شناسه خبر : 57520
پنجشنبه 21 دي 1396 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم بازدید مدیران از مراکز درمان جانبازان

تبادار:
گروه اجتماعی: استاندار فارس با بیان اینکه آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است، بر لزوم بازدید مدیران و مسئولان از مراکز نگه‌داری و درمان جانبازان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در حاشیه بازدید از بیمارستان جنت که ویژه نگه‌داری و درمان جانبازان اعصاب و روان است، با بیان اینکه آرامش امروز جامعه مدیون ایثارگری جانبازان است، گفت: عظمتی که در نگاه و کلام تک تک جانبازان بستری در بیمارستان جنت شاهد بودیم برای مسئولان و همه آحاد مردم درس بزرگی به شمار می‌رود.
وی افزود: در برابر عظمت جانبازان بستری در این بیمارستان، نمی‌توان سخنی بر زبان آورد و باید در برابر آن‌ها سر تعظیم و خشوع فرو بیاوریم.
تبادار افزود: بازدید از این مراکز و دیدار با جانبازان، وظیفه و تکلیف مدیران بوده و تلنگری به مسئولان و همه آحاد جامعه است که فراموش نکنند چه کسانی برای سربلندی کشور و نظام جانفشانی کرده و هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده‌اند.
استاندار فارس همچنین تأکید کرد: جانبازانی که در این مرکز نگه‌داری می‌شوند، شهدای زنده هستند و باید همواره مورد تکریم و توجه قرار داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تقدیر از همه کسانی که در زمینه خدمات‌رسانی به جانبازان اعصاب و روان تلاش می‌کنند و زمینه آسایش آن‌ها را در ابعاد مختلف زندگی و درمان فراهم می‌سازند، گفت: امیدواریم بتوانیم برخی مشکلات و مسائل این جانبازان را به ویژه در زمینه نگهداری از آنان و فراهم کردن شرایط درمان و رفاه آن‌ها رفع کنیم.

 

اینستاگرام
مدیر ارشد محترم استانی حرفهای جنابعالی خوب و شنیدنی است البته اگر به گفته های خود ایمان و اعتقاد قلبی داشته باشید نه تصنعی و نمایشی .
بهتر است بدانید الان امر درمان ایثارگران از اواخر سال 95 با انتقال حسابهای بانکی از ملی به بانک ورشکسته دی که نماد آن در بورس بدلیل عدم شفافیت مالی بسته است منتقل شد بدون کسب اجازه ایثارگران هم در بانک دی حساب باز کردند .
ودر ادامه نیز از اول مهرماه نیز قرار داد تامین هزینه های درمانی را با بیمه دی بستند که حتی در بورس هم پذیرفته نشده است که این بیمه دی نیز از شرکتهای زیر مجموعه بانک دی است و بانک دی هم به عنوان بانک خصوصی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است در زمانی که بیمه ایران متولی تامین هزینه های درمانی بود از زمان تحویل اسناد نهایتا تا 10 روز این هزینه ها پرداخت می گردید ولی حالا بنده اسنادی که در تاریخ 28/9/1396 به کارگزار بیمه داده ام تا تاریخ نگارش این متن 21/10/1396 هزینه ها پرداخت نشده است که این امر ناشی از بی مسئولیتی مسئولین بنیاد با مد نظر قرار دادن و اولویت احیای بانک از ورشکستگی هزینه های درمانی ایثارگران مورد سوء استفاده بنیاد شهید و بانک دی و بیمه دی قرار گرفته است .
لذا بهتر است مسئولین بجای نمایشهای سیاسی در بازدید از مراکز درمانی و آسایشگاههای جانبازان به مسئولیتهای قانونی و نظارتی در هزینه کرد اعتبارات دولتی درمانی ایثارگران همت نموده و اجرای قوانین ایثارگران را در کلیه سلسله مراتب اداری و دستگاه های اجرایی را پیگیری نمایند .
والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi