شناسه خبر : 57524
پنجشنبه 21 دي 1396 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر به آنچه دفاع مقدس به شما داد، بی توجه باشید...!

با مطالعه و تحقیقی که بر اساس ارزش های نظام اسلامی و بستر فرهنگ ایثار و شهادت که کاملا" قابل لمس و درک است، مقایسه ای از وضعیت دستاوردهای داخلی و بین المللی دفاع مقدس در سال 68 انجام شده

محسن ناطق- با احترام به امت حزب الله و ایرانی که در تمام لحظات زندگی به فکر تعالی کشور و مسلمین هستند. راهبردها و فرمایشات صریح رهبر معظم انقلاب بسیار گویا و بیانگر بینش بین المللی و فرا تاریخی ایشان است که همواره موجب پیشرفت های چشمگیر بوده است.

  طی چهار سال گذشته آمار و اطلاعات عجیب و غریبی در بستر فرمول های غربی شنیدیم که فی الواقع با واقعیت ملموس اجتماع و سفره مردم هیچگونه همخوانی ندارند.

 لذا با مطالعه و تحقیقی که بر اساس ارزش های نظام اسلامی و بستر فرهنگ ایثار و شهادت که کاملا" قابل لمس و درک است، مقایسه ای از وضعیت دستاوردهای داخلی و بین المللی دفاع مقدس در سال 68 انجام شده که با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تذکراتی که به مسئولان دادند مزید استحضار تقدیم می گردد.

 لطفا" مطالب عنوان شده زیر که پس از امضای قطعنامه 598 در سطح جهانی مطرح بوده بوسیله شاخص ارزش های دفاع مقدس و همچنین آمارهای عجیب و غریب ارایه شده عملکرد مسئولین امروزی مقایسه فرمایید. البته عملکرد سازمان های زیر نظر رهبر معظم انقلاب به ویژه عملکرد فرا جهانی سپاه پاسداران را نیز مقایسه کنید.
 
  آیا دستاوردهای دفاع مقدس در شرایط امروزی حفظ شدند؟ آیا دستاوردهای دفاع مقدس پیشرفت داشتند؟ به کدامیک از دستاورد های دفاع مقدس بی توجهی شده و نیازمند توجه جدی مسئولان است؟

1- تجلی اعتماد به نفس و خودباوری جوانان
2- شکوفایی استعداد و خلاقیت جوانان
3- رشد و عینیت پیدا کردن باورهای دینی
4- تولد و توسعه تفکر فرهنگ بسیجی
5- رشد فضایل اخلاقی و معنویت در جامعه
6- تحول و دگرگونی در صنایع دفاعی کشور
7- حضور داوطلبانه مردم در جبهه یا حضور مردم در تظاهرات و انتخابات
8- تزکیه و پالایش نظام اداری کشور
9- تحکیم وحدت و افزایش غرور ملی
10- به دست آوردن ذخیره فرهنگی و غنی
11- تحکیم و توسعه روابط اجتماعی
12- مشخص کردن کارآیی نظام اسلامی
13- تعامل سازمان نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه
14- ایجاد واحدهای مهندسی رزمی در جهت سازندگی کشور
15- بنیاد شهید و امور ایثارگران


دستاورهای خارجی دفاع مقدس در سال 68 و مقایسه با شرایط امروز

1- اثبات کارآیی حکومت دینی در عرصه های دفاع و جنگ
2- نا کارآمدی توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی
3- مفتضح شدن سازمان های حقوق بشر
4- تفهیم واقعیت به حکام منطقه که امنیت منطقه بدون ایران امکان پذیر نیست
5- نشان دادن اراده ملی در مقابل مشکلات و معنا پیدا کردن مقاومت و ایستادگی به ملت های جهان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام . یکیشم تزکیه و خودسازی روحی ادعادارای زمان جنگ مثل زمان جنگ باید باشد . نه عین این چیزا که ما می بینیم ؟ عجبا ! ما رو از دور بیرون کنید چطور جلوی کارای خدا رو می گیرید ؟ واقعا در توانم نیست مثل قبل بنویسم دیگه !
شرم دارم از نوشتنش که بگم برای کمک گرفتن آمدیم چه به سرمان آمد از بی تقوایی بعضیها که سفت و سخت سنگ دفاع مقدس را به سینه می زنن . قوز بالاقوز شدیم !
حاجی سلام خوبی ؟ یه چیز بگم ؟ این دوستات نمی دونن دفاع مقدس کجای دله منه ؟ تو که می دونی بهشون بگو ؟ بگو اینقده الکی قال قال نکنید خودم عالم دهرم می دونم این قالها کجا باید بکار برده بشه عمریه دارم با آدمایی که از این قالهای متبرک سوء استفاده ابزاری می کنند می جنگم ... چهارده ساله که نبودید خطا کنید . خاک تو سرتان که وقتی پای هوای نفس می یاد دفاع مقدسم با اون همه شهید تکه تکه شده زیر شنی تانکها و خمپاره شصت و میدان مین و تو زندانهای مخوف بعثی ها ، پای خواسته های نفستون قربانی می کنید ! قشنگ معنای سراشیبی سقوط تداعی کردید برام !
غلط کردید که حالا با این روشهای نخ نما حالا انتظار داشته باشید من دردمند ازتون بگذرم ؟ قشنگ تو اوج مکنت و نعمت شیطان دورتون زد و حالا تو گل ماندید . خجالت نکشیدید که گفتید بگو من خواستم مزاحمت بشه ؟ بیخود کردید . توبه کردن الکی که نیست . توبه آداب داره یکی شماها اهل توبه هستید یکی گرگ ! الکی نبوده که گفتن توبه گرگ مرگه . ایشالله خدا مرگ هر کسی رو که با خطاهای جبران ناپذیرش ، باعث کمرنگ شدن روشنایی دفاع مقدس میشه مرگ می ده . این چه اصلاح کردنیه که اولش با فساد و غلیان هوای نفس شروع می شه .

حاجی این عموهه هم خیلی رو اعصابه اما باید بدونه قنبر کیه ؟ چی تربیت شد اینجا . نترس مراقبم خراب نمیکنم . قول بهت دادم . فقط بعد من به همه بگو که چطور گوی درخشان دفاع مقدس را عمری با سختی و رنج بدست گرفتم و هر روز با اشکشم پاک کردم تا از نورانیت نیفته تو محیط من بگو حتی بین بچه های جبهه و جنگم غریب بود !!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi