شناسه خبر : 57549
چهارشنبه 20 دي 1396 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمد قبادی

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمد قبادی شب گذشته با حضور جمع کثیری از مومنین، دوستان، همرزمان، آشنایان و جانبازان نخاعی در حسینیه شهید آتوت برگزار شد.

فاش نیوز - مراسم وداع با پیکر مطهر شهید محمد قبادی شب گذشته با حضور جمع کثیری از مومنین، دوستان، همرزمان، آشنایان و جانبازان نخاعی در حسینیه شهید آتوت برگزار شد.

  در این مراسم که حضور شخصیت های فرهنگی نیز به چشم می خورد؛ حاج احمد بابایی از شاعران آئینی کشور و حاج جواد حیدری از شعرای آئینی و مسئول موسسه قدیم الاحسان به روضه خوانی پرداختند.

 سپس این مراسم با قرائت دعای توسل و آیاتی چند از کلام الله مجید بر بالین این شهید سرافراز ادامه یافت و شرکت کنندگان با پیکر مطهرش وداع کردند.

لازم به ذکر است هم اکنون مراسم تشییع حاج محمد قبادی از درب منزل ایشان آغاز و برای تدفین به بهشت زهرا (س) قطعه ٢٧ (ویژه شهدا) در حال انتقال است.

از همه مومنین کرام تقاضامندیم نماز لیلةالدفن را برای این عزیز تازه درگذشته فراموش نکنند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام
نوشته های ایشان را در فاش نیوز خوانده بودم همیشه از همه ایثارگران دفاع می کردند روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد .
خداوند به خانواده ایشان صبر بده .


حاج محمد خداحافظ . سلام ما را به شهدا برسان
روحت شاد . خداوند به خانواده محترمتان صبر عتایت فرمایند انشاءاله.کاش میشد برای درمان مردمی که در راه این مرزو بوم جانباز شده اند وتمامی هستی و جوانی خود را در راه وطن ایثار کرده اند شورای مصلحتی تشکیل میشد تا برای درمانمان اقدام مقتضی را اعمال می کردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi