شناسه خبر : 57404
شنبه 16 دي 1396 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عوض مردم، به دولت چشمک زدید!

سورنا- نامه رعیت به رییس مجلس

  این روزها هر شبکه ای نگاه می کنی یا روزنامه ای رو میخونی یه نماینده مجلسی از به فکر مردم بودن و دفاع از آنها در برابر تندرویهای دولتی ها حرف می زنه، فکر نمی کنین خیلی دیر شده و این حرفها نوش دارو بعد مرگ سهراب باشه؟ شما هم تو این فجایع و اغتشاشات سهیم هستید و سهم تون کمتر از دولت نیست بلکه زیاد هم هست.
الان به فکر مردم افتادین؟ یعنی مردم ساخت و پاخت هاتونو با دولت رو فراموش کردن؟ نوشابه باز کردن هاتون,بادمجون دور قاب چیدن هاتون, فراموش شده؟ وقتی با دولت سر تصویب برجام اونم در عرض بیست دقیقه به تفاهم رسیدین ,مردم یادتون بود؟

اصلا منافع کشور رو در نظر گرفتین؟ شروط نه گانه رهبری که در میان عقلا و متفکرین و اونایی که اهل منطقند بهترین وجه الضمان اجرای برجام بود در تصویب برجام لحاظ کردین؟ اگر قدم به قدم در اجرا ی برجام جلو می رفتیم و تعهدای اونا در برابر تعهدهای ما اجرا می شد، الان فکر می کنید مشکلی به نام مشکل بانکی و تبادل پول نفت داشتیم که دولت مجبور بشه برای تامین هزینه هاش فشار به ملت بیاره؟
اگر به جای چشمک زدن به دولت به ملت چشمک می زدین الان وضع اینجور بود؟ اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی رهبری رو به صورت قانون در می آوردین و دولت رو ملزم به اجرای اون می کردین و در صورت تخطی، رییس جمهور رو استیضاح می کردین، الان وضع مردم این بود؟

اگر وزیران ناکارآمد رو بدون در نظر گرفتن امیال حزبی و نفسی تون استیضاح و از ادامه فعالیت جلوگیری میکردین وضع این می شد؟ یادتون رفته روزای خوش با دولت رو ؟ یادتون رفته استخدام های بعد دفاع تون از وزرای بی لیاقت و خاین رو که چقدر گوی سبقت می گرفتین از هم؟ زیرمیزی های در مقابل دفاع از وزیر نفت رو یادتون رفته؟ شما نماینده ملت بودین یا دولت؟
آقای لاریجانی شما دوست ملتین یا دولت؟ شما چقدر به رهبری وفادارید؟ چقدر مرید ایشان هستید؟ رو راست باشید، مطمینن باشید هرچقدر در مورد رهبری حرف های قشنگ بزنید عمل تون یه چیز دیگه نشون می ده.

سهم شما از این اغتشاشات و ضربه به نظام خیلی بیشتر از دولتی ها است که شما ناظر به انجام وظایفش هستین. این به این معنیه که شما دزد را می بینین ولی کاری نمی کنین. این نشان از همکاری دزد با داروغه نیست؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
رولت داره کاری میکنه که مردم کم کم از انقلاب مایوس بشن تا نظام لیبرال روحاکمکنه
سلام و احترام به ایثارگران که بهترین امت اسلام هستند میدانیم هر سال هزاران میلیارد بودحه در اختیار مسولان قرار گرفته اما تا امروز هیچگونه محاسبه در بهره وری آن بودجه ها نشده که البته کوتاهی نمایندگان مجلس است و هیچگونه عذری پذیرفته نیست فرص کنیم امام عصر(عج)ظهور کرده و باید تمام مسولان پاسخگوی بودجه های نجومی باشند که کمترین بهره وری را برای مردم داشته است.
اگر به بقالی مراجعه شود در مقابل پرداخت پول باید کالایی دریافت شود اما مسولان در نقابل بودجه دریافتی فقط وعده های دروغ و سیب گلابی دادند. چرا حساب در کار نیست و فقط به گزارشات دروغ و آمار سازی اکتفا میشود؟ اگر سپاه پاسداران همین مجاهدات را نداشت امروز در بدترین شرایط و مشکلات فراوان گرفتار بودیم لذا بجای نمایش رسیدگی به تصویب بودجه سعی کنند بازخواست از نحوه هزینه بودجه و میزان بهره وری را اولویت مجلس قرار دهند تا مردم بدانند بودجه کشور در چه محلی و برای چه کسانی هزینه میشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi