شناسه خبر : 57415
شنبه 16 دي 1396 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استفاده از تسهیلات شهریه منع قانونی ندارد

س - با سلام و احترام، جانبازان 35 درصد از یک ساعت کسر ی کار در طول روز بر خوردار می باشند اگر این جانباز رئیس اداره در شهرستان باشد، آیا مدیر کل می تواند با درخواست کسر ساعت کاری مخالفت کند و در صورت مخالفت چه باید کرد.
ج- سلام به هر حال مسئولیت مدیریت یک سازمان با کارمند عادی متفاوت است، سعی کنید به تفاهم برسید ولی اگر به هر دلیل نتوانید استفاده کنید حق شما ضایع نمی شود به یکی از طرق سه گانه که در آیین نامه آن آمده است در پایان خدمت با شما رفتار خواهد شد.

*****

س- سلام خدا قوت ممنون که این کانال را برای ما ایثار گران راه اندازی کردید من جانباز شیمیایی 10 درصد بنیاد شهید هستم و یک سال خدمت سربازی من در جبهه بود  و الان هیچ حقوقی به من داده نمی شود آیا حق معیشت به من تعلق می گیرد؟
ج- سلام اگر فاقد شغل و درآمد باشید بنیاد شهید موظف است برابر حداقل حقوق کارکنان دولت به شما کمک معیشت پرداخت کند .

*****

س - سلام من فرزند جانباز ۶۰ درصد و فرزند آزاده ۹۰ ماه اسارت هستم با مدرک مهندسی شیمی با گرایش پالایش _ پتروشیمی _ گاز،  در آزمون بومی پذیر استخدامی پتروشیمی آبادان سهمیه جانبازی ابتدا درج نشد و بعد از مدتی گزینه اش اضافه شد،  اکنون پس از اعلام نتیجه با اینکه حداقل ۵۰ درصد نمره ام در آزمون می باشد و بنده نیز بومی آبادان هستم و ۲۵ نفر بیشتر فرزند ایثارگر نبودیم ولی در آزمون قبول نشدم حتی در چند برابر ظرفیت نوشتند شما پذیرفته نشده اید . چه راهکار و راه حلی  با این وضعیت اجحاف و حق خوری به ما پیشنهاد می کنید؟
ج- سلام مدیریت نظارت بر اعمال سهمیه های استخدامی  ایثارگران بنیاد شهید است . اگر سهمیه ایثارگران بطور کلی جذب نشده باشد از طریق اداره کل اشتغال بنیاد قابل پیگیری است لکن اگر سهمیه از بین ایثارگران جذب شده باشد اقدامی متصور نیست . البته ضریب اعمالی در آزمون برای ایثارگران متفاوت است و امکان دارد ایثارگری که نمره اش کمتر از شما باشد ولی ضریبش بیشتر است انتخاب شده باشد.

*****

س - سلام وعرض ادب جانباز ۲۵ درصد می باشم.فرزندم دانشجوی دانشگاه آزاد و از سهمیه استفاده کرده و مدرک کارشناسی  را گرفته، مجدد قصد شرکت در کنکور رشته دیگر را دارد، آیا از کمک هزینه مجدد در رشته جدید  می تواند استفاده کند رشته مورد نظر در کنکور مجدد پزشکی می باشد.
ج- سلام اگر در همان مقطع تحصیلی باشد خیر نمی تواند از تسهیلات شهریه استفاده کند ولی چون پزشکی مقطعی غیر از کارشناسی است استفاده از تسهیلات شهریه منع قانون ندارد.

*****

س - .سلام خسته نباشی، سوال داشتم  پدرم 21ماه سابقه جبهه دارد، پارسال برای کارت ایثارگری اقدام کرد بعد دوماه دریافت کرد سن پدرم 50سال است و بیمه هم ندارد شغلش آزاد است و قرار شد یا بازنشسته اش بکنن یا اعتباری دریافت کنه الان نزدیکه یک ساله هیچ خبری نشده باید به کجا اقدام کند؟؟؟
ج- سلام متولی امور رزمندگان برای برخورداری آنان از تسهیلات مصوب قانون سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است که زیر نظر وزارت دفاع است، رزمندگان باید این حق را از وزارت دفاع مطالبه کنند.

اینستاگرام
سلام. جانباز 25درصد اموزش وپروش هستم با 26سال سابقه پیش از موعد سال 93بازنشته شدم حق بازنشتگی بعد از یک سال ونیم به ما دادندوکتبا اعلام شد تارضایت ندهی واقرارنامه اجبار از ما گرفتندمبنی بر عدم شکایت, پول مارا طی پنج قسط دادند واکنون با معادل فوق لیسانس به اندازه یک دیپلم 96پول میگیرم واینکه طبق برنامه پنجم وششم وماده 4 قصد برگشت به کار دارم به بهانه نبود بودجه مخالفت میکنند لطفا من را راهنمایی فرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi