شناسه خبر : 57483
سه شنبه 19 دي 1396 , 17:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده 14 ساله ای که جانباز است ولی درصد ندارد!

ع.ک - حقیر14ساله بودم، درعملیات بدر،کلاس سوم راهنمایی. برادرم درسپاه بودند و می گفتند تکلیف است، الان که من زخمی هستم تو بروی جبهه.

خلاصه حقیر رفتم و در عملیات بدر بودم. وضعیت چنان بود که حتی لشکر "محمد رسول الله" تهران در عملیات شرکت نکرد و ما مجبور شدیم تاشب عید یعنی 29/12/63 بمانیم. منطقه به شدت بمباران شیمیایی و آلوده شده بود.

آمپول و ماکس دادند ولی چون کم سن و بی تجربه بودیم آمپول ها را اصولی نزدیم؛ آمپول طوری بود که خودش تزریق می کرد.

خلاصه باهزار سختی و بدبختی برگشتم.

خانه مان هم بمباران شد و یک سال بعد برادرم شهید، پدرم موجی و هردو چشمانم را عمل کردند.

پزشکان می گفتند قوزِ قرنیه پیدا کردی، چون که حساسیت شدید به نور از هرنوع لامپ ها دارم، خیلی اذیت می شوم و درکل از زندگی، درس و همه چیز جا ماندم.

تااینکه سال 84 گفتند سپاه برای تعیین درصد نامه می دهد. چون من پول هزینه آمدن به تهران را نداشتم نشد و درصدی برای جانبازی ام ندادند. عده ای می گفتند دکترهای آنجا طوری هستند که باید یا آشنا داشته باشی و یا پولی هنگفت بدهی تا تائید نمایند! خلاصه حقیر الان کارگری فصلی انجام می دهم و واقعا چشمانم اذیت می کنند و نمی توانم کارکنم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنده این مطالب را که میخوانم خودم احساس شرم میکنم و مسایل خودم را فراموش میکنم و وقتی که میبینم بعضیها شرایط شان از من بدتر است وچگونه زندگی میکنند .شرم بر مسئولین بی لیاقت وحروم خور که مثل زالو به جان ملت افتاده اند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi