از نظر سیاسی، امنیتی و فرهنگی در هم شکند، یادآور شد: ایران به دشمن نشان داد که دوباره آزمودن خطاست.

سلگی به وجه اشتراک فتنه‌گران و منافقین با گروه‌های تکفیری اشاره کرد و گفت: همه اینها در رسیدن به اهداف با یکدیگر یکی هستند و تفاوتی ندارند.

وی با بیان اینکه کسی که فتنه‌گری می‌کند و باعث به هم ریختن اوضاع مملکت می‌شود و خون‌های بسیاری را در این مسیر می‌ریزد، فرقی با داعش و گروه‌های تکفیری ندارد، خاطرنشان کرد: بنده فتنه‌گران را کمتر از داعش نمی‌دانم.

این جانباز دوران دفاع مقدس در پایان با بیان اینکه امروز مردم ما به درک بالایی از آگاهی و بصیرت دست یافته‌اند، تأکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 9 دی به دشمنان و استکبار این نکته را گوشزد می‌کند که ما همچنان دوستدار نظام و انقلاب هستیم و مردم در همه دوران‌ها دفاع از ولایت و نظام را به دشمنان نشان داده و خواهند داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi