شناسه خبر : 57409
شنبه 16 دي 1396 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام تاسف برانگیز خبرنگار صدای آمریکا+تصاویر

در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با اشرار، خبرنگار صدای آمریکا، به جای محکوم کردن تروریست ها، این واقعه را به اغتشاشات اخیر ربط داد!
اقدام تاسف برانگیز خبرنگار صدای آمریکا + تصاویر
به گزارش جهان نیوز؛ روابط عمومی وزارت اطلاعات در خصوص شهادت سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات در خصوص شهادت سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج)
در این اطلاعیه پس از ذکر آیه شریف «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» آمده است: به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته سازی و قتل مردم بی‌گناه برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین دستگیری با سپر قرار دادن یک خانم روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
در جریان این درگیری یک تن از تروریست‌ها دستگیر و چند تن از آن‌ها نیز زخمی شدند. همچنین تعدادی ادوات شامل پنج قبضه سلاح کلاشینکف و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی رهنمود لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط گردید.»
 
بر پایه گزارش جام، در همین حال "علی جوانمردی" خبرنگار شبکه صدای آمریکا، به جای محکوم کردن این حرکت تروریستی و قدردانی از عزیزانی که جانشان را برای دفاع از کشور تقدیم کرده اند، در اقدامی غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای، با سوءاستفاده از این واقعه و در راستای حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران، در توئیتر خود مدعی شد: «نیروهای مردمی در پیرانشهر در آذرباجان غربی در حمایت از تظاهرات سراسری نیروهای انتظامی را هدف قرار دادند. سه تن از پرسنل نیروی انتظامی کشته شدند.»
 
عکس/ پست جوانمردی
 
جوانمردی پس از اعتراضات گسترده کاربران، نوشت که شهداء از نیروهای سپاه پاسداران بوده اند و نه نیروی انتظامی که البته باز هم کتمان حقیقت است.
 
عکس/ اعتراض یکی از کاربران
 
جوانمردی ساعاتی پیش‌تر نیز تصویری مربوط به یک رزمایش امنیتی در مشهد را به‌عنوان تصویری از سرکوب آنچه تظاهرات سراسری خوانده، منتشر کرده بود.
 

عکس/ پست جوانمردی

عکس/ رزمایش مشهد
 

عکس/ اعتراض یکی از کاربران
 
 
جوانمردی مدت هاست که در کردستان عراق مستقر شده و به شدت از تجزیه طلبان حمایت می‌کند. منبع اصلی اخبار او گروهک تروریستی پژاک است و به همین خاطر به «خبرنگار پژاک» مشهور شده است.
 
جالب است که همزمان با اغتشاشات، جوانمردی به یکی از منابع خبری کانال ضدانقلابی آمدنیوز هم تبدیل شده بود!
 
البته رسانه متبوع او صدای آمریکا نیز روابط نزدیکی با تروریست ها دارد و مصاحبه با عبدالمالک ریگی به عنوان منجی ملت ایران، یکی از افتخارات این شبکه است!

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi