شناسه خبر : 57305
یکشنبه 10 دي 1396 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از مراسم روز نه دی در اهواز

امسال مراسم نه دی، در حالی برگزار شد که جامعه از چند روز پیش به خاطر بعضی از حوادث ملتهب بود.

فاش نیوز -  9دی، رفته رفته می رود که به معنای واقعی روز عهد و پیمان با مقام عظمای ولایت گردد. روزی، که به معنای واقعی حب و عشق ما را به مولا علی(ع) و فرزند شهیدش امام حسین(ع) را متجلی می کند و ما را سرشار از غرور می کند که هستیم تا از امام زمان خود دفاع و حمایت کنیم. روزی، که نام ما را در دفتر کاروان عاشوراییان می نویسند و ما عهد می کنیم، نه مثل مردمان کوفه بلکه مانند هفتاد و دو تن از یاران صدیق امام حسین(ع) تا پای جان گوش به فرمان نایب بر حق امام زمان (عج)، امام خامنه ای بمانیم.

امسال مراسم نه دی، در حالی برگزار شد که جامعه از چند روز پیش به خاطر بعضی از حوادث ملتهب بود. رهبر عظیم الشان انقلاب نیز در سخنان اخیرشان از نگرانی ها و ناراحتی های مردم حمایت کردند و از مسئولین خواستند به آنها رسیدگی کنند. اما در این بین کسانی هستند که کارشان موج سواری و سوء استفاده از فرصت بدست آمده است.

لذا مردم فهیم و با بصیرت اهواز با حضوری پرشور و حماسی صبح روز نهم دی با اجتماع در حرم علی بن مهزیار اهوازی،  ضمن تجدید پیمان با مقام ولایت، نفرت خود را از هرگونه تنش داخلی اعلام کردند. بعد از آنجا به طرف حسینیه ثارالله اهواز راه افتادند، تا ابهت عزم و اراده خود را به چشم دشمنان کور و خواص بی بصیرت به نمایش دربیاورند.

لازم به ذکر است که مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه اهواز، حتی در سال 88، دو روز زودتر از سایر شهرهای کشور حمایت خود را از رهبری و انزجار خود را از فتنه گران باغی نشان داده بودند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi