شناسه خبر : 57482
سه شنبه 19 دي 1396 , 14:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیکاری یک خواهرشهید فوق لیسانس!

 من خواهر شهید هستم. از سال 1374 از مادرم مراقبت کردم و از سال 1389 بعد از جراحی پدرم از ایشون مراقبت می کنم. بگذریم از اینکه بنیاد شهید هیچ کمکی به من نکرده تا بتونم جایی سر کار برم. الان با مدرک کارشناسی ارشد بیکار هستم و دیگه امیدی به کار پیدا کردن ندارم.

 با اونکه من از سال 1389، بعد از اینکه مادرم فوت شدن و من تمام وقت از پدر نگهداری می کنم، با مشکلات حرکتی و آلزایمر سال گذشته به طور اتفاقی متوجه شدم بنیاد حق پرستاری پرداخت میکنن.

  جالب این بود که فکر میکردن من از مدت ها قبل این حقوق رو دریافت می کنم. سه بار این حق رو پرداخت کردن یعنی هر سه ماه یک بار، حالا هم که همین ناچیز رو قطع کردن. واقعا" برامون مشکله که هزینه های درمانی که بیمه قبول نمیکنه رو پرداخت کنیم.

می خواستم بدونم کی پرداخت میشه و اینکه آیا بعد از فوت پدر بنیاد به خواهر شهیدی که بیکار هست. حقوقی پرداخت میکنن یا نه، واقعا" تکلیفمون چی میشه؟

ممنونم از لطفتون

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنیاد کاملآمعلومه موردنفوذقرارگرفته
هدف استحاله فرهنگ ایثاروشهادت هستش
مسئولین بی مسئولیت هم در خواب اشرافی
خواهرمحترمه شهید گرامی ...
دل به کسانیکه دل ندارند نبند . فقط خدا ... از خدا بخواه ... خالص هم بخواه .

روزی حاکم نیشابور برای گردش به بیرون از شهر رفته بود که مرد میانسالی را در حال کار بر روی زمین کشاورزی دید .

حاکم پس از دیدن آن مرد بی مقدمه به کاخ برگشت و دستور داد کشاورز را به کاخ بیاورند .
روستایی بی نوا با ترس و لرز در مقابل تخت حاکم ایستاد.
به دستور حاکم لباس گران بهایی بر او پوشاندند.
حاکم گفت یک قاطر راهوار به همراه افسار و پالان خوب به او بدهید.
حاکم که از تخت پایین آمده بود و آرام قدم میزد به مرد کشاورز گفت میتوانی بر سر کارت برگردی ، ولی همین که دهقان بینوا خواست حرکت کند حاکم کشیده ای محکم پس گردن او نواخت .
همه حیران از آن عطا و حکمت این جفا ، منتظر توضیح حاکم بودند.
حاکم از کشاورز پرسید : مرا می شناسی؟
کشاورز بیچاره گفت : شما تاج سر رعایا و حاکم شهر هستید.
حاکم گفت: آیا بیش از این مرا میشناسی؟ سکوت مرد حاکی از استیصال و درماندگی او بود.
حاکم گفت:بخاطر داری بیست سال قبل که من و تو با هم دوست بودیم در یک شب بارانی که در رحمت خدا باز بود من رو با آسمان کردم و گفتم خدایا به حق این باران و رحمتت مرا حاکم نیشابور کن و تو محکم بر گردن من زدی و گفتی که ای ساده دل! من سالهاست از اطر با پالان برای کار کشاورزیم می خواهم هنوز اجابت نشده آن وقت تو حکومت نیشابور را می خواهی؟
یک باره خاطرات گذشته در ذهن دهقان مرور شد.
حاکم گفت: این قاطر و پالانی که می خواستی ، این کشیده هم تلافی همان کشیده ای که به من زدی.
فقط می خواستم بدانی که برای خدا حکومت نیشابور یا قاطر و پالان فرق ندارد.
فقط ایمان و اعتقاد من و توست که فرق دارد.... از خدا بخواه فقط بخواه و زیاد هم بخواه خدا بی نهایت بخشنده و مهربان است و در بخشیدن بی انتهاست ولی به خواسته ات ایمان داشته باش ....
احسنت جانباز سرافراز
اخوی راست میگی ولی الان با این داستانها که مشکلی حل نمیشود.دیگه فرهنگ ایثار و احترام به ایثارگر خیلی کمرنگ شده.اگه همین شهدا و ایثارگران نبودند معلوم نبود چه بر سر ما می آمد.باید دست ایثارگران و خانواده شهدا را بوسید کاری کرد لااقل دغدغه گذران زندگی را نداشته باشند.
سلام .به رهبر عظیم وشان جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای دامت حفاظا تو وسلام برشهیدان 8سال جنگ وشهدای مدافع حرم ..بی بی زینب /روحشان شادویاد //.باگذشت29سال ازپایان جنگ هنوزاین شیرمردان زاهدان شب وشیران روز بعداز8سال جنگ نابرابر دراولین پله مشکلات بخاطرتبعیض های ناروا جامانده اند بدون اینکه توجهی به کهنه سربازان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی {ره}کرده باشندچرا؟مگرامام عزیزمان نفرمونداگرمن میان شماباشم یانباشم نگذارید پیش کسوتان جبهه وجنگ درروزمره زندگی خودبمانند؟.ومگررهبر عزیزمان امام خامنه ای بارها همین کلمه راتکرارنکردند؟پس.چرااولین خواسته این شیرمردان بخصوص جانبازان زیر25%ها والخصوص رزمندگان که حتی دفترچه درمانی هم ندارند. ان هم درکهنسالی که دیگرباخوردن این همه قرص های اعصاب وروان نمیتوانندکاربکنند.که باوجود خشک سالی همان کارهم نیست .بیاییدبعداز29سال به فراموشی سپردن این قهرمانان که شهدای زنده8سال جنگ هستند حداقل یک حقوق که بتونند پیش ازاین شرمنده زن وبچه خودنباشند چون به اندازه کافی درطول این سالها شرمنده شده اند. ومهمترازاون دفترچه درمانی که بروند دردخودشان راکه همان اعصاب وروان وشیمیایی است رادرمان کنند...چون واقعا درطول این سالها بزرگترین ظلم به این دوقشر شده است که همه مسوین عزیزومردم شهیدپرورعزیزمان هم میدانند ....پس مسولین زحمت کش ودلسوز بیایید باگذشت این همه سال بی مهری درحق این عزیزان بیاییدبرای همیشه خاتمه اش بدهید ...تااین دردمندان هم اخرعمری پیش زن وبچه سربلند باشند امین یارب العالمین رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ حتی بدون دفترچه درمانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi