شناسه خبر : 57342
سه شنبه 12 دي 1396 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان:

در خصوص این قضایا، در وقتش با مردم سخن خواهم گفت

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.

فاش نیوز_ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار هفتگی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان، عزت و امنیت و پیشرفت ملت ایران را مدیون فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدا دانستند و با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به این واقعیت که دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه برای ورود و ضربه‌زدن به ملت ایران بوده است، افزودند: در قضایای چند روز اخیر، دشمنان ایران با ابزارهای گوناگونِ در اختیارشان از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم‌پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند.

ایشان گفتند: من در خصوص این قضایا حرف‌هایی دارم و در وقت آن با مردم عزیزمان سخن خواهم گفت.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مهم روحیه شجاعت و فداکاری در جلوگیری از اِعمال دشمنیِ دشمنان، شهیدان را نمونه کامل این روحیه و مجاهدت خواندند و افزودند: ملت ایران تا ابد مدیون شهیدان عزیزی است که دل از خانه و خانواده خود کندند و در مقابل دشمن خبیثی سینه سپر کردند که مورد حمایت غرب و شرق و ارتجاع منطقه بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای وضع تأسف‌بار برخی کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال افریقا را یادآور شدند و گفتند: اگر در جنگ تحمیلی پای دشمن بعثی به کشور باز می‌شد، به هیچ چیز رحم نمی‌کردند و وضعی به مراتب بدتر از وضعیت امروز لیبی و سوریه، برای ایران بوجود می‌آمد.

ایشان با تجلیل از خانواده‌های شهدا، افزودند: ارزش کار پدران و مادران شهدا و شجاعت و فداکاری آنان کمتر از جوانان شهیدشان نیست و حق بزرگی بر کشور دارند.

 
 
 
.
 
.
اینستاگرام
سلام و عرض ادب و احترام مردم شهید پرور بخوبی میدانند جسارت دشمنان از وقتی اوج گرفت که برجام نافرجام و دست دادن با شیطان بزرگ باعث رنجش شدید آحاد ملت شد و متعاقب آنها نفوذ فتنه گران در حاکمیت و ادعای ولایتمداری دروغین آنها مزید برعلتی بود تا مفسدان ذخیره نظام شوند و مردم شهید شهید پرور مایوس نا امید گردند. ایکاش زودتر حقایق تلخ برای امت زجر کشیده و بیان شود تا مردن دچار تردید و دو دلی نشوند که اینها خواسته دشمنان و شیاطین نفوذی و ریا کار است.
همانگدنه که رهبر عزیزمان فرمودند عده ای تحمل سختی ها را ندارند اما برادران خواهرانی دارند که تا پای جان و تا آخرین قطره خون پای دین و میهن ایستارند.
((خجسته باد نام خداوند)) در این روز ها که غبار اندوه و دل مشغولی بر چهره میهن عزیزتر از جانم نشسته است ، یاد این داستان دلنشین افتادم و با دقت تمام در ذهنم مرور کردم ، و به باور من بی شباهت به مسائل و رفتارهای چند روز اخیر شهرهای مختلف کشورمان نباشد فلذا خواندنش را توصیه میکنم زیرا خال از لطف نیست ...!! فردریک کبیر که از سال 1740 تا 1786 بر کشور آلمان حکومت می کرد معتقد به آزادی اندیشه بود و رشد فکری مردم را در گرو آن می دانست ، او یک روز سوار بر اسب با همراهانش از یکی از خیابان های برلین می گذشت، که دید گروهی از مخالفان اعلامیه بسیارتند و تیزی علیه او بر دیوار چسبانده بودند فردریک اسبش را متوقف کرد وآن اعلامیه را به دقت خواند و گفت: "عجب آدمهای بی انصافی بودن ، چقدر اعلامیه را بالا چسبانده اند ما که سوار بر اسب هستیم آن را به راحتی خواندیم ولی افراد پیاده برای خواندنش قطعا به زحمت می افتند. آن را بکنید و پایین تر بچسبانید تا همه مردم بتوانند براحتی آن را بخوانند ... یکی از همراهان وی با حیرت و تعجب گفت: "قربان اما این اعلامیه بر ضد شما و اساس امپراتوری است" چگونه میفرمائید آن را در معرض دید عمومی قرار دهیم ..؟! فردریک کبیر با خنده ای از سر اعتماد به نفس پاسخ داد: "اگر حکومت ما در طول بیش از چهار دهه ، واقعا به مردم ظلم کرده و آنقدر بی ثبات باشدکه با یک اعلامیه چند خطی ساقط شود ، همان بهتر که این اتفاق زودتر بیفتد و حکومت بهتری جای آن را بگیرد، اما اگر به مردمان ایمان داشته باشیم و حکومت ما بر اساس قانون ، عدالت اجتماعی ، آزادی بیان و شرافت انسانی بنا شده باشد ، بی شگ بدانیدآنقدر ثبات و استحکام دارد که با یک اعلامیه از پا نیفتد." علیهذا سیاستمداران و دست اندرکاران و عقلای کشورمان به تاسی از این داستان دلنشین ، بنظرم باید مردم خود را دست کم نگیرند و بجای قطع تلگرام و محدود کردن مردم ، اتفاقا اخبار لحظه به لحظه را بدون کم وکاست اعلام نمایند تا مردم قضاوت درستی داشته باشند و نیاز به تحلیگران خارج نشین نباشد و انوقت خواهید دید که عکس العمل ملت تماشائیست ... همانگونه که در طول این سی و چند سال هرجا که لازم بوده است مانند جنگ تحمیلی از جان و مال شان دریغ نکرده اند و قطعا باز هم نخواهند کرد
ما کشورمان که با خون شهیدانمان عجین شده ورشد نمو نموده حراست وپاسداری خواهیم کردوهمیشه حمایتمان ازفقیه مجتهد آقامون امام خامنه ای اعلام خواهیم کرد.ای کاش هزار جان داشتیم که با یک اشاره آقا فدا می کردیم.ونصحیتی به آشوب گران .گول وفریب دشمنان از جمله آمریکا واسرائیل وانگلیس خبیث ونخورید.که به جز ویرانی وذلت آش دهن سوز ی برای شما نخواهد شد.شکر گزار رهبرمان باشیم.که با روشنگری وبینش صحییشان کشور وخودمان را از خطرات وحواث دشمنان بیمه نمودند .زند باد خامنه ای امام .جانشین امام زمان ( ع) التماس دعا.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi