شناسه خبر : 57534
شنبه 23 دي 1396 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین یادواره فرماندهان گردان شهادت برگزار شد

در این مراسم از خانواده سه فرمانده دلاور گردان شهادت " احمد پاریاب، جواد صراف و علی اصغرصفرخانی " و همینطور سردار مصطفی باغبانی که در دوران شکوهمند دفاع مقدس از رزمندگان گردان شهادت بوده و اینک جانباز نخاعی 70% می باشد، با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

فاش نیوز - اولین یادواره فرماندهای شهید گردان شهادتِ لشکر 27 محمد رسول الله(ص) تهران، شب گذشته با حضور رزمندگان، فرماندهان و جانبازان در سالن اجتماعات فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در ایتدای این برنامه که با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، کلیپ زیبایی از سه نفر از فرماندهای شهید گردان شهادت، شهیدان احمد پاریاب، جواد صراف و علی اصغر صفرخانی پخش شد و در ادامه چند تن از دوستان و همرزمان این فرماندهان که خود از رزمندگان گردان شهادت بودندبه ذکر مطالب و خاطراتی پرداختند.

حاج "محمدرضاطاهری"، مداح اهل بیت علیهم السلام و از رزمندگان گردان شهادت در دوران دفاع مقدس، دیگر سخنران این برنامه بود که با ادای احترام به مقام شامخ ایثار و شهادت گفت: در این برهه از زمان که نیازی مبرم به چنین یادواره هایی احساس می شود، خوب است چنین تجمعات و یادواره هایی به دفعات در سال تکرار گردد تا هم تداعی گر خاطرات ما از دوران دفاع مقدس باشد و هم نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت و چنین فرماندها و رزمندگانی آشناتر باشند.

در ادامه این برنامه، سردار "محمد کوثری" از فرماندهای دوران دفاع مقدس لشکر 27 حضرت رسول، تامین امنیت کنونی کشور را مرهون ایثار، رشادت ها و شهادت های چنین فرماندهان و رزمندگان دانست و در همین رابطه، نقبی به پیش از انقلاب کشور و مقایسه آن با بعد از انقلاب زد و با بیان این که پس از انجام ناموفق عملیات کربلای چهار، همه مسئولین جنگ از این موضوع ناراحت بودند و به فکر انجام عملیاتی وسیع تر بودند که فرماندهان با طراحی و انجام عملیات بزرگ و سرنوشت ساز کربلای پنج، حماسه شلمچه را رقم زدند. آنهم در همان منطقه کربلای چهار که دشمن با تحکیم و بالابردن امکانات، استحکامات و موانع، به هیچ وجه فکر نمی کرد که به فاصله یک هفته بعد از عملیات کربلای چهار، عملیات کربلای پنج در وسعت بسیار بزرگتری انجام یابد.

سردار کوثری در پایان سخنرانی خود، به ذکر چند خاطره پرداخت.

مداح اهل بیت"حاج رضا احمدپور" نیز از جمله مدعوین مراسم بود که با نوایی دلچسب، با ذکر مصیبت و خاطراتی از شهادت رزمندگان، حال و هوایی عاشورایی به برنامه بخشید.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم نیز از خانواده سه فرمانده دلاور گردان شهادت " احمد پاریاب، جواد صراف و علی اصغرصفرخانی " و  همینطور سردار مصطفی باغبانی که در دوران شکوهمند دفاع مقدس از رزمندگان گردان شهادت بوده و اینک جانباز نخاعی 70% می باشد، با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام

...

و بنازم به هوش و درایت امام خامنه ای عزیز

( حفظ الله ) :

که اجازه نداد ریاست جمهوری مادامالعمر

شود و دیکتاتوری شود و ظلم و تاریکی

ایران را فراگیرد ؟!

و شما هم :

قدر دان باشید و حقوق رزمندگان جانبازان

بالاخص ۵% جبهه و جنگ را بدهید که ۳۰

سال فقر و نداری برای بچه های جبهه و

دفاع مقدس بس است ؟!

لطفاً به دشمنی با بچه های جبهه پایان دهید ؟!

لطفاً ؟!

البته اگر تا قدرت دارید ؟!

و البته هنوز اگر شما را از صندلی قدرت

بلندتان نکردند و به تاریخ نیانداختنتان ؟!

پس تا قدرت دارید نوبه کنید و حقوق و

معیشت رزمندگان جانبازان ۵% را بدهید ؟!

بدهید و این ننگ رزمنده ستیزی را از پیشانی

خودتان پاک کنید ؟!

اگر هنوز کمی وجدان و تعصب برایتان مانده ؟!

اگر ؟!

ای شرف .

وجدان .

غیرت .

تعصب .

مردانگی .

نان بری .

دزد بی چراغ که نه با چراغ ؟!

الانه همه موبایل ها چراغ دارند ؛

چه چراغی ، نورافکن ؟!

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi