شناسه خبر : 57448
دوشنبه 18 دي 1396 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از انکار و محکومیت تا حمایت


درحالی‌که برخی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی از آشوبگران به اسم اعتراض مدنی حمایت می‌کنند، معاون اصلاح‌طلب رئیس‌جمهور گفت: جریان اصلاحات هیچ نسبتی با جریان‌سازان اعتراضی اخیر ندارد.
معصومه ابتکار به خبر آنلاین گفت: این از ابعاد مثبت جریان اعتراضی خشونت‌طلب است که به طور کامل خودش را از جریان اصلاحات جدا کرد و از اصلاح‌طلبان تبری جست. وی افزود: هیچ‌گونه ارتباط و سنخیتی بین جریان اعتراضی خشونت‌طلب با جریان اصلاح‌طلبی و جریانات همراه مردم نیست، این مسئله در شعارهایی هم که سر داده شد، کاملا مشهود و مشخص بود. جریان اعتراضی نه تنها جریان اصلاحات را رد کرد بلکه به شدت در مقام تخریب جریان اصلاحات برآمد بنابراین تمایز کاملی بین این دو وجود دارد. معاونان رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جریان اعتراضی و سرخط‌هایش نباید هیچ انتظاری از جریان اصلاحات و مردم داشته باشد، ادامه داد: راه عموم مردم از اغتشاشگران، تحریک‌کنندگان و اغواگران جدا است، عامه مردم این را می‌دانند که جریان اصلاحات همواره از نقد حمایت کرده، همواره بر طرح مشکلات و تلاش جهت رفع معضلات و کاستی‌ها و رسیدگی به مسائل جامعه مخصوصا جوانان تاکید داشته و کنار ملت ایران بوده است.
این سخنان درحالی است که برخی اعضای فراکسیون امید نظیر محمدرضا عارف و شماری دیگر از نمایندگان لیست امید در مجلس با واگذاشتن دوساله مشکلات معیشتی مردم و عمل کردن در حد وکیل‌الدوله‌های منفعل، موجب تشدید ناکارآمدی برخی دستگاه‌های اجرایی شدند اما طی روزهای اخیر، ضمن حمایت از آشوبگران بازداشتی، مدعی پیگیری آزادی آنها شده‌اند. فراکسیون امید حتی کمیته‌ای نیز برای پیگیری وضعیت افراد بازداشتی تشکیل داده و این درحالی است که همین فراکسیون کمترین اعتنایی به مشکلات مالباختگان برخی صندوق‌ها، تعطیلی کارخانه‌ها، غارت 15 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان توسط برخی مدعیان اصلاح‌طلبی و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نداشته است.
پیشینیان این نمایندگان در مجلس ششم نیز رفتار تندروانه و سیاسی و ضدمردمی مشابهی داشتند چنانکه اعتراضات اقتصادی مردم را بسیج لشکر قابلمه به دست در جناح رقیب می‌خواندند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi